興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6315


1241#
發表於 06-11-6 16:10 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Simar 寫道:
你可以考慮下 A16 同 A09,

A16 就係 17-50mm f/2.8 而 A09 就係 28-75mm f/2.8 (阿星都有支)

佢地係大光圈得黎又有得 Zoom, 聽講0的相都好 sharp 下......

我都會去睇下二手有冇呢兩支玩下.


作c你呀, 明知我arm arm買左支新len, 又叫我諗第2支!!

我要求好低咋, 呢支1.4已經滿足到我啦!


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1242#
發表於 06-11-6 16:10 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我聽日就去交收支二手A09 (連filter! 保養到2010年), 有乜 checking 要做呢?
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1243#
發表於 06-11-6 16:14 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

pakyu0429 寫道:
[quote]
Simar 寫道:
你可以考慮下 A16 同 A09,

A16 就係 17-50mm f/2.8 而 A09 就係 28-75mm f/2.8 (阿星都有支)

佢地係大光圈得黎又有得 Zoom, 聽講0的相都好 sharp 下......

我都會去睇下二手有冇呢兩支玩下.


作c你呀, 明知我arm arm買左支新len, 又叫我諗第2支!!

我要求好低咋, 呢支1.4已經滿足到我啦! [/quote]

我仲以為你相問下有乜鏡0岩用添......

你睇下阿星0的 A09 0既相..... Eunice 走來走去就好好用啦! 可以影下0的動態0的0既相, 唔使只係影乖乖企到定一定果0的.......

不過 50mm f/1.4 真係好正!
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 13356


1244#
發表於 06-11-6 16:15 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

保到2010年? 我支都係, 連cpl filter 買左$2000. 應該係貴左d, 不過見佢幾新淨, 雖然睇落手工好似無Nikon鏡咁好, 不過用落就覺得佢幾好, 肯定sharp過我以前支 Nikon 24-120 ($3750).


男爵府

積分: 6315


1245#
發表於 06-11-6 16:15 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

軍魁星 寫道:
光圈分別是f4, f4.5 同 f5,6, 背光用 Spot metering, 所以個背景Over 晒.

影人像時注意個人唔好Yuk得太快, 同快門最好有1/125"以上 (例如1/250"), 影大頭相時通常距離很近, 用AFS對倒焦后再等構圖, 有時個人Yuk左自已都唔知就容易Out fo. 用太大光圈也很容易Out fo.

pakyu0429 話支50mm易 out focus 都有可能是這種情況. 試下用f4 可能會易d中焦.


如果去到f4, 咁個景咪冇咁懞law?

仲有, 而家支f1.4多左個景深尺, 查實有冇用架?


男爵府

積分: 6315


1246#
發表於 06-11-6 16:19 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

simar,

咁你支a09幾$$呀?


子爵府

積分: 13356


1247#
發表於 06-11-6 16:25 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

pakyu0429 寫道:

如果去到f4, 咁個景咪冇咁懞law?

仲有, 而家支f1.4多左個景深尺, 查實有冇用架?


f4 就爭小小啦, 影大頭相時用f2.8, 平時影跑來跑去時用f4 - f5.6 囉, 影風景就用f8 - f11.

景深尺係俾你知道個景深有幾闊, 不過現在已經是數碼年代, 最有效的方法, 是影一張出來, 睇下滿唔滿意, 唔滿意咪delete左佢囉, 唔係要digital來做乜wor.

50mm f1.4 唔係俾你當f1.4來用的, 因為用f1.4的時候, 影像好鬆散, 而且易Out focus, 收到f2.2 - 2.8 之後才有明顯改善. 用f4就好正了.

我支A09用f2.8時都好鬆, 改用f4會有明顯改善.


子爵府

積分: 13356


1248#
發表於 06-11-6 16:29 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

呢張f4, d散景都幾懞啊 (都是A09).

[img align=left]http://img6.picsplace.to/img6/22/DSC_2381.JPG[/img]


男爵府

積分: 6315


1249#
發表於 06-11-6 16:29 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

軍魁星 寫道:
f4 就爭小小啦, 影大頭相時用f2.8, 平時影跑來跑去時用f4 - f5.6 囉, 影風景就用f8 - f11.

景深尺係俾你知道個景深有幾闊, 不過現在已經是數碼年代, 最有效的方法, 是影一張出來, 睇下滿唔滿意, 唔滿意咪delete左佢囉, 唔係要digital來做乜wor.

50mm f1.4 唔係俾你當f1.4來用的, 因為用f1.4的時候, 影像好鬆散, 而且易Out focus, 收到f2.2 - 2.8 之後才有明顯改善. 用f4就好正了.

我支A09用f2.8時都好鬆, 改用f4會有明顯改善.


明白晒! thx!


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1250#
發表於 06-11-6 16:33 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

A09 二手價 $2,050
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




洋房

積分: 83


1251#
發表於 06-11-6 16:48 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

canon 50mm f1.4 就要$2xxx, 50mm f1.8只係$650、差成4倍價錢渦。f1.8 compare with f1.4 係米同差咁遠呢?


子爵府

積分: 13356


1252#
發表於 06-11-6 16:53 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我個friend用A09影的. 佢用 Pentax 機:

http://galaxia.d2g.com/A09/


子爵府

積分: 13356


1253#
發表於 06-11-6 16:57 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

嚴格來講, 佢支全新50mm f1.4 仲貴過佢部350D二手價.

鏡貴過機的事情開始出現了, 之後會陸續有來.

Canon 支 50 f1.4 應該靚過 Nikon 果支, 同時亦都會左一千蚊. Canon 好似係58mm口徑的, Nikon 是 52mm.


男爵府

積分: 6315


1254#
發表於 06-11-6 17:04 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

用我肉眼所見支f1.4同f1.8嘅分別係:

f1.4 - made in japan,
手感好d, 因為唔係膠, 冇咁玩具,
口徑大d
有ultrasonic

我睇到嘅係咁多, 因為未有時間去試! 試左再話你知!


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1255#
發表於 06-11-6 17:10 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我而家反而想入支 nikon 35mm f2.0 來代替支 50mm f1.8


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1256#
發表於 06-11-6 17:13 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


1257#
發表於 06-11-6 17:13 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我在萬成訂左成個月, 都未叫我去摞. 不過如果你有17-55, 仲有需要買35/2咩? 我估質素唔相差太遠, 如果只求輕便而花$19xx, 值唔值呢?


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1258#
發表於 06-11-6 17:14 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


1259#
發表於 06-11-6 17:17 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
星爺 : a9 好似幾好用 wor......貴唔貴呀 ???


全新價$2800 (萬成), 二手一年約$2000, 有五年保養, 不過個外型就無咁討好. 咁樣既:

http://www.tamron.com.hk/a09.php


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1260#
發表於 06-11-6 17:22 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
calling chloepapa )))))
我搵你搵得好辛苦呀 ....我....衰多手 delete 左張 xd 卡的相呀 :-(

我有RESCUE PRO , 不過成10MB, 可以點send 俾你?
原來基本file 只是2MB, 我SEND 俾你
但原來無妳 EMAIL
PLS PM ME YOUR EMAIL ADDRESS

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo