跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1241#
發表於 04-12-3 11:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727,
早晨呀! 我係度呀!
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17686


1242#
發表於 04-12-3 11:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi all ma,
醫生比我查0個支係除疤膏嚟架!
如果您地冇, 睇下藥房有冇

除疤膏名: Kelo-cote (疤適)
Topical Gel - an easy-to-apply formula that has been shown to prevent or reduce scarring


子爵府

積分: 12555


1243#
發表於 04-12-3 11:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727,
係'米'普通藥房有得買,定係要有'R'藥房至有呀!
你有冇睇過疤痕呀!我唔敢睇呀!
ymc2727 寫道:
hi all ma,
醫生比我查0個支係除疤膏嚟架!
如果您地冇, 睇下藥房有冇

除疤膏名: Kelo-cote (疤適)
Topical Gel - an easy-to-apply formula that has been shown to prevent or reduce scarring
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17686


1244#
發表於 04-12-3 11:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
重為滿月酒一事咁苦惱呀!
都係親戚兩三圍, 個個都知佢"人品幾好"架喇!
如果真係好想擺, 咪尤得佢發神經喎
在座咁多位都知唔關您事格

car仔, ada, carol, car man, 豬ma, elaine, angel
12月5號我會幫Fish擺雙滿月
真係擔心佢有出街後遺症
嘔奶1-2次, 半日後狂喊半晚

carol, car man, 豬ma, elaine, angel,
您地d b 擺月滿月有冇呢個出街後遺症呀?


伯爵府

積分: 17686


1245#
發表於 04-12-3 11:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
我開刀架, 日日對住條疤痕架!
ok 喇! 有4吋長, 0係毛毛位上面, 少少紅色一條0者

真係唔知咩藥房有喎! 打電話去manning or 屈記問下先喇!


伯爵府

積分: 17686


1246#
發表於 04-12-3 11:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

lu
去瞓一陣先
下晝去剪頭髮, BYE!


子爵府

積分: 12555


1247#
發表於 04-12-3 11:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727,
係呀!都唔知點好,睇吓我老公點啦!唔擺又好似好衰,話駛小欣欣都係last one 嘛!

乜嘢出街後遺症呀!嘔奶1-2次, 半日後狂喊半晚?
?-(

尋晚我一定送豬腳薑蛋俾人,出咗3個幾鐘,11:30p.m.返到屋企,小欣欣返到屋企至食奶,食完奶1:00至瞓著,瞓到今朝6:30至起身食奶,係我出院咁耐我瞓得最好一晚,瞓得最長嘅一晚。 :mrgreen:
希望小欣欣滿前自己戒埋夜奶。 :mrgreen:

戒夜奶,戒夜奶,戒夜奶,加油,加油。 :mrgreen: :mrgreen:

ymc2727 寫道:
ada,
重為滿月酒一事咁苦惱呀!

car仔, ada, carol, car man, 豬ma, elaine, angel
12月5號我會幫Fish擺雙滿月
真係擔心佢有出街後遺症
嘔奶1-2次, 半日後狂喊半晚

carol, car man, 豬ma, elaine, angel,
您地d b 擺月滿月有冇呢個出街後遺症呀?
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 48885


1248#
發表於 04-12-3 11:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy


don't worry
咁做係炸你嬌
before my son also
when he was 2 months...
same as fish
一抱 or hear my sound 都唔掂




Fish 呢排玩嘢, 爸爸抱唔喊, 我抱佢喊喎!
有冇攪錯, 生得您出您唔認阿媽!
唔通我同Fish 八字唔夾


子爵府

積分: 12555


1249#
發表於 04-12-3 11:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727,
我唔敢睇,靜係老公幫我met 膠布佢睇過喳,我問佢條疤痕係點樣,佢話好似科學怪人嗰條疤痕噤!
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


1250#
發表於 04-12-3 11:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi, morning all beauty mon


子爵府

積分: 12555


1251#
發表於 04-12-3 12:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi, car man,
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


1252#
發表於 04-12-3 12:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
我都唔prefer bb咁快著咁多衫架....
我自己屋企個邊個個都話唔駛架...
不過可能真係亞囡出世時咁啦, 所以奶奶同老公都好緊張.


珍珠宮

積分: 33190


1253#
發表於 04-12-3 12:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy,
elise只係多痰...無鼻鼻, 只係有鼻屎塞住.
佢食左3次化痰藥水, 訓覺舒服左好多喇.

擺雙滿月咁好呀! 有咩意思架??

有呀! elise有出街後遺症架!
就係要抱幾粒鐘.


珍珠宮

積分: 33190


1254#
發表於 04-12-3 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,

我好佩服你呀!
自己揍3個, 都可以就到咁多時間做自己野.


珍珠宮

積分: 33190


1255#
發表於 04-12-3 12:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈媽,

金撈b 好有肉地呀!


珍珠宮

積分: 33190


1256#
發表於 04-12-3 12:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

mamajoe,

你奶奶發左癲呀!!!
同大力b著咁多衫. 最凍個日都唔駛啦:evil:
遲d 佢會同大力b著幾多件???


侯爵府

積分: 21537


1257#
發表於 04-12-3 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi, Everyboby,
返左屋企幾日真係一d時間都無, 啱啱先開始溫書! 梓希爸爸, 我都係用依隻電泵, 15分鐘都泵咗4oz奶, 都真係幾方便.

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
嘩! 個medela電泵果然勁, rita用咗30分鐘就泵咗8oz奶出來.

save water save power! 正!


珍珠宮

積分: 33190


1258#
發表於 04-12-3 12:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi karen,

餵人奶辛唔辛苦呀??

喂~~你下面條bar 要改喇. :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


1259#
發表於 04-12-3 12:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

joe,
你奶奶確實好攪笑 :lol: :lol: 宜家已經咁樣出街,咁遲d仲凍咁點呀???
係呢,你幾時得閒呀,我地聚下啦


伯爵府

積分: 18746


1260#
發表於 04-12-3 12:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy,
亞女出左街個日,夜晚仲好訓架......所以冇呢個煩惱.....
不過以前亞豬就會勁喊,唯有成晚抱住佢.....佢訓到林左先放佢落床喳.......不過訓訓下都係喊,所以一定攪到第二朝,冇得避免
ymc2727 寫道:
car仔, ada, carol, car man, 豬ma, elaine, angel
12月5號我會幫Fish擺雙滿月
真係擔心佢有出街後遺症
嘔奶1-2次, 半日後狂喊半晚

carol, car man, 豬ma, elaine, angel,
您地d b 擺月滿月有冇呢個出街後遺症呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo