立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 11:41 發表 咁你一陣打返school, 問下佢點
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 11:44 發表 佢好似已經唔知第 2 定 第3次喎 ?
水晶宮
積分: 58802
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:18 發表 係, 我都無諗過, 反而我都有諗過佢到 7 個月都要小心, 點知, 6 個月就 .... 佢真係好難馱
原文章由 mankat06 於 07-9-14 11:56 發表 唔好咁啦,蝦仔要叻叻先得架,唔係媽咪點放心返工呀
男爵府
積分: 8509
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:18 發表 係, 我都無諗過, 反而我都有諗過佢到 7 個月都要小心, 點知, 6 個月就 .... 佢真係好難馱
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:22 發表 yes, 3 次啦, 有 2 次都咁大個肚.
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:25 發表 咪係囉, 今朝心痛 c, 我仲喊左出黎, 忍唔住啦, 平時o係屋企咁辛苦, 煮飯做家務, 都係為左個囝, 尋晚我仲同佢玩得好開心, 點解要咁對我 .. 我已好用心架啦, 最衰個蝦佬, 成日縱個囝 :-( :-( ...
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:25 發表 咪係囉, 今朝心痛 c, 我仲喊左出黎, 忍唔住啦, 平時o係屋企咁辛苦, 煮飯做家務, 都係為左個囝, 尋晚我仲同佢玩得好開心, 點解要咁對我 .. 我已好用心架啦, 最衰個蝦佬, 成日縱個囝 :-( :-( ...
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/14 12:29 發表 蝦蝦 她是否一直只睇私家唔去政府? 我以前個鄰居是從有左就休息到生(一直在政府醫院住), 她是有慣性小產.
原文章由 mankat06 於 07-9-14 12:01 發表 有事梗係去左大醫院先架啦,點會咁架, 仲咁粗心大意,有乜野梗係入院先架啦,仲等到收工先去 你同事都好大問題啵?-(
原文章由 mankat06 於 07-9-14 11:58 發表 唔好咁啦,蝦仔都係未適應無專人錫啫,我仔一放學見親99都喊啦:(
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 12:25 發表 頭3個月就危險o者, 唉, 真係世事難料
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-14 12:26 發表 蝦蝦 你同事真係好慘! 6個都救唔番! 講真政府醫院真係唔係咁差, 我陀孖b時個私家醫生都話政府醫院的equipment 會好d. 如bb要搶救政府會好d!
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:41 發表 佢過左頭 3 個月就好 d, 但我都怕佢 7 個月時, 因馱 bb 係有兩個高危期 - 3 & 7 個月.
伯爵府
積分: 18803
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:19 發表 我實會 ... 不過要等老師得閒先, 要放學後 lu, 我今日成日心掛掛, 掛 c 人啦 :-(
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:37 發表 收到係代表我既收工時間, 佢一早閃左去睇 e 生啦, 不過去港安就有 d 無謂囉.
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:37 發表 係, 佢就係唔開心冇專人錫 .... 唉 ~ :cry:
積分: 6658
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 12:43 發表 係, 佢既臨危意識唔得, 佢唔會覺得有咩問題, 佢係完美主意者, 講真, 唔知尋日中午唔去港安, 救唔救到 bb 呢 ... 我都講屯門 e 院都好好架, 佢地唔會待薄產婦. ...
原文章由 gutgut22 於 07-9-14 13:06 發表 HIHI~~~~~~~~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy