母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


12581#
發表於 13-2-23 15:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表梗係

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
ic... 今日小肥肥有無同兔兔吹水呀?
日日都同兔兔,枕頭,同貓貓ah ah 叫




男爵府

積分: 9224


12582#
發表於 13-2-23 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-23+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
一車 原來杜記都有market
又係b6既搶手貨?




男爵府

積分: 9224


12583#
發表於 13-2-23 15:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我都

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
小肥肥好可愛, 哩張相影得佢好大個
近排個樣大左,已經冇左以前d 傻既BB樣。




男爵府

積分: 9224


12584#
發表於 13-2-23 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我懷

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
定買左內地 dom dom 呀? 哈哈有日在萬0見到兩個b6佬, 每日拉走一車杜蕾斯

...
都唔知佢C6點用,可以咁多意外。佢d意外由十八歲開始發生到三十二歲





子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12585#
發表於 13-2-23 15:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表一車

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
又係b6既搶手貨?
咪就係, 唔係maggie 講都唔知 原來除左益力多, 檸檬茶,奶粉,金莎哩d食得既野, 杜記都得目標之一:;pppp:




男爵府

積分: 9224


12586#
發表於 13-2-23 15:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-23+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
最慘係一星期見5日, 開左個頭想返少兩日都唔得, 實會多多説話 真係要叫佢老公錫返佢多d先得喇, 恐 ...
千其唔好一齊住,就算幾辛苦都自己做!




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12587#
發表於 13-2-23 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表最慘

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
千其唔好一齊住,就算幾辛苦都自己做!
我同老公永遠都唔會俾哩件事有可能發生!佢細佬如果買/租唔到樓好似都唔會結婚, 因為佢女友都講左同一番說話




男爵府

積分: 5049


12588#
發表於 13-2-23 16:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心仔媽咪+於+13-02-22+發表

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
多謝多謝, 我同我所以朋友都估佢會俾細嘅蝦, 因為佢太順得人喇, 我幾時帶佢同其他bb玩, 其實bb 拍佢個 ...
有趣有趣,佢係咪諗你望佢做咩呢?



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


侯爵府

積分: 22301


12589#
發表於 13-2-23 16:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表我

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
訓醒先沖?
照返工都仲得




男爵府

積分: 9224


12590#
發表於 13-2-23 16:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表但係

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
哦,咁又係,適應都要一段時間。
所以如果Aidenlo 仔仔開始減奶,咁就可以再拖長d時間,唔係返工攰,休息唔教又泵得少奶。




男爵府

積分: 9224


12591#
發表於 13-2-23 16:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表一車

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
係, 係個職員話我知, 佢地日日都來, 每次一車, 有時就m巾。 上淘寶都見好多杜記

...
Huh m 巾又啱?咁口罩,紙巾,化妝綿呢?




男爵府

積分: 9224


12592#
發表於 13-2-23 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
佢照埋身加泵呀, 係頭兩個月要補一半奶粉, 之後一直照奶餵到15個月。

...
人奶餵三個,叻媽!




男爵府

積分: 9224


12593#
發表於 13-2-23 16:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
照返工都仲得





侯爵府

積分: 22301


12594#
發表於 13-2-23 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-23+發表哦

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
所以如果Aidenlo 仔仔開始減奶,咁就可以再拖長d時間,唔係返工攰,休息唔教又泵得少奶。



...
我個係B女今日再試7個鍾,應該冇塞,但真係出得好慢




侯爵府

積分: 22301


12595#
發表於 13-2-23 16:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表所以

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
我個係B女今日再試7個鍾,應該冇塞,但真係出得好慢
好冇繼續7個鐘呢?但其實泵既時間係長左15分鐘




侯爵府

積分: 22301


12596#
發表於 13-2-23 16:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
唔係,第一次泵30ml,边泵边揸個胸。之後,開始睇post,慢慢学。初初搞到又肚餓又“頸喝“,又頭痛...。不過 ...
我仲有5磅響身




侯爵府

積分: 22301


12597#
發表於 13-2-23 16:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
我見健康院門小冊子話飲奶前。
好似話當佢地肚餓時會易d接受固體




侯爵府

積分: 22301


12598#
發表於 13-2-23 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
我都依家每晚三點半自動醒,之後又訓唔返,救命。不過為左肥肥,值得既今朝我起身,就見肥肥咁, ...
又大個女左,真係要幫佢地影多d相,佢地大得太快




大宅

積分: 4068


12599#
發表於 13-2-23 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ncbbb+於+13-02-23+發表你個

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
5個月3週, 下星期半歲喇
我仔得2個月咋。好似好多BB都係半歲左右又食返。


男爵府

積分: 9224


12600#
發表於 13-2-23 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表所以

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
我個係B女今日再試7個鍾,應該冇塞,但真係出得好慢
唉又錯,我上次講左亞邊個係女,原來係仔mouth:




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo