懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 910


1241#
發表於 06-4-18 13:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6170


1242#
發表於 06-4-18 14:15 |只看該作者

Re: 06年9月預產期


男爵府

積分: 6170


1243#
發表於 06-4-18 14:16 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

你咁快14週就飲糖水既?
我五月3號呵...原本都係24/4 但果日我吾得閒所以改左五月囉 若果吾係..可能見到你啦[quote]
schan 寫道:
JOJOB,
我唔止同你的預產期一樣,連地區都一樣,我都在贊育做產檢,真係O岩GA O者 ,飲糖水你唔使驚,因為我在14週時飲過,唔知遲D使唔使再去,可能我鍾意飲甜野,所以我覺得唔難飲,仲幾好味TIM ,飲完糖水唔係唔可以飲水,係唔好飲咁多水,因為驚你會嘔,飲少少沖


大宅

積分: 2426


1244#
發表於 06-4-18 14:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Demio:

咁你有無聽人講過雪印奶粉? good?
我多數會開刀,so 好 lazy, 覺得產前講座對我無乜用,唔知呢個觀念correct or not?


大宅

積分: 1815


1245#
發表於 06-4-18 15:05 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb,

你同我嘅唸法一樣,我都係想留多D $$$ 比我嘅BB.
但我老公就怕我要痛好耐先生得出.唔忍心(因為佢會陪產,睇住我辛苦).所以叫我開刀喎.

如果你都決定餵母乳就真係要好有恆心,我就會盡量抽多d時間去聽講座及買定d書番嚟學習吓先,不過醫院嘅姑娘都會好有耐心教我地嘅,你唔駛太擔心.另外今期孕媽媽(46期)都有呢個專題教餵母乳,我可以Scan 咗D資料再Send Email 比你.請你PM我再留你個Email 比我.


禁止訪問

積分: 910


1246#
發表於 06-4-18 15:11 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


1247#
發表於 06-4-18 15:16 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

bol,

我有免費安滿及喜康素試飲裝嘅Form , 如果你想試飲,你可以PM 我留你個Email 比我,我再Send 比你呀.

[quote]
yingkei 寫道:
bol,

我聽人講, 安滿果隻媽媽奶粉, 隻味比較似鮮奶, 沒有那溫尼拿味, 若果你真想飲, 可以試這一隻吖! 不過, 就沒有細罐, 只有大罐!!


禁止訪問

積分: 910


1248#
發表於 06-4-18 15:16 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 910


1249#
發表於 06-4-18 15:21 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 386


1250#
發表於 06-4-18 15:22 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

多謝你的info 呀!我今早陪完Mommy去QE然後便再到廣華啦,點知11時多去到5月6月的講座已經全FULL,真快!

我的預產期是9月24日,應該跟你的一樣架 :-P


大宅

積分: 1815


1251#
發表於 06-4-18 15:25 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB,

原來而家都有BB用嘅4筒櫃+換片墊呀,我都有打算買呢種櫃,我上次行荷花時見到呢隻櫃要成三千蚊嫁(好貴).

因為我老公都好高,所以無咗呢個櫃,我怕佢同BB換片時會好辛苦.我都唔想成日烏低身好易整傷條腰,到時睇醫生仲唔化算啦.




大宅

積分: 3551


1252#
發表於 06-4-18 15:26 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan~~

我飲奶其實係加強鈣質...
我上一胎就好d...
到差不多臨生的一兩個月先腳抽筋..
但今胎就有d 唔同...

係上個月就試過腳抽筋..
腳抽筋的其中一個原因係唔夠鈣質...
所以我都要自己飲下奶..
補充鈣質..
加上可能年紀又大左3年..
體質上始終係差d..
so~~要補充下...


大宅

積分: 4531


1253#
發表於 06-4-18 15:28 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki

雪印奶粉? 有聽過, 不過唔多朋友bb食, 所以唔知好唔好

至於你覺得產前講座對你無乜用, 其實唔係架!

從講座中你會知道多d育嬰知識, 同你會了解初為人父母的心理問題等, . 政府的產前講座原來分得咁清楚, 我上次係參加c+醫院的講座, 好似係一共6堂, 全部夜晚上, 當中可以發問. 如果我係你, 雖然會開刀生, 上o下都無妨, 你會好開心架.

我意見係如果你決定去邊間生, 你就去邊間上, 從中多了解醫院的資料及設備. 不過都係個人意見. :tongue:


Waikiki 寫道:
Demio:

咁你有無聽人講過雪印奶粉? good?
我多數會開刀,so 好 lazy, 覺得產前講座對我無乜用,唔知呢個觀念correct or not?


別墅

積分: 685


1254#
發表於 06-4-18 15:30 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hello everyone,

小妹初到貴境, 預產期在9月27日, 現在17週, 會在QE生, 想分享自己的感受.

我選擇在QE生, 是因為有舊同事在那處生, 不過我沒料到她的老公是公務員(待遇一定比普通人好), 在QE登記後才上網找資料, 但找到的多是負面, 之後想轉到廣華, 致電查詢得知booking已full, 很沮喪, 個人好down, 之後還哭起來, 但實在沒有辦法, 唯有接受, 希望比想像中好dd……

在第一次產檢時, 覺得d護士也不錯, 但醫生就麻麻, 只做了下體檢查及聽BB心跳, 其他就沒有做(因在私家醫生做了唐氏及U/S), 問了些資料便轉介到健康院做產檢, 直到30週才回醫院做詳細U/S, 我知廣華一直由醫院做產檢直到生為止, 點解QE要轉介……
http://lb4f.lilypie.com/GiZMp8.png


大宅

積分: 1815


1255#
發表於 06-4-18 15:32 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PollyBaby,

唯有寄望7月啦,咁出咗七月嘅List 未呀

其實我都唔係咁清楚Book 講座嘅程序,是否而家已經可以
Book 定7月嘅講座呀

你有無Book 7月嘅講座呀


大宅

積分: 3551


1256#
發表於 06-4-18 15:34 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

其實有無需要買果d 櫃..

你地張床好高架咩..
如果唔想彎低要...
咁跪係地下個高度o岩唔岩呀...
仲有...
其實係張床上面...
係咪可以將bb 斜放...
自己都坐係張床度同bb換片呢???

我都有見過呢d bb用品...
但係呢d bb用品可以用到幾耐??
等bb再大d時..都唔用啦??
用得果一陣..其實係咪好浪費呢??

加上呢d 用品價錢都唔平...
係咪要考慮清楚呢???
KIKI--MAMI 寫道:
JojoB,

原來而家都有BB用嘅4筒櫃+換片墊呀,我都有打算買呢種櫃,我上次行荷花時見到呢隻櫃要成三千蚊嫁(好貴).

因為我老公都好高,所以無咗呢個櫃,我怕佢同BB換片時會好辛苦.我都唔想成日烏低身好易整傷條腰,到時睇醫生仲唔化算啦.


複式洋房

積分: 386


1257#
發表於 06-4-18 15:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KiKi-Mami:

我們要等到5月第一個工作天才可以打電話去Book7月份的講座呀!我擔心book唔到,可能到時唯有去c+到聽,真的有d擔心。
:-|


大宅

積分: 3551


1258#
發表於 06-4-18 15:38 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

waikiki~~

雪印奶粉???我有個朋友個你係食呢款奶粉..
無乜問題喎...
佢個b仲食到好大隻添....


禁止訪問

積分: 910


1259#
發表於 06-4-18 15:38 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6170


1260#
發表於 06-4-18 15:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

都吾係呵..你都要同BB沖涼仔呀嘛..
重有 有d地方要注意..例如點樣同佢抺便便..
重有..若有產前運動都好..因為做多d 對你條腰好d..遲d冇咁痛呵
Waikiki 寫道:
Demio:

咁你有無聽人講過雪印奶粉? good?
我多數會開刀,so 好 lazy, 覺得產前講座對我無乜用,唔知呢個觀念correct or not?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo