親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1241#
發表於 08-10-25 15:09 |只看該作者
原文章由 915sooky 於 08-10-24 15:01 發表
請問有冇人住過寶格利呀,我係yahoo睇到d 人講有d講到好正,有人又講佢唔同人keep行理,咁頭個日同尾個日就煩囉,但我朋友打去問佢又話唔係,佢哋會同人keep,有冇人住過到底係唔係咁呢........thanks! ...

應該會keep的..放心
我無住過..不過有網友住過
comment唔錯


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1242#
發表於 08-10-25 15:13 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-10-24 13:49 發表
FI-FI,

算妳啦, 總之妳有答我就ok架喇, 嘻....

我而家睇見台北有咁多酒店選擇, 我諗未必幫襯cx holiday囉! 咁妳買KA票幾$呀? 妳唔好講自己CHEAP啦, 大家都係為慳家之嘛, 就係我太耐無去旅行而且又要帶埋兩個小朋 ...

農場方面
主打兩個比較熱門的
近台北一點的(其實也唔算近..哈哈)
就係苗栗的飛牛牧場
而我去過的..就係花蓮的兆豐農場
我個人就好喜歡兆豐農場...我d仔女也想再去住
因為如果有hk車牌(或任何地方車牌)
就能租golf車..
個農場真係大到...你唔好諗用腳去行一個圈
包保你會累到call人車你..哈哈

不如o甘講...有車牌的..去兆豐農場
無車牌的..去飛牛


大宅

積分: 2080


1243#
發表於 08-10-25 16:53 |只看該作者
[quote]原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-25 15:04 發表

請問2位高人:
我年初三會去台北,巳訂好東龍酒店,而家係度留意緊平機票.請問年初三去幾多錢來回機票就係平訂得過呢?
謝謝回答!


男爵府

積分: 9345


1244#
發表於 08-10-25 21:19 |只看該作者
mama55,

西門町...比較多港人住有:1)萬事達 2)東龍 3)大順 4)長虹

如果有大有細的話,住東龍/萬事達較好
而大順就房細但新,近捷運站....我同事剛剛住完返黎,佢話連條街都執過,加闊左行人路&加左街燈....之前果頭入夜較靜&黑,所以我唔多願住

長虹就...非常熱鬧,正正在西門町中心點,我住過一次....好嘈!!!

原文章由 mama55 於 08-10-24 23:48 發表


fi-fi

想問吓咁係西門町果邊又有乜酒店係乾淨又企理?

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1245#
發表於 08-10-25 21:25 |只看該作者
fionlai60,

我唔係高人,我只是搭個訕....我諗點都要過2千大元喇....再等等喇,還有時間嘛!

原文章由 fionlai60 於 08-10-25 16:53 發表
[quote]原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-25 15:04 發表

請問2位高人:
我年初三會去台北,巳訂好東龍酒店,而家係度留意緊平機票.請問年初三去幾多錢來回機票就係平 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2080


1246#
發表於 08-10-25 22:49 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-25 21:25 發表
fionlai60,

我唔係高人,我只是搭個訕....我諗點都要過2千大元喇....再等等喇,還有時間嘛!


你講二千大元係計吾計埋燃油費同機場稅?


男爵府

積分: 9345


1247#
發表於 08-10-25 23:03 |只看該作者
fionlai60,

當然未計...燃油費/機場稅果5百大元喇

原文章由 fionlai60 於 08-10-25 22:49 發表


你講二千大元係計吾計埋燃油費同機場稅?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1248#
發表於 08-10-25 23:19 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-25 23:03 發表
fionlai60,

當然未計...燃油費/機場稅果5百大元喇

我今年初3飛...非常接近2000元(未計tax)


大宅

積分: 3333


1249#
發表於 08-10-25 23:58 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-25 21:19 發表
mama55,

西門町...比較多港人住有:1)萬事達 2)東龍 3)大順 4)長虹

如果有大有細的話,住東龍/萬事達較好
而大順就房細但新,近捷運站....我同事剛剛住完返黎,佢話連條街都執過,加闊左行人路&加左街燈....之前果頭入 ...



原來因為我用「舊的在前」,所以睇唔到你地 d 新 post!

fi-fi 唔該晒,我估我會揀國联!


子爵府

積分: 11547


1250#
發表於 08-10-27 14:10 |只看該作者
ABCD媽,

我是有車牌的, 但如果我成個trip只去4天, 時間夠去農場嗎? 我是第一次帶晒兩個小朋友去旅行 (一個剛5歲, 另一個16個月大), 計劃會去zoo 同baby boss city, 十/九份, 唔知除咗以上還有什麼景點好介紹呢? thx!

原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-25 15:13 發表

農場方面
主打兩個比較熱門的
近台北一點的(其實也唔算近..哈哈)
就係苗栗的飛牛牧場
而我去過的..就係花蓮的兆豐農場
我個人就好喜歡兆豐農場...我d仔女也想再去住
因為如果有hk車牌(或任何地方車牌)
就能租golf車 ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1251#
發表於 08-10-27 15:13 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-10-27 14:10 發表
ABCD媽,

我是有車牌的, 但如果我成個trip只去4天, 時間夠去農場嗎? 我是第一次帶晒兩個小朋友去旅行 (一個剛5歲, 另一個16個月大), 計劃會去zoo 同baby boss city, 十/九份, 唔知除咗以上還有什麼景點好介紹呢? t ...

如果要去也ok的...
你可skip個動物園...去農場代替
day1~去花蓮住兆豐農場...夜浸溫泉
day2~兆豐農場玩到下午...然後坐火車到瑞芳..再轉火車去十分..
夜住河灣渡假村..(晚上可在渡假村放天燈)
day3~早上行十分瀑布...然後約11點check out..坐火車回瑞芳
轉的士上九份...lunch在九份...然後...回台北的酒店放下行李
夜晚可去夜市...或喜歡的食店
day4~babyboss...shopping day..回hk


子爵府

積分: 11547


1252#
發表於 08-10-27 16:05 |只看該作者
THX ABCD媽咪,

妳果然係地膽呢! 我諗過喇, 我唔想帶小B去太遠, 今次係佢第一次出門, 我都係唔搞到d行程咁豐富住喇! 下次等佢大d再夾埋d friend先去農場啦!

如果由台北去九份/十份遠嗎?
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-27 15:13 發表

如果要去也ok的...
你可skip個動物園...去農場代替
day1~去花蓮住兆豐農場...夜浸溫泉
day2~兆豐農場玩到下午...然後坐火車到瑞芳..再轉火車去十分..
夜住河灣渡假村..(晚上可在渡假村放天燈)
day3~早上行十分瀑布. ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1253#
發表於 08-10-27 17:42 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-10-27 16:05 發表
THX ABCD媽咪,

妳果然係地膽呢! 我諗過喇, 我唔想帶小B去太遠, 今次係佢第一次出門, 我都係唔搞到d行程咁豐富住喇! 下次等佢大d再夾埋d friend先去農場啦!

如果由台北去九份/十份遠嗎?
...

如果單係台北去九份...坐火車到瑞芳站(約50分鐘車程)...再轉的士上九份(15分鐘車程)
而如果去十分..就再由瑞芳站再轉坐小火車去十分
車程約莫半個多小時

我同意如果你單一個人帶兩個細
唔好換o甘多酒店
特別係仍有小朋友係奶粉期
行李一定很多


大宅

積分: 1976


1254#
發表於 08-10-27 18:02 |只看該作者
大家好,我11月23日同家姐,父母跟團去台灣.第4天是自由活動.本人父母都(巳70歲,不太健壯)請問我們自由活動可以去什麼地方老人家不會太辛苦.最好近酒店.多謝!
行程如下:
DAY1:漁人碼頭~淡水~士林夜市
DAY2:豆腐街頭~珍珠場~藝術中心~101~五分埔~饒河夜市
DAY3:忠列祠~農產中心~美麗華~誠品書局~茶藝館~九份~維格烘焙~西門町~~住華夏/福格酒店
DAY4:自由活動~香港


大宅

積分: 1152


1255#
發表於 08-10-27 18:08 |只看該作者
fionlai60你好!
我都係諗住初三去台北呀!我又係乜都唔識,自由行都係第一次,重帶埋6歲仔仔,唔知難唔難呢!
今日朋友同我問過,初三機票要2050,你諗住玩幾多日呀?你已經訂好酒店,我乜都未搞呀!我想問你;訂酒店係咪在網上訂就ok,洗唔洗比訂金?我重想去埋墾丁住當地民宿呀!大家交流!





原文章由 fionlai60 於 08-10-25 16:53 發表
[quote]原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-25 15:04 發表

請問2位高人:
我年初三會去台北,巳訂好東龍酒店,而家係度留意緊平機票.請問年初三去幾多錢來回機票就係平 ...


大宅

積分: 1361


1256#
發表於 08-10-27 18:40 |只看該作者
Thanks, ABCD 媽咪, 我應該會包車 (如果不太貴的話). 其實我都唔係好清楚苗栗,清境等位置, 只係見各位好似去得好開心, 所以咪諗住去 lor! 其實 lee 兩個地方使唔使搭高鐵? 近唔近南投? 另外, 你推介的花蓮兆豐農場, 有無 website?
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-25 15:08 發表
3月尾4月就應該無雪的了
而你所提到想去的苗栗+清境...
我估4晚會好d
而你會租車自己開?
還是...會包車?
還是純交通工具?
其實..如果你去苗栗後要再去台中...
我要搵下有咩車去..
因為火車係唔同線 ...


大宅

積分: 2080


1257#
發表於 08-10-27 18:59 |只看該作者
原文章由 chrischris 於 08-10-27 18:08 發表
fionlai60你好!
我都係諗住初三去台北呀!我又係乜都唔識,自由行都係第一次,重帶埋6歲仔仔,唔知難唔難呢!
今日朋友同我問過,初三機票要2050,你諗住玩幾多日呀?你已經訂好酒店,我乜都未搞呀!我想問你;ok,洗唔洗 ...


你好chrischris:
我都係第一次自由行.我都係咩都吾識,都係度問緊2位高人.我帶5歲仔,12歲女.我睇過港龍航空公司網,年初三最平2370.你問邊度睇到咁平?你是否睇去台北桃園機場?我諗住4日3晚.你快訂酒店吧,而家訂會平d.訂酒店係咪在網上訂就可以,吾使比訂的!大家都交流下吧!


男爵府

積分: 5746


1258#
發表於 08-10-27 19:24 |只看該作者
fi fi

請問妳有设有印地安侏羅記餐廳網址?(想第1日晚餐同囝囝一起去)

你有设有試過這間,ok嗎?


男爵府

積分: 9345


1259#
發表於 08-10-27 19:35 |只看該作者
ABCD媽咪,

你放心喎....人地有個靚仔老公同行嫁


一姐,
其實九份/十份唔係太適合小b,極度唔適合推車....大b都會悶悶地!!!

原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-27 17:42 發表

我同意如果你單一個人帶兩個細
唔好換o甘多酒店
特別係仍有小朋友係奶粉期
行李一定很多
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1260#
發表於 08-10-27 19:47 |只看該作者
Man04,

我無試過呀,d菜式唔太啱我~~
我初頭以為係食西餐,但原來係食中餐!!!

http://indian.maxfortune.com.tw/max/front/bin/ptlist.phtml?Category=101572
原文章由 Man04 於 08-10-27 19:24 發表
fi fi

請問妳有设有印地安侏羅記餐廳網址?(想第1日晚餐同囝囝一起去)

你有设有試過這間,ok嗎?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo