pakyu0429 寫道:
[quote]
Simar 寫道:
你可以考慮下 A16 同 A09,
A16 就係 17-50mm f/2.8 而 A09 就係 28-75mm f/2.8 (阿星都有支)
佢地係大光圈得黎又有得 Zoom, 聽講0的相都好 sharp 下......
我都會去睇下二手有冇呢兩支玩下.
[/quote]

軍魁星 寫道:
光圈分別是f4, f4.5 同 f5,6, 背光用 Spot metering, 所以個背景Over 晒.
影人像時注意個人唔好Yuk得太快, 同快門最好有1/125"以上 (例如1/250"), 影大頭相時通常距離很近, 用AFS對倒焦后再等構圖, 有時個人Yuk左自已都唔知就容易Out fo. 用太大光圈也很容易Out fo.
pakyu0429 話支50mm易 out focus 都有可能是這種情況. 試下用f4 可能會易d中焦.

pakyu0429 寫道:
如果去到f4, 咁個景咪冇咁懞law?![]()
仲有, 而家支f1.4多左個景深尺, 查實有冇用架?
軍魁星 寫道:
f4 就爭小小啦, 影大頭相時用f2.8, 平時影跑來跑去時用f4 - f5.6 囉, 影風景就用f8 - f11.
景深尺係俾你知道個景深有幾闊, 不過現在已經是數碼年代, 最有效的方法, 是影一張出來, 睇下滿唔滿意, 唔滿意咪delete左佢囉, 唔係要digital來做乜wor.![]()
50mm f1.4 唔係俾你當f1.4來用的, 因為用f1.4的時候, 影像好鬆散, 而且易Out focus, 收到f2.2 - 2.8 之後才有明顯改善. 用f4就好正了.
我支A09用f2.8時都好鬆, 改用f4會有明顯改善.
