跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8163


1241#
發表於 06-3-23 15:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

尋日觀課完, 原來小朋友係家同係學校係好唔同, 係學校自理能力好高係家好低, 每日返學既流程又好緊密, 不過比我睇到有少少唔開心既事....座在樂樂附近咪有個小朋友對樂樂有敵意既, 尋日唱遊堂時圍圈坐, 佢兩個又坐在一起, 開頭都無事, 後尾見隔離同學一手按住阿仔個口, 阿仔又好快手一手又按番住同學個口, 繼而兩個再鬆'爭', 我幾驚佢兩個大打出手, 不過好快又平息, 其實老師真係好難睇到咁多個同學, 一個去彈琴, 一個去帶唱, 不過我都係第一次見阿仔'打交'

wendyc
北京天氣凍嗎? 一家去定只帶祐祐?


大宅

積分: 2739


1242#
發表於 06-3-23 16:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei721 寫道:
Honey
confirm左仔/女未?
if係妹妹我可以留起卓渝的衫比佢 (if you don't mind )


好呀!!! 不過我估要到5個星期後見doc見知. 多謝你先, 我唔客氣.


大宅

積分: 3608


1243#
發表於 06-3-23 22:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Honey,

我以為你有咗之後,辭了工不做嗎 ! 今次同上次唔同, 可能係女都唔定..

Glory,

你就好啦 ! 好羨慕你可觀課, 你們有幾多家長可觀課呀 ?

Mei,

Jshopper :你可交給Toma, 再由Toma交給Tata, 可以嗎 ? How much for the goods a ?


男爵府

積分: 5320


1244#
發表於 06-3-24 00:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a MA,
比君君交比miss, 寫住 : 煩轉交幼愛班蘇子濤, 即可. 唔該.


子爵府

積分: 12388


1245#
發表於 06-3-24 09:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning

Honey
我陀阿妹時又係C去活來度日如年

Honey / A媽
我反而覺得大肚有份工非常正, 就算係想唔做都生左先算, 香港的maternity protection都唔錯

A媽
比Tom媽
呢期同佢好生保, 我地好耐冇見喇 :tongue: :tongue:


子爵府

積分: 10461


1246#
發表於 06-3-24 09:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, 你近日成為bk 夜遊人呀!!!! 上次lunch 唔見你好掛住你.




子爵府

積分: 12388


1247#
發表於 06-3-24 09:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tanny
係咪真嫁
依家日頭好很忙..... 唯有夜遊BK
搵日再lunch law :lol: :lol: :lol:
上次honey有冇黎?


男爵府

積分: 8163


1248#
發表於 06-3-24 10:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽
觀課活動維持兩星期左右, 每日有六個家長可以一齊做老師


honey有來呀, 預你下次lunch來
你同湯媽生步, 咁.....同我呢


子爵府

積分: 12388


1249#
發表於 06-3-24 10:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory
do i know you?


男爵府

積分: 8163


1250#
發表於 06-3-24 10:13 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

請收鴿
(此鴿經檢疫後決不帶有禽流感)


子爵府

積分: 12388


1251#
發表於 06-3-24 10:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

GLORY
我都唔識你, 收咩鴿?!


男爵府

積分: 8163


1252#
發表於 06-3-24 10:23 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


唔收鴿, 不如收鵝, 收雞丫, 好嗎?? :tongue:
(注意:但不確保此等禽鳥不帶有禽流感病毒)


子爵府

積分: 10461


1253#
發表於 06-3-24 10:30 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei, Honey 有黎呀仲有suz. honey 靚左. 仲一睇已經知佢 你唔黎無左好多攪笑野tim..... 仲有係地訂個set 書 你有無同cw 睇過佢 liki 個set 書ma?


子爵府

積分: 12388


1254#
發表於 06-3-24 10:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Glory
玩下姐,,,, 收收收, 咩都收
你就好啦, 就快5-days work..... 你7月開始未?

Tanny
你講咩書?


男爵府

積分: 8163


1255#
發表於 06-3-24 10:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


嘻嘻, 知你貪玩 :tongue:
5天工作只聞樓梯響


大宅

積分: 4493


1256#
發表於 06-3-24 12:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory:
再次麻煩妳, 不好意思. 唔該晒.
好sin mo妳有得觀課.

honey:
GB自己想要細佬定細妹呢? 今胎有別, 妳又靚左, 好大機會生女…..生女好呀.


大宅

積分: 2739


1257#
發表於 06-3-24 12:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


大宅

積分: 2739


1258#
發表於 06-3-24 12:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


大宅

積分: 2739


1259#
發表於 06-3-24 12:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Can't type Chinese w/ this PC

a-ma,
I will keep my job even when the small is born.

tanny,
You must be joking, 靚左? I hate the mirror every time I see myself on it. :tongue:

mei,
You're absolutely right, none will quit job when she is pregnant.

tata,
GB did say in a very early stage that it is a baby girl and he even gave her a name but he changed his mind to a boy recently.

When we took him to the checkup this Mon, the doc asked his preference. He was so diplomatic that he said he likes sister and brother, there is no difference.

I'm definitely not 靚左 but I'm kinda hoping it's a girl (51% vs 49% as I said). Not because I have a sex preference but I hope opposite sex would make less competition between the kids.


男爵府

積分: 8163


1260#
發表於 06-3-24 14:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

他貓
咪甘客氣啦

a媽/他貓
觀課幾好, 樂樂同我都有深刻印象, 最好就係樂樂怕羞唔會主動舉手, 觀課那天我好主動舉手幫老師手, 希望佢都會學會

honey
靚左~~我都覺

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo