跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1261#
發表於 07-10-30 17:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


1262#
發表於 07-10-30 17:45 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-10-30 17:12 發表
告? 我都冇錢請律師
我冇實質o既損失, 都係比d識o既朋友問下姐, 都唔算太煩, 而且張相係公眾地方影, 都幾難告得入.


但係佢欺騙大眾bor
打去投訴都好呀,唔好助長佢地


男爵府

積分: 7640


1263#
發表於 07-10-30 17:46 |只看該作者
呢位苦主 我可以免費幫你打呢場官司 不過.............輸梗

原文章由 anaBB 於 07-10-30 17:12 發表
告? 我都冇錢請律師
我冇實質o既損失, 都係比d識o既朋友問下姐, 都唔算太煩, 而且張相係公眾地方影, 都幾難告得入.


大宅

積分: 2278


1264#
發表於 07-10-30 18:01 |只看該作者

原文章由 MMLCY 於 07-10-30 15:13 發表
好想同你地share吓....蚊豬係佢十一個月大果日, 忽然開hiu識拍手, 跟住琴日仲學識埋手指指啦!



大宅

積分: 2278


1265#
發表於 07-10-30 18:10 |只看該作者
瑞瑞好叻呀..頭先抱住細b睇..細b睇到係咁拍手掌
原文章由 anaBB 於 07-10-30 14:15 發表
多寶媽,
你睇左瑞瑞跳舞未呀?
http://picasaweb.google.com/leonard.wong04/Movies/photo#5124536422014601250
我由朝到晚都開音樂比瑞瑞聽, 所以佢好叻"un"


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1266#
發表於 07-10-30 18:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1267#
發表於 07-10-30 18:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1268#
發表於 07-10-30 18:44 |只看該作者
承恩媽,

我地都想睇吓我地d囝囝囡囡d運程呀.......,不如叫swisslady scan 咗 share 出來比大家研究吓

原文章由 swisslady 於 07-10-30 10:19 發表


有呀, 承恩媽你點知嘅
我點比你呀?? :loveliness:
         


子爵府

積分: 10535


1269#
發表於 07-10-30 18:54 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue: 細B係栗子架,你有無比栗子D VIDEO細B睇呀﹐佢可能即刻企起身行咪部電腦到咀栗子呀﹗:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 anaBB 於 07-10-30 18:22 發表
咁勁 估唔到瑞瑞唔單止吸引到d靚媽, 重吸引到靚b女, 真係太好啦
瑞瑞吸引左細b, 實激c水怪


大宅

積分: 2278


1270#
發表於 07-10-30 18:57 |只看該作者
梓悠好叻女呀..
原文章由 MYLIM 於 07-10-30 14:23 發表
梓悠kiss爸爸既相 你睇下佢老豆個樣lun到..
http://i201.photobucket.com/albums/aa63/MYLIM_2007/DSC01845.jpg?t=1193725271http://i201.photobucket.com/albums/aa63/MYLIM_2007/DSC01843.jpg?t=1193725308

http: ...


侯爵府

積分: 23339


1271#
發表於 07-10-30 19:01 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-10-30 18:22 發表
咁勁 估唔到瑞瑞唔單止吸引到d靚媽, 重吸引到靚b女, 真係太好啦
瑞瑞吸引左細b, 實激c水怪


車,水怪差唔多個個囡囡都岩架啦


大宅

積分: 2278


1272#
發表於 07-10-30 19:02 |只看該作者
有呀..不過佢冇咩反應喎
原文章由 水怪 於 07-10-30 18:54 發表
:tongue: :tongue: :tongue: 細B係栗子架,你有無比栗子D VIDEO細B睇呀﹐佢可能即刻企起身行咪部電腦到咀栗子呀﹗:tongue: :tongue: :tongue:




侯爵府

積分: 23339


1273#
發表於 07-10-30 19:04 |只看該作者
原文章由 amps2b 於 07-10-30 19:02 發表
有呀..不過佢冇咩反應喎


haha


大宅

積分: 2278


1274#
發表於 07-10-30 19:05 |只看該作者
好呀..我呢度有爐有叉..你買野入黎bbq啦:lol
原文章由 水怪 於 07-10-30 13:50 發表
佢2條友好攪笑﹗真係好掛住佢地﹗搵日真係要入去你到bbq﹗



大宅

積分: 4466

好媽媽勳章


1275#
發表於 07-10-30 19:16 |只看該作者
好呀,係未真架,我好想見孖b呀, 係未要搞個孖b真人show呀,我諗有好多人參加姐

原文章由 amps2b 於 07-10-30 19:05 發表
好呀..我呢度有爐有叉..你買野入黎bbq啦:lol


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1276#
發表於 07-10-30 19:20 |只看該作者
小燊今日識得拿住支lotion 扮電話, 擺o向耳邊講一聲喂, 真係估佢唔到..

原文章由 vf2006 於 07-10-30 12:48 發表


有呀, 佢依家最拿手就係攞住樣嘢, 攞幾秒後就掉落地, 鬧佢打佢手扳都無用
         


子爵府

積分: 10535


1277#
發表於 07-10-30 19:23 |只看該作者
無反應,無可能架,係咪你寵大既身軀遮住阻佢睇唔到渣﹗:tongue:


原文章由 amps2b 於 07-10-30 19:02 發表
有呀..不過佢冇咩反應喎


大宅

積分: 2278


1278#
發表於 07-10-30 19:24 |只看該作者
10個8個都冇問題ge..太多都唔得啦..地方好細咋
原文章由 福媽 於 07-10-30 19:16 發表
好呀,係未真架,我好想見孖b呀, 係未要搞個孖b真人show呀,我諗有好多人參加姐



子爵府

積分: 10535


1279#
發表於 07-10-30 19:24 |只看該作者
唔係你買定野等我咩?


原文章由 amps2b 於 07-10-30 19:05 發表
好呀..我呢度有爐有叉..你買野入黎bbq啦:lol


侯爵府

積分: 23339


1280#
發表於 07-10-30 19:25 |只看該作者
原文章由 水怪 於 07-10-30 19:23 發表
無反應,無可能架,係咪你寵大既身軀遮住阻佢睇唔到渣﹗:tongue:



你接受現實把拿

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo