影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15983


1241#
發表於 07-4-2 13:42 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

某人都唔係你....做乜爭住認 ?-( ?-(

monmonpupu 寫道:
其實某人諗住做好心, 點知部腦唔生性, 咁就俾人話喇...


公爵府

積分: 25515


1242#
發表於 07-4-2 13:44 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

mame_susanne,
貓貓梗係想認咗先冇衰囉


mame_susanne 寫道:
某人都唔係你....做乜爭住認 ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 34708


1243#
發表於 07-4-2 13:46 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

唉~我一心諗住b完d劇可以轉檔跟手burn埋,
點知部燒碟又壞鬼
  


珍珠宮

積分: 34708


1244#
發表於 07-4-2 13:51 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

唔係我咩?! 但"交響情人夢"本來係我burn俾你gar ma...

[size=xx-small]咁你可唔可以話我知邊個係某人jack
mame_susanne 寫道:
某人都唔係你....做乜爭住認 ?-( ?-(

  


珍珠宮

積分: 34708


1245#
發表於 07-4-2 13:53 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

咁人地之前真係衰
  


侯爵府

積分: 20058


1246#
發表於 07-4-2 13:55 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

mame_susanne 寫道:
某人都唔係你....做乜爭住認 ?-( ?-(

[quote]
monmonpupu 寫道:
其實某人諗住做好心, 點知部腦唔生性, 咁就俾人話喇...


伯爵府

積分: 15983


1247#
發表於 07-4-2 13:57 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

某人頭先話我"係咪有人樣既問題,pasta都係咁"[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1839.gif[/img]


monmonpupu 寫道:
唔係我咩?! 但"交響情人夢"本來係我burn俾你gar ma...

[size=xx-small]咁你可唔可以話我知邊個係某人jack


侯爵府

積分: 20058


1248#
發表於 07-4-2 13:58 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

你咩事呀,係另一樹又應錯人,哩樹又唔知睇咗d乜....
monmonpupu 寫道:
唔係我咩?! 但"交響情人夢"本來係我burn俾你gar ma...

[size=xx-small]咁你可唔可以話我知邊個係某人jack


珍珠宮

積分: 34708


1249#
發表於 07-4-2 14:00 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

啊!!!算啦, 某人係咁架喇--->(她的本性)
mame_susanne 寫道:
某人頭先話我"係咪有人樣既問題,pasta都係咁"[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1839.gif[/img]
  


公爵府

積分: 25515


1250#
發表於 07-4-2 14:01 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

mame_susanne,
你睇吓有人個樣幾得戚


hola 寫道:


珍珠宮

積分: 34708


1251#
發表於 07-4-2 14:03 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

可能開turbo開得太勁, 家陣成個腦都係花樣, pasta, 魔王..
撈到亂七八糟 [quote]
hola 寫道:
你咩事呀,係另一樹又應錯人,哩樹又唔知睇
  


公爵府

積分: 25515


1252#
發表於 07-4-2 14:04 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

monmonpupu,
咁你都好誠實喎, 唔係你都認


[quote]
monmonpupu 寫道:
咁人地之前真係衰


侯爵府

積分: 20058


1253#
發表於 07-4-2 14:05 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

攪錯呀,你又唔睇前面,係佢話我先架
cky05 寫道:
mame_susanne,
你睇吓有人個樣幾得戚


珍珠宮

積分: 34708


1254#
發表於 07-4-2 14:06 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

cky05 寫道:
monmonpupu,
咁你都好誠實喎, 唔係你都認
  


公爵府

積分: 25365


1255#
發表於 07-4-2 14:08 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

妳地係度玩咩呀


珍珠宮

積分: 34708


1256#
發表於 07-4-2 14:10 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

玩對號入座呀~
BBChu 寫道:
妳地係度玩咩呀
  


男爵府

積分: 6932


1257#
發表於 07-4-2 14:11 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

好慘丫, 昨天到個工人姐姐入左廠 (眼發炎), 仲話要住幾日添

bbchu : 保重丫! 我


珍珠宮

積分: 39362


1258#
發表於 07-4-2 14:13 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

yoma : 你地都保重呀!!!

cky05: 盒碟我收倒啦. thank!!!


公爵府

積分: 25515


1259#
發表於 07-4-2 14:15 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16


係咁咩


hola 寫道:
攪錯呀,你又唔睇前面,係佢話我先架


侯爵府

積分: 20058


1260#
發表於 07-4-2 14:17 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

:mrgreen: :mrgreen:
BBChu 寫道:
妳地係度玩咩呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo