立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 26018
原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:06 發表 仲有昕昕呀, 我成日問佢你番唔番學呀, 佢既答案都係"唔番", 第一個禮拜可以番一個鐘, 可以陪上堂, 但係我諗諗下如果老師俾, 我唔想陪, 我驚一個禮拜後無得陪, 佢喊得好勁 ...
大宅
積分: 3135
原文章由 basicjanny 於 08-10-28 13:53 發表 我個工人昨天來左了, 都ok. 最開心係, 朗朗明天可以開始返學了, 校長好好人, 我要求俾佢早幾日返學, 等我和工人都可以陪下佢, 校長仲唔洗我多交呢幾日學費天. 依架d時間都就得好好呀! ...
積分: 3602
積分: 3433
原文章由 shadowso 於 08-10-28 13:02 發表 natalie 今日都無返學, 我驚如果聽日都唔返, 即係一連放咗5日假, 我驚佢 thur 返學唔知會點
積分: 2708
原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:59 發表 我個工人都差唔多, 剛剛批左VISA, 等多2個禮拜我就可以回復自由
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 13:02 發表 嘩 ... 搶錢吖 ! 加完無耐又加, 要成 $162 / 罐, 好貴下喎 !
複式洋房
積分: 2075
原文章由 <i>chickenwing2006</i> 於 08-10-28 12:43 發表 cash 今日第一日放 11:45 , aunty 接佢好開心 !! 無喊喊呀 , miss 仲講 3 個鐘都好 ok ..... 情緒都無話 好波動 wor !! 而家係差入去個一陣咋 , 希望快 d 克服到啦 !!
原文章由 bbkitty 於 08-10-28 14:34 發表 cash好叻呀 今日信信都返 3 個鐘喇,希望佢ok啦!不過頭先送佢返學,入去個陣都係要喊 ,但好快就收聲lu
原文章由 <i>S.Africa</i> 於 08-10-28 11:56 發表 老實講大人細佬都有做示範,小朋友重勁,人地個媽媽同小朋友再加我個仔加我,一個toliet4個人一齊,小朋友一路去我同人地媽媽一齊講解
男爵府
積分: 7164
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 14:45 發表 我個仔今日上上下堂要老師抱住瞓左覺
原文章由 jlac 於 08-10-28 14:34 發表 好彩上次昕媽提我會加價, 我都入左2箱大仔1箱細仔
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 bbkitty 於 08-10-28 14:45 發表 個畫面好似好攪笑咁
積分: 2205
子爵府
積分: 14295
原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:14 發表 今日朗b都攞左校服啦, 等佢訓醒起身比佢試下先. 下星期一就開學lu. 我都係成日同佢洗腦, 話返學好開心, 好多小朋友同佢玩架. 點知.. 佢話, 唔要小朋友同佢玩. 吹脹. ...
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 15:40 發表 nic ma, 其實我地上次 HOW MUCH 一 CAN 呀 ??
積分: 135797
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 14:49 發表 我前前後後都入左3箱大仔,但見佢地成日加,入幾多都唔夠飲
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy