立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67418
原帖由 gangting 於 11-08-13 發表 唔夠訓真係好辛苦
伯爵府
積分: 17022
黃二少奶 發表於 11-8-13 10:59 佢個陣未戒夜奶, 真係超累
gangting 發表於 11-8-13 11:22 要幾多個月先介到?
大宅
積分: 4447
原帖由 gangting 於 11-08-13 發表 咁要等幾耐?
原帖由 黃二少奶 於 11-08-13 發表 B豬一個月度就戒度, 不過個個唔同嫁, 有D遲遲都未戒到嫁
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-13 09:56 其實呢2-3日有d感覺但唔知係唔係~~ 前晚突然有一吓撐落肚
我大約16wks feel到d野,但孟煒話太早,應該唔係,但17wks就好似有人係裡面幫我R左幾下,咁胎動就正式開始。之前1 month 就開始肚皮變形,但次次想影落黎,都影唔切。開得機黎,佢又唔扭肚皮啦!
sasa888 發表於 11-8-13 12:05 我希望我小b都可以快d介喇,但係其實佢好小喊醒叫食奶嫁,通常都係我地叫醒佢炸 ...
有個人好開心,話佢個bb好好訓,完全唔醒,唔喊,去到健康院,原來bb太黃,所以令到佢超級乖乖。
咩bb太黃,會令bb超倦架?
黃二少奶 發表於 11-8-13 11:36 B豬一個月度就戒度, 不過個個唔同嫁, 有D遲遲都未戒到嫁
餵人奶,一個月誡到夜奶係好叻叻。
sasa888 發表於 11-8-13 10:15 傷口未埋叫唔好用住wor
我以為一做完手術就要立刻用添。
sasa888 發表於 11-8-13 09:50 TOUCH WOOD .佢兩樣都用到呀..我已經買番chu chu 母乳咀俾佢用返, 可能因為甘易D 喇... ...
我家姐都係買左chu chu奶咀比我,佢話唔使定時換奶咀wow。佢話飲開邊種都岩wow!我自己都唔識,無研究過。我屋企所有bb清潔用品,都係chu chu。因為我家姐入左會,一次過order送貨上門。
sasa888 發表於 11-8-13 09:50 可能佢俾我地既TOPIC 悶親喇..
gangting 發表於 11-8-13 09:59 我一定會發脾四~~
值頭想罵死佢!!
好多hk人去東區都爭住住半私家病房,原來好full架,並且無hk id card唔比book。所以一定無同胞。
你book左幾多人房??
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 有個人好開心,話佢個bb好好訓,完全唔醒,唔喊,去到健康院,原來bb太黃,所以令到佢超級乖乖。 咩bb太 ...
gangting 發表於 11-8-13 09:58 可能你yuk得多呀.... 有冇帶束肚封?
因為開刀生,有外面傷口,仲有睇唔到的裡面傷口,所以一定要唔好太多走動。
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 值頭想罵死佢!! 好多hk人去東區都爭住住半私家病房,原來好full架,並且無hk id card唔比book ...
gangting 發表於 11-8-13 13:32 我自己好想住single room,但係c6話唔想side太多$,因為陪月要$50000
原帖由 黃二少奶 於 11-08-13 發表 你個陪月咁貴,24小時
原帖由 gangting 於 11-08-13 發表 24小時2個月
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy