懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23679


12721#
發表於 05-8-30 19:32 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

m琳琳 寫道:
coki:
唔緊要
係咪好攪笑呀??

琳:
:mrgreen: :mrgreen: 真係好攪笑!!
卓然個樣仲攪笑,好似晴晴攪住佢咁!!


侯爵府

積分: 23679


12722#
發表於 05-8-30 19:35 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

arru:
妳唔好唔開心啦,多d入黎傾,人都開心d架!!
妳後生,第時想生幾多個都得,之前既事,由它過去啦,依家睇緊眼前最重要!!


大宅

積分: 4443


12723#
發表於 05-8-30 20:07 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

靚媽
恭喜晒 最緊要份工自己做得開心 支持你ar


大宅

積分: 1881


12724#
發表於 05-8-30 21:04 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

湊b好辛苦丫.....
阿b一d都唔乖....日頭一食飽就訓..
不過一到半夜食飽就要我抱成個鐘先肯訓....
我就黎死啦.......
今朝同佢換片時又冇啦啦噴屎...... :evil: :evil: :evil:
激死我啦...
我就黎癲啦...... :-(


男爵府

積分: 5295


12725#
發表於 05-8-30 21:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cute:

係咁o家啦~慢慢黎啦!

m琳琳:

我見你地17,18tea不過多數唔入!
你地出荃灣近唔近呀?如果係約個邊飲茶我就ok!

豬媽:

我想問你個囡幾時打針?

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


大宅

積分: 4443


12726#
發表於 05-8-30 21:31 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

咪落地
我個女9月2 打
不過我諗住同佢改期 改再下星期一
你仔仔呢


男爵府

積分: 5295


12727#
發表於 05-8-30 21:43 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

豬媽:

um.....我都遲d打先~

唔見晒人既????

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


侯爵府

積分: 23679


12728#
發表於 05-8-30 22:11 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cute:
係咁架喇,頭一個月係會辛苦d,b女滿月後會好d架喇!!


咪:
我去葵芳好近架!!


豬媽:
好想同妳傾下計,但晴晴好似扭眼訓咁,我依家要氹佢訓先呢!! :-| :-|


男爵府

積分: 5295


12729#
發表於 05-8-30 22:17 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki:

葵芳好近咁可以多d見面啦yeah

我要走人啦我老公要用電腦

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


大宅

積分: 4443


12730#
發表於 05-8-30 22:20 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki
我都想搵日去葵芳行下街 我好耐冇去la
不過自從有左個女之後 係咩地方都冇點去
:lol:


男爵府

積分: 5088


12731#
發表於 05-8-30 22:20 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki
真係唔知點解,一係就唔請,一請就有兩份一齊請,我都唔知揀邊間好!
直明月耀安
極星輝照長


子爵府

積分: 11824

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12732#
發表於 05-8-30 22:34 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

gogoblue, coki, 豬媽:

唔好意思呀~ 尋晚我玩玩下, b女突然 :-( :-( :-( 我就走去睇佢, 點知佢要食奶, 我想同你哋講我要走都唔得, 因為b女 :-( 得好大聲... 個師傅俾左6個名我choose~ 其中3個:希妤, 樂瑤同埋穎萱就比較好, 另外嗰3個就係: 安宜, 亦晴同亦婷... 咁我同老公&媽咪都覺得樂瑤最好聽~

豬媽:
你而家好番啲未呀? 有無睇到醫生


子爵府

積分: 13842


12733#
發表於 05-8-31 00:36 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐,
嵐嵐果日返黎都玩左陣先訓呀,佢而家日日都係甘精力充沛GA,所以果日佢甘玩法都唔係好攰GA咋,反而我日日陪佢同卓嵐玩就訓12個鐘都補唔返

靚媽,
恭喜你搵到新工,希望依份工0岩你啦,祝工作愉快

豬媽,
你而家仲痛呀?快d睇醫生先啦,我好擔心你呀

DEAR ALL,
我老公生日呀 聽日我地會去赤柱玩水,好緊張呀,第一次同嵐嵐&卓嵐去咋,好驚佢地扭計呀


侯爵府

積分: 23679


12734#
發表於 05-8-31 02:27 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

靚靚媽媽 寫道:
coki
真係唔知點解,一係就唔請,一請就有兩份一齊請,我都唔知揀邊間好!

咁另一份係咪都係向葵涌呀?邊間福利好就去邊間囉!!


侯爵府

積分: 23679


12735#
發表於 05-8-31 02:31 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

p:
出赤柱玩咁開心呀
我諗嵐嵐就一定唔會扭計,佢一定會玩得好開心!!

祝妳老公生日快樂,開開心心!!


侯爵府

積分: 23679


12736#
發表於 05-8-31 02:46 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

豬媽:
咁揾日我地又約埋一齊出葵芳行街吖,葵芳都有好多野行!!


carmen:
穎萱,樂瑤都好聽呢!!


侯爵府

積分: 23679


12737#
發表於 05-8-31 11:17 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[size=x-large]早晨呀)))))))))))

咁晏都無人既?


禁止訪問

積分: 1457


12738#
發表於 05-8-31 11:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1457


12739#
發表於 05-8-31 11:27 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13842


12740#
發表於 05-8-31 11:39 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

HIHI

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo