想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21334


1261#
發表於 08-1-2 15:09 |只看該作者
佢地未必惡揍, 只係 2 個問題 je, 比多小小耐性
我而家有時都要半夜起身開奶啦 :mrgreen:

原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:04 發表
我真係可憐, 天寒地凍無覺好 zzz :-( :-(
几時先可以一覺到天光呀!!!

佢地惡揍過大哥好多呀:-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21334


1262#
發表於 08-1-2 15:09 |只看該作者
on sale 果 d 咪得 lor :mrgreen:

原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:04 發表
gap 好貴喎, old navy 平好多.

除咗呢二個, 仲有乜 web site?


子爵府

積分: 13367


1263#
發表於 08-1-2 15:10 |只看該作者
哦 ~

原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:03 發表
no.....oldnavy, gap or another overseas web-site :mrgreen:


侯爵府

積分: 21334


1264#
發表於 08-1-2 15:10 |只看該作者
我係咁講下, 我搵到再話你聽係邊 d web 訂野下 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1265#
發表於 08-1-2 15:16 |只看該作者
咁一係我自己訂啦, 係咪要 sign in 咗先可以訂?

原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:06 發表
我要 check 返個 mail 先答到
基本都要 收貨人 姓名, 地址, 仲有個叫 area code
因為我之前訂過, 所以每次我一 click ordered 佢就自自然然同我 jan 晒所有資料出黎, but 今次送貨地址唔同左, 唔知會唔會 rejected ...


子爵府

積分: 13367


1266#
發表於 08-1-2 15:16 |只看該作者
chilli.... 係咪有相 send 比我地, 我開左 msn :mrgreen:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1267#
發表於 08-1-2 15:17 |只看該作者
咁我問下你間 agent 先.

opa 就想揀樓下果間, 貪就近.

我問咗樓下間 agent, 醫療保咁鬼 c 平既, 900 蚊 (唔知一年定二年 ), 你記唔記得果時几錢?

原文章由 cpm 於 08-1-2 15:08 發表
我之前 agent 其他工人有 video 睇, arm arm 佢介紹比我個係好新未有 video 睇.
其實好 agent 好緊要, 因為 d 工人係佢地去果邊揀.


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1268#
發表於 08-1-2 15:18 |只看該作者
yesyes

原文章由 cpm 於 08-1-2 15:16 發表
chilli.... 係咪有相 send 比我地, 我開左 msn :mrgreen:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1269#
發表於 08-1-2 15:26 |只看該作者
我真係受不了半夜起身餵奶

oo 果時出院後已經 1 點 zz, 6點多先起身.

原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:09 發表
佢地未必惡揍, 只係 2 個問題 je, 比多小小耐性
我而家有時都要半夜起身開奶啦 :mrgreen:


子爵府

積分: 13367


1270#
發表於 08-1-2 15:27 |只看該作者
好似 6 佰幾 一年

原文章由 chilli 於 08-1-2 15:17 發表
咁我問下你間 agent 先.

opa 就想揀樓下果間, 貪就近.

我問咗樓下間 agent, 醫療保咁鬼 c 平既, 900 蚊 (唔知一年定二年 ), 你記唔記得果時几錢?


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1271#
發表於 08-1-2 15:31 |只看該作者
真係可以咁平??-( ?-(

原文章由 cpm 於 08-1-2 15:27 發表
好似 6 佰幾 一年


侯爵府

積分: 21334


1272#
發表於 08-1-2 15:32 |只看該作者
你 shopping 完要你入 e-mail add, name, add 等等, 跟住入 credit card 資料就 ok :mrgreen:

原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:16 發表
咁一係我自己訂啦, 係咪要 sign in 咗先可以訂?


侯爵府

積分: 21334


1273#
發表於 08-1-2 15:35 |只看該作者
我都開先 :mrgreen:

原文章由 cpm 於 2/1/2008 15:16 發表
chilli.... 係咪有相 send 比我地, 我開左 msn :mrgreen:


侯爵府

積分: 21334


1274#
發表於 08-1-2 15:39 |只看該作者
只係 oo 唔同 je, 通常一個 b 4hrs 一餐奶 :lol: :lol:

原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:26 發表
我真係受不了半夜起身餵奶

oo 果時出院後已經 1 點 zz, 6點多先起身.


子爵府

積分: 13367


1275#
發表於 08-1-2 15:41 |只看該作者
我唔知有無加價

原文章由 chilli 於 08-1-2 15:31 發表
真係可以咁平??-( ?-(


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1276#
發表於 08-1-2 16:09 |只看該作者
分唔到日夜, 就 4 hr 食一餐奶,
分到日夜就唔應該半夜起身食奶

原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:39 發表
只係 oo 唔同 je, 通常一個 b 4hrs 一餐奶 :lol: :lol:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1277#
發表於 08-1-2 16:09 |只看該作者
你揀好咗就通知我訂乜.

原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:32 發表
你 shopping 完要你入 e-mail add, name, add 等等, 跟住入 credit card 資料就 ok :mrgreen:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1278#
發表於 08-1-2 16:10 |只看該作者
你果時 6xx, 我而家 9xx, 都合情理:mrgreen:

原文章由 cpm 於 08-1-2 15:41 發表
我唔知有無加價


侯爵府

積分: 21334


1279#
發表於 08-1-2 16:12 |只看該作者
下...... new born 起碼要食 1 個月夜奶啦, 唔係咩 ?-( ?-(

原文章由 chilli 於 2/1/2008 16:09 發表
分唔到日夜, 就 4 hr 食一餐奶,
分到日夜就唔應該半夜起身食奶


侯爵府

積分: 21334


1280#
發表於 08-1-2 16:13 |只看該作者
ok, 我會儘快攪掂

原文章由 chilli 於 2/1/2008 16:09 發表
你揀好咗就通知我訂乜.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo