立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 97426
原帖由 牛精仔 於 10-8-19 10:59 發表 mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" /> , 遇著個傻嘅.....真係難對付....好...我投降....吹唔脹...拉唔長
原帖由 AnnaFlower 於 10-8-19 13:13 發表 http://forum.baby-kingdom.com/thread-3348317-1-1.html 新國民係要好好招呼吓嘅.
公爵府
積分: 26683
原帖由 小倩 於 10-8-19 13:20 發表 阿仔參加BK嗰個樂團, 第一堂派琴都唔醒多個環保袋過我哋裝住個琴 & file 一啲都唔體貼~
原帖由 jolo 於 10-8-19 13:30 發表 c 火... 我入親牛棚, 都好似洗版咁o架啵..... 牛唔會踢我走卦..... 踢走我, 牛棚無人洗, 好臭o架.....
原帖由 小倩 於 10-8-19 04:08 發表 Yeah... 搬咗"真豬公"啦,可以去瞓了
原帖由 AnnaFlower 於 10-8-19 13:34 發表 仲唔快d拎水桶.
珍珠宮
積分: 49501
原帖由 jolo 於 10-8-19 13:34 發表 已經好勤力... 都重係 8 著 苦 ............
琥珀宮
積分: 157928
原帖由 JChan 於 10-8-19 13:06 發表 Catholic or Christian?
原帖由 sarahcow 於 10-8-19 13:06 發表 可樂好野,我第一次見牛叫投降....
王國長老
積分: 144537
原帖由 sarahcow 於 10-8-19 13:22 發表 即係BK 個學院?
原帖由 jolo 於 10-8-19 13:27 發表 有咩玩 ?? 貴唔貴呀 ???
原帖由 sarahcow 於 10-8-19 13:21 發表 中三之後都無再返過教會... 返開果度o既時間永遠都係我d 返工時間...
原帖由 小倩 於 10-8-19 14:45 發表 唔係, 係"皇室弦樂團" http://www.baby-kingdom.com/orchestra/index.htm 大仔參加咗3-6歲組, 學鋼片琴
男爵府
積分: 7793
原帖由 牛精仔 於 10-8-19 10:53 發表 去左邊庶反呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy