原文章由 waiwai2006 於 08-1-22 11:48 發表
係呀, 我聽人講過, 咳要就住, 因為"度"力都好勁,所以如果有病果d咳一定要睇醫生添... 重有去"大大"都係要就住![]()
你張相個bb女好得意呀, 如果可以生個女就好了 .............發夢中![]()
...



,不過就算係仔都無所謂既,下胎再生law:mrgreen:,最重要係可愛肥白健康.:loveliness:
原文章由 文狄 於 22/1/2008 08:58 發表
今朝老公見到我嘔得咁辛苦(基本上朝早成日都會嘔既). 竟然同我講 "老婆,sorry呀,辛苦你啦.bb攪到你咁唔舒服".個一刻我差d想喊. 真係好touching....
ops:" /> 跟住我心諗再點辛苦都值得. :lol::" />
係呢.. 想問下呢 ...