懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2616


1261#
發表於 08-1-22 11:48 |只看該作者
係呀, 我聽人講過, 咳要就住, 因為"度"力都好勁,所以如果有病果d咳一定要睇醫生添... 重有去"大大"都係要就住

你張相個bb女好得意呀, 如果可以生個女就好了 .............發夢中

原文章由 開心叮噹 於 08-1-22 11:41 發表
尋晚半夜好驚呀... 因為無啦啦喉嚨有o的"痕",於是咳左一下,跟住整個肚即刻"抽"住咁痛 ,於是我立即放鬆,慢慢摸下個肚就無野啦,下次我都係起身先咳啦,幾驚整到小b呀... ...


大宅

積分: 1817


1262#
發表於 08-1-22 11:49 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-21 17:24 發表
我見到都想喊啊=0=
不過你放心啦
今次你同bb除左你老公咁支持你之外
仲有我地呢班0808既媽咪啊
所以我地個個都會好順利既\@@/


好感動呀...你bb一定會加油架!
無錯...我o地呢度所以0808媽咪都會全力支持你,我相信上天都會保佑我o地每一個媽咪同小b健康成長既!:loveliness:

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-22 11:51 編輯 ]


大宅

積分: 1817


1263#
發表於 08-1-22 11:52 |只看該作者
原文章由 joanhon921 於 08-1-21 19:10 發表
hi~ 大家好,我都係08年8月份預產期架!


你好呀, welcome...:loveliness:


大宅

積分: 1817


1264#
發表於 08-1-22 11:53 |只看該作者

回覆 #1245 小虎與點點 的文章

你老闆咁衰架,咁佢知唔知你有左架? 如果未知都可以forgive既,知就...


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1265#
發表於 08-1-22 11:57 |只看該作者
各位0808媽媽好多謝你地支持,大家一起努力


大宅

積分: 1817


1266#
發表於 08-1-22 12:02 |只看該作者
原文章由 文狄 於 08-1-22 08:58 發表
今朝老公見到我嘔得咁辛苦(基本上朝早成日都會嘔既). 竟然同我講 "老婆,sorry呀,辛苦你啦.bb攪到你咁唔舒服". 個一刻我差d想喊. 真係好touching....ops:" /> 跟住我心諗再點辛苦都值得. :lol::" />

係呢.. 想問下呢 ...


如果我老公咁同我講,我諗我都會忍唔到cry...你老公都好好呀識得安慰你,我相信你呢段辛苦時間好快會過架啦...
我好lazy呀...無去政府度check,因我諗住只係去私家診所度做checking到生bb.


大宅

積分: 1817


1267#
發表於 08-1-22 12:07 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-1-22 11:48 發表
係呀, 我聽人講過, 咳要就住, 因為"度"力都好勁,所以如果有病果d咳一定要睇醫生添... 重有去"大大"都係要就住

你張相個bb女好得意呀, 如果可以生個女就好了 .............發夢中

...


o我...原來係咁,唔怪得之咁痛啦...驚驚...下次要忍住先.

係呀,勁得意呀...係以前o的同事send比我架,因我上internet想找o的得意bb相又無,卒之o向以前o的email比我見返呢個可愛bb女.
我都係好鍾意女架,不過就算係仔都無所謂既,下胎再生law:mrgreen:,最重要係可愛肥白健康.:loveliness:


大宅

積分: 1817


1268#
發表於 08-1-22 12:08 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-1-22 11:57 發表
各位0808媽媽好多謝你地支持,大家一起努力


yeah! yeah! yeah!


複式洋房

積分: 165


1269#
發表於 08-1-22 12:14 |只看該作者
原文章由 文狄 於 22/1/2008 08:58 發表
今朝老公見到我嘔得咁辛苦(基本上朝早成日都會嘔既). 竟然同我講 "老婆,sorry呀,辛苦你啦.bb攪到你咁唔舒服". 個一刻我差d想喊. 真係好touching....ops:" /> 跟住我心諗再點辛苦都值得. :lol::" />

係呢.. 想問下呢 ...


文狄:

你老公咁好, 你都要加油!:lol::" />

雖然我book咗係浸會生, 但為求買多個保險, 都有book到政府醫院。
我上個星期係屯門母嬰健康院檢查, 驗小便, 度高量重, 抽血, 見護士先, 跟住先見醫生check陰道,乳房,腹部。 但係就無得照u/s, 要去屯門醫院照, 不過我就無book啦, 因為有係私家醫生度照。佢話我得7週, 唔使聽bb心跳住。 我覺得check 陰道不太痛, 反而放腳的架太舊, 攪到我隻腳痛就真。

好似唔係次次有得見醫生wor

[ 本文章最後由 sulphur 於 08-1-22 12:18 編輯 ]


大宅

積分: 1817


1270#
發表於 08-1-22 12:29 |只看該作者
想問下各位媽咪,你o地而家仲有無手凍腳凍架,因我未有bb已經係咁,中醫話我"寒"底,但有左bb之後體溫應該會上升無咁易凍,但我依然都係日日要著好多件衫,手腳成日都凍,要飲warm water先好o的,係咪我本身問題呢? 要唔要問下醫生呀?


男爵府

積分: 5810


1271#
發表於 08-1-22 12:47 |只看該作者
sulphur,我朋友只係試過坐月套餐,冇試過豬腳薑...
原文章由 sulphur 於 08-1-21 22:00 發表


nochoice83 :

我原本想請陪月, 但媽咪話陪月只係煲下野, 工作分得好清, 佢照顧我會好d. 我當然知媽咪一向識煲好野, 有媽咪照顧當然好la, 不過我都驚佢太辛苦, 所以開始睇d外傭資料, 會請個人幫佢, 同埋照顧bb, ...


男爵府

積分: 5810


1272#
發表於 08-1-22 12:56 |只看該作者
cheukc9,天妍康會响臨生之前搵中醫師同你診証,再因應你既身體狀況為你編排餐單,到生咗之後,就會每日早上送三餐俾你,到食既時候再翻熱,就可以...我見兩個朋友都話唔錯,所以都好想試吓...

原文章由 CheukC9 於 08-1-22 10:59 發表
我都煩緊請陪月,因為我冇奶奶同媽咪照顧,所以都唔知點算。

nochoice83,我想問天研康個食療即係點? 佢哋淨係幫你編餐單定煮埋畀你食架?


複式洋房

積分: 165


1273#
發表於 08-1-22 13:00 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 22/1/2008 12:29 發表
想問下各位媽咪,你o地而家仲有無手凍腳凍架,因我未有bb已經係咁,中醫話我"寒"底,但有左bb之後體溫應該會上升無咁易凍,但我依然都係日日要著好多件衫,手腳成日都凍,要飲warm water先好o的,係咪我本身問題呢? 要唔要問 ...


開心叮噹:

唔使咁担心wor, 我都係咁, 最近天氣冷, 要好好保暖, 我早兩日凍親, 不過依家就好好多, 但仲係好鼻塞。
朋友話等遲d個肚大d, 就好似個暖胆咁, 到時你想涼d都幾難......


大宅

積分: 3104


1274#
發表於 08-1-22 13:00 |只看該作者

回覆 #1270 開心叮噹 的文章

有矛煲d紅組水飲啊
我地而家好易貧血
飲d紅組水會矛貢怕凍架
(而家我又去煲下先=v=)
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1275#
發表於 08-1-22 13:01 |只看該作者

回覆 #1273 sulphur 的文章

你都係屯門住嗎
我係屯門人
仲諗住係屯門醫院生啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


1276#
發表於 08-1-22 13:03 |只看該作者
開心叮噹,我有個朋友都好似你咁,成日好怕凍,但有咗bb之後,尤其是後期,佢都好怕熱...
phoebie,你好厲害呀,乜都識煲...


大宅

積分: 3104


1277#
發表於 08-1-22 13:25 |只看該作者

回覆 #1276 nochoice83 的文章

紅組水就真係紅組同水架喳
我細個做女果陣阿媽都成日煲比我飲
而家有左其實係咩都驚
所以成日上網睇食咩對阿b好囉^^"
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 4063


1278#
發表於 08-1-22 14:08 |只看該作者
但其實怕唔怕紅棗水會燥架?? 我前排都飲過兩次. 我奶奶仲加埋薑一齊煲.
呢排日日都瞓得唔好. 半夜實會醒. 醒左又好難瞓番. 反而我又唔係成日要去廁所. 好少半夜要去.
諗起聽日要去抽血. 好驚. 希望聽日胃口好似今日咁好. 可以正常咁食番少少嘢啦. 不過, 醫院比張schedule我. 第一次要成3個鐘至走得. 係未真係咁耐架...


大宅

積分: 1817


1279#
發表於 08-1-22 14:19 |只看該作者
原文章由 sulphur 於 08-1-22 13:00 發表


開心叮噹:

唔使咁担心wor, 我都係咁, 最近天氣冷, 要好好保暖, 我早兩日凍親, 不過依家就好好多, 但仲係好鼻塞。
朋友話等遲d個肚大d, 就好似個暖胆咁, 到時你想涼d都幾難...... ...


thanks! 好在...我仲以為係自己有問題呀!:mrgreen:


複式洋房

積分: 165


1280#
發表於 08-1-22 14:22 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 22/1/2008 13:01 發表
你都係屯門住嗎
我係屯門人
仲諗住係屯門醫院生啊


Phoebie:

我以前住咗屯門廿幾年, 但結咗婚就搬咗去將軍澳。原本諗住生之前搬返屯門, 因為媽咪可以照顧我, 佢又會陪我住月, 所以咪book咗屯門醫院lor。
但媽咪話生之前唔好yolk動咁多, 所以生完後佢會係將軍澳陪我一排先, 再搬返屯門。
可能遲d轉將軍澳醫院, 不過要等第一次d報告出晒先, 下次都會係屯門覆診。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo