跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1241#
發表於 06-9-6 13:31 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

哈哈..到60歲時, 可能成塊面換左去都得呀..d 科技野, 估佢5到架麻..

所以大家都係5洗留$$買貴cream啦, 人生得意需盡歡麻..


伯爵府

積分: 15709


1242#
發表於 06-9-6 13:31 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

我又唔同意bor! 宜家後生用貴cream唔 = 貴cream 一定係 for old women 用 ga ma! 同埋宜家科技先進, 到60歲去打支羊胎素, 做下激光又可以靚番晒la!

但都認同要襯宜家後生時要好好keep下! 最basic 的 drink more water, sleep well, 食清淡d 都有幫助
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


1243#
發表於 06-9-6 13:32 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug 寫道:
vv,

古董花樽我又無乜興趣, 我都係鍾意玻璃多d
但我對"點翠"頭飾好有興趣~



古董花樽保值ma! 有咩事拎去當都值錢ar!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


1244#
發表於 06-9-6 13:36 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

MomMom 寫道:
vs,

頭先有人同我講想買超聲波導入機, 另我諗起我早排想買既panasonic 超聲波導入機 :-( :-(

你真係無用過呢d 野


我無買panasonic, 因為係單頻!
如果買, 不如買有 超聲波 / 負離子 / 紅外線 果 d 仲好啦!

see here

沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 17146


1245#
發表於 06-9-6 13:37 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

貴 cream 多數都 for old women 啦...除非你好後生巳有 old women skin

做激光...d 醫生自己話架, 做彩光激光要做好多次先有效 & keep 到一排...但老d時會加速衰老, 會好醜樣架!所以我無諗過去做呢d野架....


伯爵府

積分: 17146


1246#
發表於 06-9-6 13:41 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vv,

你同老公一樣咁實際, 非常合拍~
連大把錢時都諗住買d可以保值既野, 有咩事可以拎去當
我大把錢時只會做可以令自己開心既事 要放d保值但自己唔鍾意既野


伯爵府

積分: 15709


1247#
發表於 06-9-6 13:44 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

我地呢d 有keep 下ge 梗係唔係 old women skin la!

但我見宜家 d 品牌出ge products 都唔係針對 old women (我自己ge 定義係 over 50), 而係針對skin problem, i.e. 乾紋, wrinkle, 色斑, 毛孔......etc. 呢d skin problem 真係係我身上出現ma, 用其他野唔work, 用呢d 所謂貴野真係見到有效果, 所以迫住都要買law! :-( :-(

好似我d 眼紋咁, 我用好多野真係唔work, 直至我用swiss program 果支firming essence 先有改善, 呢支都係我第一支過千蚊的eye 精華! :-(
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


1248#
發表於 06-9-6 13:45 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

[quote]
mcmug 寫道:
vv,

你同老公一樣咁實際, 非常合拍~
連大把錢時都諗住買d可以保值既野, 有咩事可以拎去當
我大把錢時只會做可以令自己開心既事 要放d保值但自己唔鍾意既野
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 17146


1249#
發表於 06-9-6 14:06 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

bye


侯爵府

積分: 23142


1250#
發表於 06-9-6 14:14 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

swiss program 果支firming essence? 係咪林嘉欣賣廣告個隻呀


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1251#
發表於 06-9-6 14:14 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

VS

哈哈..我同你真係好夾, 我屋企有好多 swaroski, 都係唸住貴d, 但保值


侯爵府

積分: 23142


1252#
發表於 06-9-6 14:17 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

部機咁平, 得5得架

你有無用呢d 機呀 work 5 work
V-Square 寫道:
我無買panasonic, 因為係單頻!
如果買, 不如買有 超聲波 / 負離子 / 紅外線 果 d 仲好啦!

see here


伯爵府

積分: 15709


1253#
發表於 06-9-6 14:21 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

MomMom 寫道:
vs,

swiss program 果支firming essence? 係咪林嘉欣賣廣告個隻呀


yes ar!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1254#
發表於 06-9-6 14:24 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug

到老時, d e 生可能又唸到其他方法去解決呢個問題架啦, so 都係而家靚左先算啦..

mcmug 寫道:
貴 cream 多數都 for old women 啦...除非你好後生巳有 old women skin

做激光...d 醫生自己話架, 做彩光激光要做好多次先有效 & keep 到一排...但老d時會加速衰老, 會好醜樣架!所以我無諗過去做呢d野架....


伯爵府

積分: 15709


1255#
發表於 06-9-6 14:25 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

MomMom 寫道:
vs,

部機咁平, 得5得架

你有無用呢d 機呀 work 5 work [quote]
V-Square 寫道:
我無買panasonic, 因為係單頻!
如果買, 不如買有 超聲波 / 負離子 / 紅外線 果 d 仲好啦!

see here
[/quote]

但都有100萬次振頻bor! d 大牌子都係咁上下咋, 平平地玩下, 好過你用千幾蚊玩兩野又唔玩ar!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


1256#
發表於 06-9-6 14:32 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是 寫道:
mcmug

到老時, d e 生可能又唸到其他方法去解決呢個問題架啦, so 都係而家靚左先算啦..


right
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


侯爵府

積分: 23142


1257#
發表於 06-9-6 14:41 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

我搵到呢部. 唔知work 5 work

click here


侯爵府

積分: 23142


1258#
發表於 06-9-6 14:44 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

你都無答我你有無用呢d 機 如果有效我實5會用2野5用既


伯爵府

積分: 15709


1259#
發表於 06-9-6 14:45 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

有無導出ga ? 齋導入唔得ga! 導入前一定要做清潔先即係要導出 !
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


1260#
發表於 06-9-6 14:50 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

我order 了一部未拎
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo