立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20954
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 13:19 發表 OO, 車車 >> 我諗我現在知道應該點做 la. THX :)
原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:12 發表 妳準備預演黃山之旅 ?? .....係呀 昂坪係唔係行樓梯級 ??? 辛苦嗎 ??....開頭行得好辛苦, 真係有大多梯級了, 但之後都ok 我係上面望落去, 條路都好長...行左4個鐘左右, 有氣有力真要去行下, 沿路風光幾靚, 有幾段木 ...
原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:48 發表 你地好叻ar..相信黃山之旅難吾到你地...其實行完先有d驚唔得, 因為好似會還比纜車還難行 你係米復活節果幾日假期去ar ...係呀21-24
伯爵府
積分: 17542
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 15:42 發表 因為好似會還比纜車還難行 ....
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 15:05 發表 甘yiyi 都去...頂得住ma.
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 15:40 發表 4 個鐘 .... 等我操 fit 下車厘, 再去挑戰下先
水晶宮
積分: 54392
原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:11 發表 你去...約埋我 ...我見到有條係東涌行去梅窩都好似唔錯. 等你地FIT晒, 一齊去. ...
原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:07 發表 佢比我和公公還要好, 初段都叫辛苦呀, 無力呀咁, 但到後段平路些就巳經跑來跑去
原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:11 發表 噚日見有個小朋友三歲, 佢都行到上山梯級的一半...好犀利, 不過佢媽咪話不會再上, 休息後就往回走. 你去...約埋我 ...我見到有條係東涌行去梅窩都好似唔錯. 等你地FIT晒, 一齊去. ...
原文章由 karencircle 於 08-3-11 16:04 發表 係話黃山應該會比纜車徑還難行先岩
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 16:20 發表 妳去完黃山一定 fit fit 喇, 等我呀, 5月等佢考完 ballet, 6月應該就可以 free. 校長 >> 琳琳星期日返 ballet, 呢期到幾時完 ?? 會轉時間 ??
原文章由 cherrybibi 於 08-3-11 16:21 發表 明白, 到時妳苦練回來, 香港的小山, 一定難唔到妳
原文章由 karencircle 於 08-3-11 17:15 發表 但阿囡6月要大考...到時再約 我地係咪暑假去"三正半"呀? 幾時BOOK好呢?
原文章由 karencircle 於 08-3-11 17:17 發表 去得兩日...點苦練得切 ...唔通係...山中方一日, 世上巳千年
男爵府
積分: 7977
原文章由 karencircle 於 08-3-11 12:28 發表 咁等我今日休一休, 聽日再找料比你地揀. 行完個昂坪再加去完運動會散散地. 我今都係整三文治加沙律比阿囡咋.
大宅
積分: 1446
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy