跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1261#
發表於 08-3-11 15:39 |只看該作者
開心唔開心都上嚟講下呻下, 支持妳呀.

原文章由 tingchichi 於 08-3-11 13:19 發表
OO, 車車 >> 我諗我現在知道應該點做 la. THX :)


侯爵府

積分: 20954


1262#
發表於 08-3-11 15:40 |只看該作者
4 個鐘 .... 等我操 fit 下車厘, 再去挑戰下先

原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:12 發表
妳準備預演黃山之旅 ?? .....係呀
昂坪係唔係行樓梯級 ??? 辛苦嗎 ??....開頭行得好辛苦, 真係有大多梯級了, 但之後都ok
我係上面望落去, 條路都好長...行左4個鐘左右, 有氣有力真要去行下, 沿路風光幾靚, 有幾段木 ...


侯爵府

積分: 20954


1263#
發表於 08-3-11 15:42 |只看該作者
因為好似會還比纜車還難行 ....



原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:48 發表
你地好叻ar..相信黃山之旅難吾到你地...其實行完先有d驚唔得, 因為好似會還比纜車還難行

你係米復活節果幾日假期去ar ...係呀21-24


伯爵府

積分: 17542


1264#
發表於 08-3-11 16:04 |只看該作者
係話黃山應該會比纜車還難行先岩
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 15:42 發表
因為好似會還比纜車還難行 ....


伯爵府

積分: 17542


1265#
發表於 08-3-11 16:07 |只看該作者
佢比我和公公還要好, 初段都叫辛苦呀, 無力呀咁, 但到後段平路些就巳經跑來跑去
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 15:05 發表
甘yiyi 都去...頂得住ma.


伯爵府

積分: 17542


1266#
發表於 08-3-11 16:11 |只看該作者
噚日見有個小朋友三歲, 佢都行到上山梯級的一半...好犀利, 不過佢媽咪話不會再上, 休息後就往回走.

你去...約埋我 ...我見到有條係東涌行去梅窩都好似唔錯. 等你地FIT晒, 一齊去.
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 15:40 發表
4 個鐘 .... 等我操 fit 下車厘, 再去挑戰下先


水晶宮

積分: 54392


1267#
發表於 08-3-11 16:13 |只看該作者
原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:11 發表
你去...約埋我 ...我見到有條係東涌行去梅窩都好似唔錯. 等你地FIT晒, 一齊去. ...


水晶宮

積分: 54392


1268#
發表於 08-3-11 16:14 |只看該作者
犀利ar
原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:07 發表
佢比我和公公還要好, 初段都叫辛苦呀, 無力呀咁, 但到後段平路些就巳經跑來跑去


侯爵府

積分: 20954


1269#
發表於 08-3-11 16:20 |只看該作者
妳去完黃山一定 fit fit 喇, 等我呀, 5月等佢考完 ballet,
6月應該就可以 free.

校長 >> 琳琳星期日返 ballet, 呢期到幾時完 ??
會轉時間 ??


原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:11 發表
噚日見有個小朋友三歲, 佢都行到上山梯級的一半...好犀利, 不過佢媽咪話不會再上, 休息後就往回走.

你去...約埋我 ...我見到有條係東涌行去梅窩都好似唔錯. 等你地FIT晒, 一齊去. ...


侯爵府

積分: 20954


1270#
發表於 08-3-11 16:21 |只看該作者
小朋友的精力真係回得快


原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:07 發表
佢比我和公公還要好, 初段都叫辛苦呀, 無力呀咁, 但到後段平路些就巳經跑來跑去


侯爵府

積分: 20954


1271#
發表於 08-3-11 16:21 |只看該作者
明白, 到時妳苦練回來, 香港的小山, 一定難唔到妳


原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:04 發表
係話黃山應該會比纜車徑還難行先岩


伯爵府

積分: 17542


1272#
發表於 08-3-11 17:15 |只看該作者
但阿囡6月要大考...到時再約
我地係咪暑假去"三正半"呀? 幾時BOOK好呢?
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 16:20 發表
妳去完黃山一定 fit fit 喇, 等我呀, 5月等佢考完 ballet,
6月應該就可以 free.

校長 >> 琳琳星期日返 ballet, 呢期到幾時完 ??
會轉時間 ??


伯爵府

積分: 17542


1273#
發表於 08-3-11 17:17 |只看該作者
去得兩日...點苦練得切 ...唔通係...山中方一日, 世上巳千年
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 16:21 發表
明白, 到時妳苦練回來, 香港的小山, 一定難唔到妳


侯爵府

積分: 20954


1274#
發表於 08-3-11 17:49 |只看該作者
大考係大事, 等考完試又唔太熱先,
三正半 ..... 妳地想幾時去 ???
如果星期6/日的7&8月我都可以.
但要咁早 book 定喇 ??

原文章由 karencircle 於 08-3-11 17:15 發表
但阿囡6月要大考...到時再約
我地係咪暑假去"三正半"呀? 幾時BOOK好呢?


侯爵府

積分: 20954


1275#
發表於 08-3-11 17:51 |只看該作者
到時練 d 秘技返嚟  ,
學到飛輪腿就唔使搭車可以返工,
又環保, 又健康


原文章由 karencircle 於 08-3-11 17:17 發表
去得兩日...點苦練得切 ...唔通係...山中方一日, 世上巳千年


男爵府

積分: 7977


1276#
發表於 08-3-11 22:45 |只看該作者
我轉了星期六早上跳啦

跳埋呢期唔鬼跳

原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 16:20 發表
妳去完黃山一定 fit fit 喇, 等我呀, 5月等佢考完 ballet,
6月應該就可以 free.

校長 >> 琳琳星期日返 ballet, 呢期到幾時完 ??
會轉時間 ??


男爵府

積分: 7977


1277#
發表於 08-3-11 22:49 |只看該作者
一跳落去是水的房要早book

得好小房,要好早book

五月囉

原文章由 karencircle 於 08-3-11 17:15 發表
但阿囡6月要大考...到時再約
我地係咪暑假去"三正半"呀? 幾時BOOK好呢?


男爵府

積分: 7977


1278#
發表於 08-3-11 22:52 |只看該作者
聽日講,琳琳好心急問我行邊呀


原文章由 karencircle 於 08-3-11 12:28 發表
咁等我今日休一休, 聽日再找料比你地揀.
行完個昂坪再加去完運動會散散地. 我今都係整三文治加沙律比阿囡咋.


大宅

積分: 1446


1279#
發表於 08-3-11 23:33 |只看該作者
下次揀條容易D既行山路,join埋我地一家,得知爸抱知知,我又大住個肚,有D難度,不過新年miss左妳地聚會,想見下妳地!
丁丁 ,我都覺得心裡面有咩憂慮都要同 c 6 ,一家人呀!支持妳!


水晶宮

積分: 54392


1280#
發表於 08-3-12 09:07 |只看該作者
good morning

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo