跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


1261#
發表於 07-9-14 12:19 |只看該作者
我實會 ... 不過要等老師得閒先, 要放學後 lu, 我今日成日心掛掛, 掛 c 人啦 :-(


原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 11:41 發表
咁你一陣打返school, 問下佢點
[/url]


公爵府

積分: 28259


1262#
發表於 07-9-14 12:22 |只看該作者
yes, 3 次啦, 有 2 次都咁大個肚.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 11:44 發表
佢好似已經唔知第 2 定 第3次喎 ?
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1263#
發表於 07-9-14 12:25 |只看該作者
頭3個月就危險o者, 唉, 真係世事難料

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:18 發表
係, 我都無諗過, 反而我都有諗過佢到 7 個月都要小心, 點知, 6 個月就 .... 佢真係好難馱


公爵府

積分: 28259


1264#
發表於 07-9-14 12:25 |只看該作者
咪係囉, 今朝心痛 c, 我仲喊左出黎, 忍唔住啦, 平時o係屋企咁辛苦, 煮飯做家務, 都係為左個囝, 尋晚我仲同佢玩得好開心, 點解要咁對我 .. 我已好用心架啦, 最衰個蝦佬, 成日縱個囝 :-( :-(


原文章由 mankat06 於 07-9-14 11:56 發表

唔好咁啦,蝦仔要叻叻先得架,唔係媽咪點放心返工呀

[/url]


男爵府

積分: 8509


1265#
發表於 07-9-14 12:26 |只看該作者
蝦蝦

你同事真係好慘! 6個都救唔番!
講真政府醫院真係唔係咁差, 我陀孖b時個私家醫生都話政府醫院的equipment 會好d. 如bb要搶救政府會好d!


原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:18 發表
係, 我都無諗過, 反而我都有諗過佢到 7 個月都要小心, 點知, 6 個月就 .... 佢真係好難馱
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1266#
發表於 07-9-14 12:29 |只看該作者
蝦蝦

她是否一直只睇私家唔去政府? 我以前個鄰居是從有左就休息到生(一直在政府醫院住), 她是有慣性小產.


原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:22 發表
yes, 3 次啦, 有 2 次都咁大個肚.
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1267#
發表於 07-9-14 12:31 |只看該作者
蝦蝦

真係難為你! 而家蝦仔細個唔明白, 遲d會好d架la. 唔好記住!




原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:25 發表
咪係囉, 今朝心痛 c, 我仲喊左出黎, 忍唔住啦, 平時o係屋企咁辛苦, 煮飯做家務, 都係為左個囝, 尋晚我仲同佢玩得好開心, 點解要咁對我 .. 我已好用心架啦, 最衰個蝦佬, 成日縱個囝 :-( :-(


...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


1268#
發表於 07-9-14 12:32 |只看該作者
如果kelly係咁我直頭同佢講話mama唔開心架

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:25 發表
咪係囉, 今朝心痛 c, 我仲喊左出黎, 忍唔住啦, 平時o係屋企咁辛苦, 煮飯做家務, 都係為左個囝, 尋晚我仲同佢玩得好開心, 點解要咁對我 .. 我已好用心架啦, 最衰個蝦佬, 成日縱個囝 :-( :-(


...


水晶宮

積分: 58802


1269#
發表於 07-9-14 12:34 |只看該作者
我係睇2邊
不過我覺得tmh既產檢真係好求其, 反而健康院仲好d

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/14 12:29 發表
蝦蝦

她是否一直只睇私家唔去政府? 我以前個鄰居是從有左就休息到生(一直在政府醫院住), 她是有慣性小產.


公爵府

積分: 28259


1270#
發表於 07-9-14 12:37 |只看該作者
收到係代表我既收工時間, 佢一早閃左去睇 e 生啦, 不過去港安就有 d 無謂囉.


原文章由 mankat06 於 07-9-14 12:01 發表

有事梗係去左大醫院先架啦,點會咁架, 仲咁粗心大意,有乜野梗係入院先架啦,仲等到收工先去 你同事都好大問題啵?-(
[/url]


公爵府

積分: 28259


1271#
發表於 07-9-14 12:37 |只看該作者
係, 佢就係唔開心冇專人錫 .... 唉 ~ :cry:


原文章由 mankat06 於 07-9-14 11:58 發表

唔好咁啦,蝦仔都係未適應無專人錫啫,我仔一放學見親99都喊啦:(
[/url]


公爵府

積分: 28259


1272#
發表於 07-9-14 12:41 |只看該作者
佢過左頭 3 個月就好 d, 但我都怕佢 7 個月時, 因馱 bb 係有兩個高危期 - 3 & 7 個月.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 12:25 發表
頭3個月就危險o者, 唉, 真係世事難料
[/url]


公爵府

積分: 28259


1273#
發表於 07-9-14 12:43 |只看該作者
係, 佢既臨危意識唔得, 佢唔會覺得有咩問題, 佢係完美主意者, 講真, 唔知尋日中午唔去港安, 救唔救到 bb 呢 ...

我都講屯門 e 院都好好架, 佢地唔會待薄產婦.


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-14 12:26 發表
蝦蝦

你同事真係好慘! 6個都救唔番!
講真政府醫院真係唔係咁差, 我陀孖b時個私家醫生都話政府醫院的equipment 會好d. 如bb要搶救政府會好d!
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1274#
發表於 07-9-14 12:49 |只看該作者
係咩, 我唔知喎, 7個月有d咩高危架 ?

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:41 發表
佢過左頭 3 個月就好 d, 但我都怕佢 7 個月時, 因馱 bb 係有兩個高危期 - 3 & 7 個月.


伯爵府

積分: 18803


1275#
發表於 07-9-14 12:49 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:19 發表
我實會 ... 不過要等老師得閒先, 要放學後 lu, 我今日成日心掛掛, 掛 c 人啦 :-(

relax.......................



伯爵府

積分: 18803


1276#
發表於 07-9-14 12:52 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:37 發表
收到係代表我既收工時間, 佢一早閃左去睇 e 生啦, 不過去港安就有 d 無謂囉.

佢對醫療d認識都好小啵,講真服務就一定私家好,但講到設備就一定政府強啦,講儲備都多過私家啦



伯爵府

積分: 18803


1277#
發表於 07-9-14 12:55 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:37 發表
係, 佢就係唔開心冇專人錫 .... 唉 ~ :cry:

咁無計啦,慢慢教啦,都要叫埋婆婆幫手感化蝦仔



男爵府

積分: 6658


1278#
發表於 07-9-14 13:06 |只看該作者
HIHI~~~~~~~~~~


水晶宮

積分: 58802


1279#
發表於 07-9-14 13:51 |只看該作者
但我覺得個問題係在mami度囉, 因港安都叫佢入tmh, 但佢無做到囉
過左4個月係法律上已經當一個人計架

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:43 發表
係, 佢既臨危意識唔得, 佢唔會覺得有咩問題, 佢係完美主意者, 講真, 唔知尋日中午唔去港安, 救唔救到 bb 呢 ...

我都講屯門 e 院都好好架, 佢地唔會待薄產婦.


...


伯爵府

積分: 18803


1280#
發表於 07-9-14 14:14 |只看該作者
原文章由 gutgut22 於 07-9-14 13:06 發表
HIHI~~~~~~~~~~

hi~,你個小b同大b今又點呀



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo