跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1241#
發表於 05-5-24 11:06 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

Good Morning all

candy >> 咁妳下次去豬豬屋企就過o黎探我喇 :mrgreen:


大宅

積分: 2285


1242#
發表於 05-5-24 11:13 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

妳悟會o左喇, 佢返來幫手睇住個仔咁我先有得抖嘛! [quote]
丸媽媽 寫道:
我夠羨慕妳兩公婆識咁多年都仲咁癡纏啦! :mrgreen:


侯爵府

積分: 20954


1243#
發表於 05-5-24 11:14 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

傑媽 >> 我同老公都係識左成10年先結婚, e+佢又係過左
澳門做野, 所以夜晚我成日可以上o黎 wet


大宅

積分: 2285


1244#
發表於 05-5-24 11:15 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

一路玩一路收$$$, 好正呀 [quote]
小川子 寫道:
我遲d一d都唔嘆架喇...而家要養精儲銳.....遲d想休都冇得休架喇....


子爵府

積分: 13356


1245#
發表於 05-5-24 11:17 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

cheerybibi

我識我老公三年就結婚啦!而家識0左11年幾啦!
[img align=left]http://www.pau.com.hk/liwood/IMG_0764.gif[/img]Liwood Ma Ma [url=liwood.pau.com.hk/gallery]MyBB Album[/url] [email protected]


大宅

積分: 2285


1246#
發表於 05-5-24 11:19 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

哈哈....隻佬唔o係樹都有好處wo
cherry vv仲有冇痛
cherrybibi 寫道:
傑媽 >> 我同老公都係識左成10年先結婚, e+佢又係過左
澳門做野, 所以夜晚我成日可以上o黎 wet


大宅

積分: 4476


1247#
發表於 05-5-24 11:22 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

傑傑mummy 寫道:
妳悟會o左喇, 佢返來幫手睇住個仔咁我先有得抖嘛!

鬼馬啦你~~~ :lol: :lol: :lol:


侯爵府

積分: 20954


1248#
發表於 05-5-24 11:25 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

傑媽 >> 冇喇, 噚日下午開始就冇再痛喇, 因為不停要佢飲水,
飲粉葛湯, 飲涼茶, 攪到佢成肚水

liwoodma >> 妳都結左婚咁耐喇 :mrgreen:


男爵府

積分: 5922


1249#
發表於 05-5-24 11:30 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

我都想......不過一定唔係你想得咁happy架
傑傑mummy 寫道:
一路玩一路收$$$, 好正呀 [quote]
小川子 寫道:
我遲d一d都唔嘆架喇...而家要養精儲銳.....遲d想休都冇得休架喇....


男爵府

積分: 5922


1250#
發表於 05-5-24 11:31 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

cherry冇事就開心晒喇...........

cherrybibi 寫道:
傑媽 >> 冇喇, 噚日下午開始就冇再痛喇, 因為不停要佢飲水,
飲粉葛湯, 飲涼茶, 攪到佢成肚水


侯爵府

積分: 20954


1251#
發表於 05-5-24 11:34 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

小川子 >> thx, 我好鍾意 matthew仔的咀咀相, 好立體


男爵府

積分: 5922


1252#
發表於 05-5-24 11:38 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

你又同cherry影番張啦..........
cherrybibi 寫道:
小川子 >> thx, 我好鍾意 matthew仔的咀咀相, 好立體


侯爵府

積分: 20954


1253#
發表於 05-5-24 11:47 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

小川子 >> 返去試下先


男爵府

積分: 5922


1254#
發表於 05-5-24 12:15 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

要影得sex d
cherrybibi 寫道:
小川子 >> 返去試下先


侯爵府

積分: 20954


1255#
發表於 05-5-24 12:21 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

得個頭點 sexy ?-( 唔係要著 bra top 影呀


男爵府

積分: 9720


1256#
發表於 05-5-24 12:25 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

Cherryma:
今日學校又有相晒, 記得叫姐姐揀相! 今次有三個生日會, 其中包括Cherry, 所以應該都有幾張晒o下! (我晒o左7張)

Jennie:
我幫妳後加o左三張, 有個同學仔生日合照, 可能妳睇漏o左果本, 另外有幅係Chloe畫緊畫!

係咁先! 要去湊仔放學!


男爵府

積分: 5922


1257#
發表於 05-5-24 12:29 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

我講個咀要sex呀......唔係著得sex呀....哈哈
cherrybibi 寫道:
得個頭點 sexy ?-( 唔係要著 bra top 影呀


大宅

積分: 2285


1258#
發表於 05-5-24 12:29 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

亦都唔係妳想得咁唔happy o者
到時記得8多d比我地班c9知wo [quote]
小川子 寫道:
我都想......不過一定唔係你想得咁happy架


男爵府

積分: 5922


1259#
發表於 05-5-24 12:31 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

我果日簽左份掩口約......不能將公司既事講出去....以後冇野8比你地知喇....
傑傑mummy 寫道:
亦都唔係妳想得咁唔happy o者
到時記得8多d比我地班c9知wo [quote]
小川子 寫道:
我都想......不過一定唔係你想得咁happy架


子爵府

積分: 12441


1260#
發表於 05-5-24 12:39 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

HEIHEIMA
唔該你o下...我估都係啦, 都唔豬自己晒o左d 咩..好彩有你o者.

cherryma
咁你餅幾c 至返來呀??? 會唔會個個星期都係返來一轉??
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo