立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21334
原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:04 發表 我真係可憐, 天寒地凍無覺好 zzz :-( :-( 几時先可以一覺到天光呀!!! 佢地惡揍過大哥好多呀:-( :-( :-(
原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:04 發表 gap 好貴喎, old navy 平好多. 除咗呢二個, 仲有乜 web site?
子爵府
積分: 13367
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:03 發表 no.....oldnavy, gap or another overseas web-site :mrgreen:
珍珠宮
積分: 30695
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:06 發表 我要 check 返個 mail 先答到 基本都要 收貨人 姓名, 地址, 仲有個叫 area code 因為我之前訂過, 所以每次我一 click ordered 佢就自自然然同我 jan 晒所有資料出黎, but 今次送貨地址唔同左, 唔知會唔會 rejected ...
原文章由 cpm 於 08-1-2 15:08 發表 我之前 agent 其他工人有 video 睇, arm arm 佢介紹比我個係好新未有 video 睇. 其實好 agent 好緊要, 因為 d 工人係佢地去果邊揀.
原文章由 cpm 於 08-1-2 15:16 發表 chilli.... 係咪有相 send 比我地, 我開左 msn :mrgreen:
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:09 發表 佢地未必惡揍, 只係 2 個問題 je, 比多小小耐性 我而家有時都要半夜起身開奶啦 :mrgreen:
原文章由 chilli 於 08-1-2 15:17 發表 咁我問下你間 agent 先. opa 就想揀樓下果間, 貪就近. 我問咗樓下間 agent, 醫療保咁鬼 c 平既, 900 蚊 (唔知一年定二年 ), 你記唔記得果時几錢?
原文章由 cpm 於 08-1-2 15:27 發表 好似 6 佰幾 一年
原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:16 發表 咁一係我自己訂啦, 係咪要 sign in 咗先可以訂?
原文章由 cpm 於 2/1/2008 15:16 發表 chilli.... 係咪有相 send 比我地, 我開左 msn :mrgreen:
原文章由 chilli 於 2/1/2008 15:26 發表 我真係受不了半夜起身餵奶 oo 果時出院後已經 1 點 zz, 6點多先起身.
原文章由 chilli 於 08-1-2 15:31 發表 真係可以咁平??-( ?-(
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:39 發表 只係 oo 唔同 je, 通常一個 b 4hrs 一餐奶 :lol: :lol:
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-2 15:32 發表 你 shopping 完要你入 e-mail add, name, add 等等, 跟住入 credit card 資料就 ok :mrgreen:
原文章由 cpm 於 08-1-2 15:41 發表 我唔知有無加價
原文章由 chilli 於 2/1/2008 16:09 發表 分唔到日夜, 就 4 hr 食一餐奶, 分到日夜就唔應該半夜起身食奶
原文章由 chilli 於 2/1/2008 16:09 發表 你揀好咗就通知我訂乜.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy