懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 495


1241#
發表於 08-12-4 12:43 |只看該作者
原文章由 vincentoby 於 08-12-3 19:46 發表
上星期作嘔得好勁....依家好d啦..bb希望你令媽媽好過d啦...咁你都可以健康咁成長呀!
大家想生男定女呀, 我老公同家人都想要仔 (好傳統), 我就覺得女cute d同貼心d啦! ...



我都嘔得好勁,今次係第二個,第一個個時好似無嘔得咁厲害, 我已經有個仔,所以想要個女呀!
Family Lam :-P


禁止訪問

積分: 1256


1242#
發表於 08-12-4 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1011


1243#
發表於 08-12-4 12:52 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-4 12:18 發表



我都係, 食完lunch瞓番20-25min都好.
夜晚八九點已開始中眼瞓, 唉....肥死.


jact,

你幾時再見医生check?


大宅

積分: 1722


1244#
發表於 08-12-4 13:33 |只看該作者
what brand name of olive oil should i buy? tks!!


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1245#
發表於 08-12-4 13:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1246#
發表於 08-12-4 14:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 216


1247#
發表於 08-12-4 14:22 |只看該作者
終於等到星期二做第一次產前檢查喇, 醫生話有咗5個幾星期, bb有0.33cm, 已經有心跳喇, 雖然已經係第三胎, 但都覺得好感動.
而且仲好似頭兩胎咁, 冇乜唔舒服嘅感覺, 淨係好攰...


大宅

積分: 4075


1248#
發表於 08-12-4 14:26 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-4 13:57 發表
I feel sleepy and sleepy although I go to bed at ten every night.. I think to be mum the temperture should a little bit high but mine is abount 36.7-36.9 only. And, I fee ...



體溫同你差唔多, 而我又真係怕凍咗woo! 眼訓, 常肚餓咁lor!


民房

積分: 17


1249#
發表於 08-12-4 14:46 |只看該作者
好多謝您哋關心! 自從知道自己有咗bb之後心情都好平靜,冇特別緊張,我都担心訓唔到對bb會有好大影響,都係快啲去睇吓中醫調理吓好啲


男爵府

積分: 5544


1250#
發表於 08-12-4 15:03 |只看該作者
我都覺得怕凍左,但體溫就無再度啦,所以唔知!
其實幾多wk先可以用手feel到bb脈搏/心跳呢?真係好想快d摸到。


大宅

積分: 1913


1251#
發表於 08-12-4 15:13 |只看該作者
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-4 12:52 發表


jact,

你幾時再見医生check?



6 dec (this sat) 私家產檢
23 dec 東區照oscar
3 jan 私家產檢
7 jan 東區產檢

你呢?

[ 本文章最後由 Jcat 於 08-12-4 15:19 編輯 ]


大宅

積分: 1913


1252#
發表於 08-12-4 15:17 |只看該作者
原文章由 Phoebe.T 於 08-12-4 14:22 發表
終於等到星期二做第一次產前檢查喇, 醫生話有咗5個幾星期, bb有0.33cm, 已經有心跳喇, 雖然已經係第三胎, 但都覺得好感動.
而且仲好似頭兩胎咁, 冇乜唔舒服嘅感覺, 淨係好攰... ...



恭喜晒!
嘩...你已係第三胎la, 應該係這裡最有經驗既mummy喎!
多多指教呀!


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1253#
發表於 08-12-4 15:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 51


1254#
發表於 08-12-4 15:32 |只看該作者
我噚日去睇完c+產檢啦,因為前幾日流啡,所以超擔心唔知有無事,不過噚日睇完醫生放心哂啦!醫生只係話我宮頸有d發炎,跟住就同我清理下...今日已經無咪野咯...
照左bb..原來得1.7cm大,8wk+2d,醫生仲俾埋亞b心跳我聽...超得意呀...勁快...
依家我都快變豬啦...食飽就想訓,無聊口淡就想食...都唔知點算好....真係好黎俾亞b攪到我變大肥婆....哈....
係啦...大家都話個肚開始大...但我只覺得係我肚仔越來越肥...


大宅

積分: 1913


1255#
發表於 08-12-4 15:37 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-4 15:25 發表
Wil you go to both PWH & KWH to do Oscar ??
PWH - 14/1 while KWH - 13/1. I am think should I drop KWH.



NO Ar, 我老公話去東區醫院做好了. 反正我諗住在東區生, record齊d.


大宅

積分: 1913


1256#
發表於 08-12-4 15:38 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-4 15:32 發表
我噚日去睇完c+產檢啦,因為前幾日流啡,所以超擔心唔知有無事,不過噚日睇完醫生放心哂啦!醫生只係話我宮頸有d發炎,跟住就同我清理下...今日已經無咪野咯...
照左bb..原來得1.7cm大,8wk+2d,醫生仲俾埋亞b心跳我聽...超得意呀. ...



其實我都分唔到係我個肚腩大左, 還是阿b大左囉!


大宅

積分: 1913


1257#
發表於 08-12-4 15:40 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-4 15:32 發表
我噚日去睇完c+產檢啦,因為前幾日流啡,所以超擔心唔知有無事,不過噚日睇完醫生放心哂啦!醫生只係話我宮頸有d發炎,跟住就同我清理下...今日已經無咪野咯...
照左bb..原來得1.7cm大,8wk+2d,醫生仲俾埋亞b心跳我聽...超得意呀. ...



你試過發炎, 好容易翻發架. 你最好每次去完toilet用lactacyd濕紙巾抹, 殺菌架.


大宅

積分: 1065


1258#
發表於 08-12-4 15:52 |只看該作者
jojoebady, 妳幾多week呀?

我地個個都係0.xx 到1.xx cm 咋~
我星期六check左, 有1.2cm

原文章由 jojoebady 於 08-12-2 15:00 發表
星期六我都覆左診啦...BB有3.4cm大,仲有心跳啦,睇到超聲波時見到有點白色閃下閃下,醫生話係bb心跳,真係好興奮呀!繼續下來,我要食好訓好...要bb健健康康!
各位媽媽...你地都要努力呀! ...


洋房

積分: 51


1259#
發表於 08-12-4 15:59 |只看該作者
我噚日照bb已經有8wk+2d,1.7cm好大嗎?
唔通我會生大隻b???


原文章由 Monkey25 於 08-12-4 15:52 發表
jojoebady, 妳幾多week呀?

我地個個都係0.xx 到1.xx cm 咋~
我星期六check左, 有1.2cm


大宅

積分: 1011


1260#
發表於 08-12-4 15:59 |只看該作者
[quote]原文章由 Jcat 於 08-12-4 15:38 發表



其實我都分唔到係我個肚腩大左, 還是阿b大左囉! [/quot
e]

我嗰個就一定主要係肚腩啦,阿b先得嗰1cm到我個肚就大咗幾吋
仲要係實嘅

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo