跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6686


1241#
發表於 04-5-12 18:12 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

garytse 寫道:
Ms.ChanChan,

是的, 是其中一份工作. 說不上討教, 大家分享吧!


garytse,

從其他的 topic, 見到你講關於中大音樂系的師兄師姐, 你本身也是讀音樂的嗎? 很開心這裡可以有更多高人指點, 唔駛成日估下估下 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1242#
發表於 04-5-12 19:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

1/8請加mayc(2大1小),麻煩你替我們訂飛了。

garytse

我也去過你的網站,果然係高人,以後多多指教。你喜歡貓,寵物趣談那邊好多愛貓之人,我時時走去睇,你去過未?


男爵府

積分: 6686


1243#
發表於 04-5-12 22:11 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

咁我訂 30/7 (Fri) 7:30 pm 那場啦!

訂飛既人數如下, 妳地睇下對不對, 我明天就 send 訂票表出去啦:

Zoey (1 大 1 小) - Confirmed
Ms CC ( 1 大 1 小) - Confirmed
csk (1 大 1 小) - Confirmed
kolama (2 大 1 小) - Confirmed
Kittymama (1 大 1 小) - Confirmed
mayc (2 大 1 小) - 1/8??

(Adult: $160, Children: $100)
------------------------------------

csk,

請問 mayc 是要訂 1/8 (Sun) 的門票嗎? 我們是訂 30/7 (Fri), mayc 不和我們一齊, 對嗎 ?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 3627


1244#
發表於 04-5-12 23:30 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)


littlepig,

pls check e-mail!! :-P


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1245#
發表於 04-5-13 10:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

唔好意思,mayc係和我們一起看30/7(Fri)那一場,請代訂飛。


大宅

積分: 2419


1246#
發表於 04-5-13 12:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Jmum,

你的琴套就是我所說在深圳見到的款式 . 原來套上去, 真的很漂亮!!

可否告知我你在奧海城的那間店買的? 因為這星期日我會到大角咀, 所以可以再去看一看.


男爵府

積分: 6686


1247#
發表於 04-5-13 12:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

咁我訂 30/7 (Fri) 7:30 pm 那場啦!

訂飛既人數如下, 妳地睇下對不對, 我今日就 send 訂票表出去啦:

Final List:

Zoey (1 大 1 小) - Confirmed
Ms CC ( 1 大 1 小) - Confirmed
csk (1 大 1 小) - Confirmed
kolama (2 大 1 小) - Confirmed
Kittymama (1 大 1 小) - Confirmed
mayc (2 大 1 小) - Confirmed

Total: 8 大 6 小
(Adult: $160, Children: $100)
----------------------------------

Jmum,

我遲些都會去那邊, 妳可唔可以 pm 埋那買琴套既 shop 比我, 我都想過去睇下!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 2419


1248#
發表於 04-5-13 12:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽:

請你看Jmum的琴套,那就是我所說的琴套.


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1249#
發表於 04-5-13 13:37 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

littlepig,
真的不錯,琴晚我到過柏詩都有類似的琴套,套上真的漂亮,但亞仔話唔要,話只是女仔先用呢D花邊邊的!真係比佢氣死!點搵"man"D既琴套比佢呢!?(呢個年紀好煩,鬼咁多主見!)


民房

積分: 68


1250#
發表於 04-5-13 16:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HI 各位媽媽:

我想請問,我個女剛剛在月頭考完試,我想知最快幾時有RESULT ?
我女個老師話她其他的學生,大約三星期就收到,今年4,5月考試的比平時快收到RESULT,是否真的?您們有無人也在4,5月考試 ?

THANKS


大宅

積分: 3627


1251#
發表於 04-5-13 18:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)


littlepig, Zoey,

果間鋪頭響奧海城二期商場,唔知叫乜名!是在商場中間的車仔檔,好似係近金滿庭果邊(唔知有冇記錯!),個檔口重有窗廉、紙巾套...佢 d 冷氣機套重靚呀,個個嚟親我屋企都讚呀! :-P


麟媽媽,

我果個都係仔,但我唔理佢架!因為個琴又唔係放響佢間房,而係放響廳果度,當然要襯返間屋緊要 d 啦!而當佢彈琴果陣會揭開個琴套架嘛,咁個琴套點嘅樣都唔係好關佢事。 :-P


大宅

積分: 2419


1252#
發表於 04-5-13 23:42 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Jmum,

是啊!那一系列的產品我全部都很喜歡.雖然大陸造,但車工和款式真不錯呢,並且價錢不算太貴. 我在深圳的一間百貨公司裏看到他們的專門counter, 那裏有更多for家具用的套,例如床套,床罩等,更有宮廷式裙等等.

哈哈!我那個是女,可以順我意,選我喜歡的款.
Jmum 寫道:

littlepig, Zoey,

果間鋪頭響奧海城二期商場,唔知叫乜名!是在商場中間的車仔檔,好似係近金滿庭果邊(唔知有冇記錯!),個檔口重有窗廉、紙巾套...佢 d 冷氣機套重靚呀,個個嚟親我屋企都讚呀! :-P


麟媽媽,

我果個都係仔,但我唔理佢架!因為個琴又唔係放響佢間房,而係放響廳果度,當然要襯返間屋緊要 d 啦!而當佢彈琴果陣會揭開個琴套架嘛,咁個琴套點嘅樣都唔係好關佢事。 :-P


男爵府

積分: 6686


1253#
發表於 04-5-13 23:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

咁我訂 30/7 (Fri) 7:30 pm 那場啦!

訂飛既人數如下, 妳地睇下對不對, 我今日就 send 訂票表出去啦:

Final List:

Zoey (1 大 1 小) - Confirmed
Ms CC ( 1 大 1 小) - Confirmed
csk (1 大 1 小) - Confirmed
kolama (2 大 1 小) - Confirmed
Kittymama (1 大 1 小) - Confirmed
mayc (4 大 2 小) - Confirmed

Total: 10 大 7 小
(Adult: $160, Children: $100)
----------------------------------

csk, 妳睇下妳地既數目對不對丫! 不過我 husband 都會明天一早番工既時候幫我寄出去嫁喇!~

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 2240


1254#
發表於 04-5-14 17:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

HI,收到receive 未呀??


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1255#
發表於 04-5-14 18:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,
我琴日問過我屋企左近的布簾舖,佢地唔車琴套呀,激死人!
你記唔記得陶大間布簾舖個名呀?


複式洋房

積分: 406


1256#
發表於 04-5-14 19:40 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

I wanted to buy a second-hand piano to my son.
Any mother in this topic who wanted to sell their piano. Please PM me.
Thank you.
看我同你們天天在一起,直到今世的終結。


男爵府

積分: 6686


1257#
發表於 04-5-14 21:12 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

妳可以比妳個 e-mail address 我, 我或者可以 send 埋個琴套既 photo 比妳睇下 arm 唔 arm 心水先都可以! 不過其實乜野款式妳講得出, 佢都應該做得到的, 厘士都可以! 不過因為是度身做, 兼 full cover (前後都直落到底, 差不多接近輥既位置, 因為我好怕惹塵), 所以會貴些少, 要 around $400, 但已比我出面問過既平.

ChuChu,

收到 receipt 喇, 不是要等他們通知嗎?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 11389


1258#
發表於 04-5-23 21:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

甘靜既???


男爵府

積分: 6686


1259#
發表於 04-5-24 00:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

For ChuChu's easily reference, 等我 update 下個 list 先:
---------------------------------------------

香 港 青 年 音 樂 營
日期: 29/7 (Thu)
地點: 曹 公 潭 戶 外 康 樂 中 心
交通: 需自行安排


Zoey + Maggie - 1 + 1 (7 歲) P a i d 31/5
Kittymama + Kitty - 1 + 1 (7 歲) P a i d 26/5
菲媽 + 菲菲 - 1 + 1 (7 歲) Confirmed
Olivia1997 + Olivia - 1 + 1 (7 歲) Confirmed
Chuchu + Emily + Chloe - 1 + 2 (9 歲 & 6 歲) or 2 + 2 if on 29/7 Confirmed
Venne + Rita + HingHing + YanYan - 2+2 (5 歲 & 4 歲) Confirmed
桃子 + Kelly + 妹妹 - 1 + 2 (7 歲 & 5 歲) Confirmed
Abbybear + Alvin - 1+1 (7 歲) Confirmed
Ms. Chan Chan + Christy - 1 + 1 (8 歲) P a i d 31/5
Tiffmummy + Tiffany - 1 + 1 (7 歲) Confirmed
Winkymama + Winky - 1 + 1 (7 歲) P a i d 29/5
Tang + 小B - 1 + 1 (6.5 歲) P a i d 31/5
yinyin + Sonia - 1 + 1 (4 歲) Confirmed

Total: 14-15 (Adults), 16 (Children)

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1260#
發表於 04-5-24 08:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

嘩,好開心呀! 真係託你鴻福 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo