母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


12601#
發表於 13-2-23 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表所以

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
我個係B女今日再試7個鍾,應該冇塞,但真係出得好慢
隔耐左係要泵耐d清,同埋太谷又難泵d,我先先八個鍾,要成四十五分鐘先清,依家三十分鐘ok。




男爵府

積分: 9224


12602#
發表於 13-2-23 18:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表我

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
好冇繼續7個鐘呢?但其實泵既時間係長左15分鐘
咁你想唔想訓多少少?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12603#
發表於 13-2-23 18:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表我見

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
好似話當佢地肚餓時會易d接受固體
我女女夠鐘食奶前要準備好,太肚餓會爆喊唔肯試




侯爵府

積分: 22301


12604#
發表於 13-2-23 20:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表好

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
咁你想唔想訓多少少?
邊個唔想





侯爵府

積分: 22301


12605#
發表於 13-2-23 20:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表我

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
隔耐左係要泵耐d清,同埋太谷又難泵d,我先先八個鍾,要成四十五分鐘先清,依家三十分鐘ok。



...
即係我應該繼續試,希望之後唔洗泵咁耐啦




男爵府

積分: 6375


12606#
發表於 13-2-23 20:23 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

我帶咗雪奶出街,如果無飲,可唔可以返屋企雪返下次出街再帶?




男爵府

積分: 6375


12607#
發表於 13-2-23 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
Relax relax !不過比我返返工既話,我都覺得替工坐正自己個位都幾難受!分分鐘比佢取代自己都唔定



...
已經取代了,可能我老闆lum佢。




公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


12608#
發表於 13-2-23 20:39 |只看該作者

回覆:Meir079 的帖子

我要泵大半個鐘,真係好攰




公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


12609#
發表於 13-2-23 20:40 |只看該作者

回覆:pikupi 的帖子

係,我皮膚好白影得個黑眼圈超勁




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12610#
發表於 13-2-23 20:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-23+發

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
咁我而家試試左一星期仲係2茶匙,我會開始加多少少俾佢。 咁你果時幾耐先加到咁大碗呀?



...
其實睇埋你bb食幾多野架,我地有d bb到家下都係食幾匙,有d食成兩碗,我仔好似係幾星期食咁多,之前可以食碗幾粥,但粥同糊都一樣,初初就稀d,越黎可以越杰身d!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12611#
發表於 13-2-23 20:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-23+發

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
3殻係咩嚟架?
一包sample有20g米粉,兩包加埋40g都唔夠開,要加多三殼,量米粉果個殼,響罐入面果個愛黎"筆"米糊!!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


侯爵府

積分: 24385


12612#
發表於 13-2-23 21:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
我仲有5磅響身
5磅濕濕碎啦!我仲有十幾磅響身!點減都減唔到!食少D,但泵完奶又肚餓,每餐又食一大碗飯,都唔知點減呀?好唔like宜家的身形。




侯爵府

積分: 24385


12613#
發表於 13-2-23 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表我見

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
好似話當佢地肚餓時會易d接受固體
係呀,咁我都盡量食奶前比BB試。粥仔唔知6個幾月可以試嗎?




侯爵府

積分: 24385


12614#
發表於 13-2-23 21:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ncbbb+於+13-02-23+發表你個

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
5個月3週, 下星期半歲喇
又係緊張時刻,到時6個月去健康院又派成績表呀,宜家我都好緊張!




大宅

積分: 2196

認識瑞士牛牛第一回


12615#
發表於 13-2-23 21:17 |只看該作者
回覆 pikupi 的帖子

琴晚眼瞓到爆,個囡竟然瞓7個鐘,我有得瞓後奶量正常番


男爵府

積分: 5696


12616#
發表於 13-2-23 23:14 |只看該作者

引用:我帶咗雪奶出街,如果無飲,可唔可以返屋企

原帖由 siuangel1 於 13-02-23 發表
我帶咗雪奶出街,如果無飲,可唔可以返屋企雪返下次出街再帶?



...
有時,我唔想d嘢放耐。同埋就算拎出亍你雪得好,我覺得都屋企的雪柜的溫度会好D。


男爵府

積分: 5696


12617#
發表於 13-2-23 23:17 |只看該作者

引用:我要泵大半個鐘,真係好攰 +

原帖由 debbychun 於 13-02-23 發表
我要泵大半個鐘,真係好攰
你用單泵?努力,加油!是否唔夠水和食物?


男爵府

積分: 5696


12618#
發表於 13-2-23 23:18 |只看該作者

引用:係,我皮膚好白影得個黑眼圈超勁 +

原帖由 debbychun 於 13-02-23 發表
係,我皮膚好白影得個黑眼圈超勁
為了小B,是值得的。我可嘗唔wu where


男爵府

積分: 5696


12619#
發表於 13-2-23 23:20 |只看該作者

引用:回覆+pikupi+的帖子 琴晚眼瞓到爆,個囡竟

原帖由 lto120636 於 13-02-23 發表
回覆 pikupi 的帖子

琴晚眼瞓到爆,個囡竟然瞓7個鐘,我有得瞓後奶量正常番 ...



侯爵府

積分: 24385


12620#
發表於 13-2-24 00:01 |只看該作者

回覆:sze.gloria 的帖子

昨日開始作感冒一今日終於打敗仗,感冒呀,由中午開始個餐泵就少左40-60ml呀。剛才泵才4安,差不多少左3安,唉,好唔開心呀!




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo