嬰兒食譜

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 13092


1261#
發表於 04-12-6 17:23 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

bbcat,

我係買急凍的﹗


複式洋房

積分: 233


1262#
發表於 04-12-6 17:41 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

請問7個月BB可以食甚麼粥????....

謝謝... :-P
04年5月出生 女仔 8磅重 :-P 06年3月出生 女仔 8磅1重 ;-)


別墅

積分: 748


1263#
發表於 04-12-6 18:01 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

柳梅,粟子,百合,爛飯
海底椰,粟子,百合,蜜棗,瘦肉湯

lamlam816請問傷風咳又食緊西藥,好唔好飲開奶茶.
因bb無嘜胃ロ


大宅

積分: 3814


1264#
發表於 04-12-6 23:19 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

joey,
開奶茶唔係好重中藥,食緊西藥飲都冇問題,如果你怕的話,可以煲穀牙、麥牙加一隻鴨腎同少少果皮,開胃消滯又去奶漬。

http://hk.myblog.yahoo.com/pupple108


別墅

積分: 748


1265#
發表於 04-12-7 14:40 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

係呀!咁請問要買幾多$,係用黎開奶訂當湯水飲呢?
thx thx thx lamlam816

龍利葉,石黄皮,枇杷葉,羅漢果,蜜棗水
豬肝,青豆,爛飯


別墅

積分: 748


1266#
發表於 04-12-7 14:49 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

lamlam816
唔 好意思呀 ?-( 要煲幾耐架


大宅

積分: 3814


1267#
發表於 04-12-7 23:55 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

joey,
我每樣都買左一包仔放係屋企,每次都係每樣用手'歷'一撮仔,都係約莫咁上下,用黎開奶我驚d味會怪d,因鴨腎有些少咸味,我諗當湯水飲會好d,可以用黎煲飯仔或粥仔,通常我煲9個字到,等d鴨腎出味,記住先浸一浸鴨腎先喎(乾果d)。
http://hk.myblog.yahoo.com/pupple108


別墅

積分: 748


1268#
發表於 04-12-8 15:31 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

lamlam816咁~唔該晒你 :mrgreen:
蓮子,百合,瘦肉,湯
大眼雞,瘦肉,爛飯


複式洋房

積分: 398


1269#
發表於 04-12-8 15:52 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

我想問下各位媽咪,

我bb一歲了,想比佢試下abc粉同飯仔,唔知試邊樣先好呢?
咁abc粉用咩材料煲好呢?另外飯仔既餸係咪要另外煮開,到食過時先同飯仔加埋一齊呢?


大宅

積分: 1369


1270#
發表於 04-12-8 16:49 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

Monogram:

thank you
該用戶已被刪除

1271#
發表於 04-12-9 10:06 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


1272#
發表於 04-12-9 10:19 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

Brian'Mother,
我多數是用一個萍果, 洗干淨之後,切開四件, 去芯, 然後放在"炖中"到, 加少少滾水,再加10粒到川貝, 然後炖 2個鐘丁到就可以俾bb飲, 可以食埋個d萍果蓉架.幾好味架. :mrgreen: 希望妳有用啦.
and 妳有無帶bb去看醫生呀???
該用戶已被刪除

1273#
發表於 04-12-9 10:28 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


1274#
發表於 04-12-9 10:37 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

Brian'Mother,


之前lamlam教過我地煲龍利葉石黃皮蜜栆水俾bb飲, 我覺得又幾好wo, 仲有係鱷魚肉一兩、准山、乾百合、南北杏, 湯都幾好架. 川貝沙參玉竹怀山果皮湯都可以. :mrgreen:
該用戶已被刪除

1275#
發表於 04-12-9 10:40 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


1276#
發表於 04-12-9 10:50 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

Brian'Mother,

龍利葉石黃皮我在街市的花檔買, 我多數每樣10蚊, 石黃皮用d粗食洗淨, 加幾粒蜜栆煲個半鍾到得. D川貝我在余人生到買, 唔貴, $55一兩, 一兩有排用, 因為我地d bb仲細, 唔可以一次用太多.
該用戶已被刪除

1277#
發表於 04-12-9 11:04 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


1278#
發表於 04-12-9 11:25 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

Brian'Mother,
大家交流下ze, 好多是lamalm教架, 她係一個超好的mami呀! 是當水飲架, 幾多水呀!我通常係半煲到, 可以一家大細飲好清甜架.
川貝我禁住用豬展加果皮炖湯比阿B飲-->可以, 幾好添, 可以加埋"借姑", 仲好!有無咳都可以飲架.
該用戶已被刪除

1279#
發表於 04-12-9 11:41 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


1280#
發表於 04-12-9 12:16 |只看該作者

Re: 今日食乜粥

Brian'Mother,
我在在職mami來架, 如果唔係一定無時間上來傾計ze. 我囝囝12個月多d. 同妳bb差唔多.妳試下有無幫助lo.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo