自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 12240

王國長老


1241#
發表於 07-2-14 16:14 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包媽, 俾個5黎. 拍拍拍...(唉, 係公司用唔到公仔呀)
講開filing , 以前個掃把既filing system 亂七八糟, 有唔俾我地掂, 而家新上既掃把非常唔滿意, 要我地係一日半之內全部重新整過, 分好一年年, 唔係咪洗至意放早, 噢, 望住個0的垃圾file, 真係叫天不應叫地不聞.嗚嗚嗚............

由 包包&魔怪媽咪 於 2007-02-14 11:25:45

同我差唔多咁喎...
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


王國長老

積分: 12240

王國長老


1242#
發表於 07-2-14 17:00 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

主席,
嗚嗚嗚......您唔受我既


話時話,各位親密戰友 .... 為免女痕期間漫遊到娜媽破產,有乜要搵娜媽嘅,請電 xxxxxxxx(check PM),我會即時收到免費訊息 gar ..... 如有需要,我都會 call back 大家嘅 ....
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1243#
發表於 07-2-14 17:00 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

親愛的最佳拍檔:

最佳拍檔回覆,


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1244#
發表於 07-2-14 17:03 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



[quote]
2jmama 寫道:
[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
有些少頭緒畀過我,就會輕易搵到,妳都咪話,乘機讚


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1245#
發表於 07-2-14 17:04 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



[quote]
JENNYSKY 寫道:
我都仲未攪掂呀~~[quote]
小草 寫道:
好邪呀!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1246#
發表於 07-2-14 17:05 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



小草 寫道:
最新情況﹕
預估剩餘時間﹕5小時34分
[quote]JENNYSKY 寫道:
我都仲未攪掂呀~~
[/quote]


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1247#
發表於 07-2-14 17:09 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large][size=xx-small][size=x-large]

cookie 寫道:
嘩, 您地洗唔洗[size=x-large]0甘膠快 呀, 臨食飯我都溫到102架啦, 諗住飯後再溫, 而家123叫人點溫喎, 我唔制呀 :-( :-(
小草, 您個公仔link係咪都搬埋??可唔可以再俾過呀
(如果您係102-123之間已公告天下就唔洗理我架喇)
唉, 等我而家一路拆數一路快速溫書先, 等等我呀))))))))))))))))))))))))))))))


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1248#
發表於 07-2-14 17:11 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

妳今日飲


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


1249#
發表於 07-2-14 17:12 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large][size=xx-small][size=x-large]

[quote]
cookie 寫道:
嘩, 您地洗唔洗[size=x-large]0甘膠快 呀, 臨食飯我都溫到102架啦, 諗住飯後再溫, 而家123叫人點溫喎, 我唔制呀 :-( :-(
小草, 您個公仔link係咪都搬埋??可唔可以再俾過呀
(如果您係102-123之間已公告天下就唔洗理我架喇)
唉, 等我而家一路拆數一路快速溫書先, 等等我呀))))))))))))))))))))))))))))))
[/quote]
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1250#
發表於 07-2-14 17:12 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

yeah~

cookie 寫道:
包媽, 俾個5黎. 拍拍拍...(唉, 係公司用唔到公仔呀)
講開filing , 以前個掃把既filing system 亂七八糟, 有唔俾我地掂, 而家新上既掃把非常唔滿意, 要我地係一日半之內全部重新整過, 分好一年年, 唔係咪洗至意放早, 噢, 望住個0的垃圾file, 真係叫天不應叫地不聞.嗚嗚嗚............

由 包包&魔怪媽咪 於 2007-02-14 11:25:45

同我差唔多咁喎...


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1251#
發表於 07-2-14 17:13 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

佢已經咩啦...

[quote]
cookie 寫道:
主席,
嗚嗚嗚......您唔受我既


話時話,各位親密戰友 .... 為免女痕期間漫遊到娜媽破產,有乜要搵娜媽


王國長老

積分: 12240

王國長老


1252#
發表於 07-2-14 17:29 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

---->嘩, 您地洗唔洗0甘膠快 呀
啊呵呵, 下2我會就番您地既頻道0甘till快.

我今日未飲菌菌呀, 我慣左夜晚食哂垃圾野先飲, 心理想好似幫我解決哂0的垃圾野, 噢我係咪一隻鴕鳥呢?!!
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1253#
發表於 07-2-14 17:35 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



[size=xx-small]應該係:till~~嘜你地甘快架
cookie 寫道:
---->嘩, 您地洗唔洗0甘膠快 呀
啊呵呵, 下2我會就番您地既頻道0甘till快.

我今日未飲菌菌呀, 我慣左夜晚食哂垃圾野先飲, 心理想好似幫我解決哂0的垃圾野, 噢我係咪一隻鴕鳥呢?!!

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1254#
發表於 07-2-14 17:36 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回


----
JENNYSKY 寫道:

----
包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large][size=xx-small][size=x-large]

----
cookie 寫道:
嘩, 您地洗唔洗[size=x-large]0甘膠快 呀, 臨食飯我都溫到102架啦, 諗住飯後再溫, 而家123叫人點溫喎, 我唔制呀 :-( :-(
小草, 您個公仔link係咪都搬埋??可唔可以再俾過呀
(如果您係102-123之間已公告天下就唔洗理我架喇)
唉, 等我而家一路拆數一路快速溫書先, 等等我呀))))))))))))))))))))))))))))))

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



珍珠宮

積分: 46394


1255#
發表於 07-2-14 17:38 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=xx-small]會唔會識左我地先搞成咁呢
JENNYSKY 寫道:
[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large][size=xx-small][size=x-large]

[quote]
cookie 寫道:
嘩, 您地洗唔洗[size=x-large]0甘膠快 呀, 臨食飯我都溫到102架啦, 諗住飯後再溫, 而家123叫人點溫喎, 我唔制呀 :-( :-(
小草, 您個公仔link係咪都搬埋??可唔可以再俾過呀
(如果您係102-123之間已公告天下就唔洗理我架喇)
唉, 等我而家一路拆數一路快速溫書先, 等等我呀))))))))))))))))))))))))))))))
[/quote][/quote]
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


王國長老

積分: 12240

王國長老


1256#
發表於 07-2-14 17:39 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

YEAH YEAH YEAH, 終於溫哂書喇, 今晚可以用番多0的時間去番我地頭巡視下業務喇. 呵呵呵
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1257#
發表於 07-2-14 17:42 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=xx-small]有人舉報我呃煲屎呀,你自己地頭唔返都要入來溫書
cookie 寫道:
YEAH YEAH YEAH, 終於溫哂書喇, 今晚可以用番多0的時間去番我地頭巡視下業務喇. 呵呵呵

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1258#
發表於 07-2-14 17:46 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

預備~~~

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1259#
發表於 07-2-14 17:47 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

應該係咁[size=small]快至真

3littlepigs 寫道:


[size=xx-small]應該係:till~~嘜你地甘快架 [quote]
cookie 寫道:
---->嘩, 您地洗唔洗0甘膠快 呀
啊呵呵, 下2我會就番您地既頻道0甘till快.

我今日未飲菌菌呀, 我慣左夜晚食哂垃圾野先飲, 心理想好似幫我解決哂0的垃圾野, 噢我係咪一隻鴕鳥呢?!!
[/quote]


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1260#
發表於 07-2-14 17:48 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

唔關我事

webjen 寫道:
[size=xx-small]會唔會識左我地先搞成咁呢
[quote]
JENNYSKY 寫道:
[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large][size=xx-small][size=x-large]
[/quote]
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo