跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1241#
發表於 08-10-28 13:52 |只看該作者
無錯, 一開始無得陪, 佢地死死地氣要接受, 但係陪陪下無得陪, 就反而有排搞, 連我d育嬰園朋友都係咁講

原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:06 發表
仲有昕昕呀, 我成日問佢你番唔番學呀, 佢既答案都係"唔番", 第一個禮拜可以番一個鐘, 可以陪上堂, 但係我諗諗下如果老師俾, 我唔想陪, 我驚一個禮拜後無得陪, 佢喊得好勁

...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3135


1242#
發表於 08-10-28 13:53 |只看該作者
我個工人昨天來左了, 都ok.

最開心係, 朗朗明天可以開始返學了, 校長好好人, 我要求俾佢早幾日返學, 等我和工人都可以陪下佢, 校長仲唔洗我多交呢幾日學費天.

依架d時間都就得好好呀!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1243#
發表於 08-10-28 13:54 |只看該作者



原文章由 basicjanny 於 08-10-28 13:53 發表
我個工人昨天來左了, 都ok.

最開心係, 朗朗明天可以開始返學了, 校長好好人, 我要求俾佢早幾日返學, 等我和工人都可以陪下佢, 校長仲唔洗我多交呢幾日學費天.

依架d時間都就得好好呀! ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3602

陪月勳章


1244#
發表於 08-10-28 13:59 |只看該作者
我個工人都差唔多, 剛剛批左VISA, 等多2個禮拜我就可以回復自由
原文章由 basicjanny 於 08-10-28 13:53 發表
我個工人昨天來左了, 都ok.

最開心係, 朗朗明天可以開始返學了, 校長好好人, 我要求俾佢早幾日返學, 等我和工人都可以陪下佢, 校長仲唔洗我多交呢幾日學費天.

依架d時間都就得好好呀! ...

[img][/img]


大宅

積分: 3433


1245#
發表於 08-10-28 14:27 |只看該作者
Shadow

不如星期一至返啦!唔水佢星期四五喊完,星期一再喊,辛苦阿囡同你啦!

原文章由 shadowso 於 08-10-28 13:02 發表
natalie 今日都無返學, 我驚如果聽日都唔返, 即係一連放咗5日假, 我驚佢 thur 返學唔知會點


大宅

積分: 2708


1246#
發表於 08-10-28 14:32 |只看該作者
朗媽

禁就太好喇, 朗朗可以返屋企喇.
校長禁好人, 比朗朗早d返學


原文章由 basicjanny 於 08-10-28 13:53 發表
我個工人昨天來左了, 都ok.

最開心係, 朗朗明天可以開始返學了, 校長好好人, 我要求俾佢早幾日返學, 等我和工人都可以陪下佢, 校長仲唔洗我多交呢幾日學費天.

依架d時間都就得好好呀! ...


大宅

積分: 2708


1247#
發表於 08-10-28 14:33 |只看該作者
昕媽

禁就好喇昕婆唔使禁辛苦


原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:59 發表
我個工人都差唔多, 剛剛批左VISA, 等多2個禮拜我就可以回復自由


大宅

積分: 2708


1248#
發表於 08-10-28 14:34 |只看該作者
好彩上次昕媽提我會加價, 我都入左2箱大仔1箱細仔

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 13:02 發表
嘩 ... 搶錢吖 !

加完無耐又加, 要成 $162 / 罐, 好貴下喎 !


複式洋房

積分: 2075


1249#
發表於 08-10-28 14:34 |只看該作者
cash好叻呀

今日信信都返 3 個鐘喇,希望佢ok啦!不過頭先送佢返學,入去個陣都係要喊 ,但好快就收聲lu

原文章由 <i>chickenwing2006</i> 於 08-10-28 12:43 發表
cash 今日第一日放 11:45 , aunty 接佢好開心 !!

無喊喊呀 , miss 仲講 3 個鐘都好 ok ..... 情緒都無話
好波動 wor !!

而家係差入去個一陣咋 , 希望快 d 克服到啦 !!
Isaac成長篇
baby Isaac's album
教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離


大宅

積分: 3433


1250#
發表於 08-10-28 14:45 |只看該作者
我個仔今日上上下堂要老師抱住瞓左覺

原文章由 bbkitty 於 08-10-28 14:34 發表
cash好叻呀

今日信信都返 3 個鐘喇,希望佢ok啦!不過頭先送佢返學,入去個陣都係要喊 ,但好快就收聲lu


複式洋房

積分: 2075


1251#
發表於 08-10-28 14:45 |只看該作者
個畫面好似好攪笑咁 

原文章由 <i>S.Africa</i> 於 08-10-28 11:56 發表
老實講大人細佬都有做示範,小朋友重勁,人地個媽媽同小朋友再加我個仔加我,一個toliet4個人一齊,小朋友一路去我同人地媽媽一齊講解
Isaac成長篇
baby Isaac's album
教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離


男爵府

積分: 7164


1252#
發表於 08-10-28 14:47 |只看該作者
或者唔喊呢,唔好諗咁多住
原文章由 shadowso 於 08-10-28 13:02 發表
natalie 今日都無返學, 我驚如果聽日都唔返, 即係一連放咗5日假, 我驚佢 thur 返學唔知會點


男爵府

積分: 7164


1253#
發表於 08-10-28 14:48 |只看該作者
咁咪好,證明老師鍚佢,佢先有安全感瞓得著
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 14:45 發表
我個仔今日上上下堂要老師抱住瞓左覺


男爵府

積分: 7164


1254#
發表於 08-10-28 14:49 |只看該作者
我前前後後都入左3箱大仔,但見佢地成日加,入幾多都唔夠飲
原文章由 jlac 於 08-10-28 14:34 發表
好彩上次昕媽提我會加價, 我都入左2箱大仔1箱細仔


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1255#
發表於 08-10-28 15:40 |只看該作者
nic ma,

其實我地上次 HOW MUCH 一 CAN 呀 ??



原文章由 jlac 於 08-10-28 14:34 發表
好彩上次昕媽提我會加價, 我都入左2箱大仔1箱細仔


大宅

積分: 3433


1256#
發表於 08-10-28 16:07 |只看該作者
係好嘈就真啦!

原文章由 bbkitty 於 08-10-28 14:45 發表
個畫面好似好攪笑咁 


大宅

積分: 2205


1257#
發表於 08-10-28 16:14 |只看該作者
今日朗b都攞左校服啦, 等佢訓醒起身比佢試下先. 下星期一就開學lu. 我都係成日同佢洗腦, 話返學好開心, 好多小朋友同佢玩架. 點知.. 佢話, 唔要小朋友同佢玩. 吹脹.


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


1258#
發表於 08-10-28 16:16 |只看該作者
朗b媽,
我聽日都攞校服la~
但係..我果d係冬季校服...
11月頭著..會唔會好熱呢....
依家我成日同曦曦講,
下星期返學la~
好多小朋友同曦曦玩,一齊食野,飲水水,讀書書好唔好?
佢答好...
但係都唔知佢係咪明...
原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:14 發表
今日朗b都攞左校服啦, 等佢訓醒起身比佢試下先. 下星期一就開學lu. 我都係成日同佢洗腦, 話返學好開心, 好多小朋友同佢玩架. 點知.. 佢話, 唔要小朋友同佢玩. 吹脹. ...


大宅

積分: 2708


1259#
發表於 08-10-28 16:20 |只看該作者
cash ma

第一次訂$1076, 隔左一星期再訂多箱就好似$1125

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 15:40 發表
nic ma,

其實我地上次 HOW MUCH 一 CAN 呀 ??


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1260#
發表於 08-10-28 16:20 |只看該作者
我都係咁話, 依家早咗入平貨, 到頭來遲 d 再買的時候, 又會貴好多啦 !

都好難搞吓, 唔通依家入定 10 箱 8 箱喺樹咩 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-28 14:49 發表
我前前後後都入左3箱大仔,但見佢地成日加,入幾多都唔夠飲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo