母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


12641#
發表於 13-2-24 04:01 |只看該作者

引用:昨日開始作感冒一今日終於打敗仗,感冒呀,

原帖由 Meir079 於 13-02-24 發表
昨日開始作感冒一今日終於打敗仗,感冒呀,由中午開始個餐泵就少左40-60ml呀。剛才泵才4安,差不多少 ...
我之前大傷風都係少左,有冇食藥?有d藥Ok比BB食,但係會減奶。要飮好多水,試下食粥,盡量休息,之後正常返㗎。




男爵府

積分: 9224


12642#
發表於 13-2-24 04:04 |只看該作者

引用:請問各位媽媽,感冒食得幸福傷風素嗎? +

原帖由 Meir079 於 13-02-24 發表
請問各位媽媽,感冒食得幸福傷風素嗎?
我都唔知,我只知收鼻水既薬係減奶,所以我上次病只飲lemon honey, 同埋有咩痛食Panadol




男爵府

積分: 9224


12643#
發表於 13-2-24 04:06 |只看該作者

引用:中e同我養番條氣,個人精神好多了。小b每次

原帖由 sze.gloria 於 13-02-24 發表
中e同我養番條氣,個人精神好多了。小b每次喝完中藥當晚,亦会r少咗。他倆在廳zzzz ed.我可做番家務了,掛3 ...
咁就好啦,見你近排心情好d




男爵府

積分: 9224


12644#
發表於 13-2-24 04:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-23+發

原帖由 pikupi 於 13-02-24 發表
今日試左兩次杰身少少既, 好似鐘意過稀糊, 有得㗳下
我個女都係,上次磨䃹唒d生果唔係咁鍾要,有粒粒佢就要





男爵府

積分: 9224


12645#
發表於 13-2-24 04:13 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

亞女晨早玩乜呀
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5696


12646#
發表於 13-2-24 07:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-24+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-24 發表
咁就好啦,見你近排心情好d
識講、識諗d低能白痴的時候,就係正常gei我


男爵府

積分: 5696


12647#
發表於 13-2-24 07:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-24+發表今日

原帖由 scmtse 於 13-02-24 發表
我個女都係,上次磨䃹唒d生果唔係咁鍾要,有粒粒佢就要
媽媽,我大個女喇嘛!想要d有質感嘅嘢lu


男爵府

積分: 5696


12648#
發表於 13-2-24 07:27 |只看該作者

引用:亞女晨早玩乜呀+ +

原帖由 scmtse 於 13-02-24 發表
亞女晨早玩乜呀
想誇落同貓貓講早晨,同去揾定裙仔和mammy,daddy去亍亍話晒Sunday 嘛!


男爵府

積分: 5696


12649#
發表於 13-2-24 07:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-24+發表

原帖由 Meir079 於 13-02-24 發表
多謝你關心呀!sze,睇下有冇人答到我,我想食埋藥先瞓呀!
Meir,好d未?最終点呀,有冇食到?你精神d才回覆罷!....幾累都要泵呀,辛苦了。努力叫c6睇b,你zzzzz la.


男爵府

積分: 6375


12650#
發表於 13-2-24 08:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-23+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-24 發表
枝雪奶泵左幾耐呀?
星期5中午泵,會唔會太耐




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12651#
發表於 13-2-24 08:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表尋晚

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
昨日5pm 只食90ml嘅,10pm正常地240 ml.C6陪瞓着了,我就洗泵。洗泵中途,無端端喪喊........c6居然仲瞓到 ...
d男人係 咁架,bb大喊…佢地好似聾咁聽唔到…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9224


12652#
發表於 13-2-24 08:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-24+發表亞女

原帖由 sze.gloria 於 13-02-24 發表
想誇落同貓貓講早晨,同去揾定裙仔和mammy,daddy去亍亍話晒Sunday 嘛!

...
之後佢唔成功,跌返落床,大喊,喊到唔收聲




男爵府

積分: 5049


12653#
發表於 13-2-24 08:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
係咩?雪印好過能恩,能恩超難飲。咁小panda有冇飲過粉呀?
能恩反而難飲架@@?
開頭黃得滯怕入院補過2次先pass唔計99偷偷比過2次之外,我無補粉啦!

Ps:剛餵完奶,超眼訓,未追post,見到又30版訓醒出街,唔知今晚有幾多版呢嘿嘿!訓多陣先



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12654#
發表於 13-2-24 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表我

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
5磅濕濕碎啦!我仲有十幾磅響身!點減都減唔到!食少D,但泵完奶又肚餓,每餐又食一大碗飯,都唔知點 ...
我成 十磅,但我b 已經8m:;pppp:

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12655#
發表於 13-2-24 08:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-24+發表枝雪

原帖由 siuangel1 於 13-02-24 發表
星期5中午泵,會唔會太耐
快d飲左佢啦,拎出拎入我驚你有少少溫度唔同會變,飲到佢肚痛、痾嘔呀!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12656#
發表於 13-2-24 08:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lto120636+於+13-02-23+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-24 發表
訓覺係我增奶唯一方法, 唔夠訓食咩都唔見效 試過一次女女訓左8個鐘, 訓醒食左一邊已經夠飽, 泵 ...
係啦,唔夠訓食咩都唔見效,訓覺最好,但係成日都唔夠訓…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12657#
發表於 13-2-24 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表好

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
係呀,咁我都盡量食奶前比BB試。粥仔唔知6個幾月可以試嗎?
6m可以,但你試開米糊就比佢適應左糊先再試粥啦,試粥開始時應先試白粥!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12658#
發表於 13-2-24 08:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-24+發表今日

原帖由 scmtse 於 13-02-24 發表
我個女都係,上次磨䃹唒d生果唔係咁鍾要,有粒粒佢就要
你有冇比牙仔餅或其他bb餅你囡囡食?我仔唔食,全部愛黎玩…星星餅又係日日拎黎玩,整曬落地,一粒都未食過,就算放左入口都吐出黎…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12659#
發表於 13-2-24 08:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表ic..

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
日日都同兔兔,枕頭,同貓貓ah ah 叫
我仔呢輪成日話:ahh bea ahh bea,我問:ahh bea係邊個黎?佢就會笑

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12660#
發表於 13-2-24 08:40 |只看該作者

引用:自從戒咗夜奶,又少咗埋身,奶量勁跌。夜晚

原帖由 ncbbb 於 13-02-23 發表
自從戒咗夜奶,又少咗埋身,奶量勁跌。夜晚食唔飽,阿B夜奶回歸,剛剛餵完佢,努力泵奶中。

...
我b 6w戒夜奶後初初都冇理,由佢半夜谷,後尾半夜泵奶架,到冬天先唔泵…家下佢成日半夜醒,我又谷我會照餵!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo