立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16416
原文章由 TVb08 於 08-8-22 17:17 發表 係呀係呀
原文章由 TVb08 於 08-8-22 17:19 發表 戒左啦
積分: 18922
原文章由 TVb08 於 08-8-22 05:15 PM 發表 冇幼就冇計,有就一定餵,希望佢健康d
原文章由 julieann 於 08-8-22 17:23 發表 我又返黎喇 頭先wallace坐左起身周圍望, 依家訓返
男爵府
積分: 6936
原文章由 vkk 於 08-8-22 05:26 PM 發表 你好唔得閒喎!!要唔要煮飯???我C6仲未收工
原文章由 TVb08 於 08-8-22 17:27 發表 想問下bb幾多個月可以直立式咁揹呀?
子爵府
積分: 10503
原文章由 julieann 於 08-8-22 17:28 發表 尋日買定d野食係屋企喇...今晚都煮少少野啦, c6依家訓左, 佢尋晚返夜, 今早先返黎...好彩今日off, 如果唔係今晚返工喇....
原文章由 elkykit 於 08-8-22 17:29 發表 我瞓醒喇....HELLO!!!
原文章由 vkk 於 08-8-22 17:19 發表 睇亞b張相,想啜佢幾啖 而家有冇10磅重??
原文章由 vkk 於 08-8-22 17:31 發表 好番d未呀!!!
原文章由 TVb08 於 08-8-22 17:34 發表 唔止了,e+有13磅,手腳好似蓮耦好攪笑
原文章由 vkk 於 08-8-22 17:21 發表 咁快!!!叻仔唔洗亞妳咁辛苦... 亞B好似2個幾月大喎!!!係咪?
原文章由 julieann 於 08-8-22 17:25 發表 我果時同你一樣, 有就keep住餵...不過我返工之後開始少左, 唯有補奶粉, 但都keep住有人奶比佢食, 食到7個半月...真係好辛苦, 因為唔夠奶
原文章由 vkk 於 08-8-22 17:28 發表 而家都可以...但唔好咁長時間
原文章由 elkykit 於 08-8-22 17:35 發表 節瓜人????
原文章由 TVb08 於 08-8-22 17:44 發表 記得飲多d水呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy