親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


1261#
發表於 08-10-27 19:56 |只看該作者
ilovefamily

因為你day3晚會有機會住淡水(福格)或桃園林口(華廈),如果呢2間...我真係希望你入住淡水福格喇,起碼佢近淡水捷運站,自遊行去邊都得....但如果住華廈,我都唔知可以點搞,因為我唔識果頭~~

福格 http://www.regalees-hotel.com.tw/
華廈 http://www.highness.com.tw

至於free day果日你有幾多個鐘?同埋我未諗到有咩啱老人家,睇嘢or行街呢?中正紀念館?國父紀念館?食鼎泰豐?

原文章由 ilovefamily 於 08-10-27 18:02 發表
大家好,我11月23日同家姐,父母跟團去台灣.第4天是自由活動.本人父母都(巳70歲,不太健壯)請問我們自由活動可以去什麼地方老人家不會太辛苦.最好近酒店.多謝!
行程如下:
DAY1:漁人碼頭~淡水~士林夜市
DAY2:豆腐街頭~珍 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-27 19:58 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1262#
發表於 08-10-27 20:19 |只看該作者
真係開心呀!可以同你商量商量呀!
我重諗住訂機票先,確定了才訂酒店!我開頭諗住參加機票連酒店套票,我叫我朋友幫我問,農曆新年套票價錢重未出,所以佢同我問住淨機票價錢先,如果套票平d,就join套票,我重諗住回程機要遲兩日由高雄走,去墾丁玩兩晚,因為我想去海洋生物館,同埋d民宿和風景好吸引呀!最緊要就係亞仔想坐高鐵呢




原文章由 fionlai60 於 08-10-27 18:59 發表


你好chrischris:
我都係第一次自由行.我都係咩都吾識,都係度問緊2位高人.我帶5歲仔,12歲女.我睇過港龍航空公司網,年初三最平2370.你問邊度睇到咁平?你是否睇去台北桃園機場?我諗住4日3晚.你快訂酒店吧,而家訂會平d ...


大宅

積分: 1152


1263#
發表於 08-10-27 20:20 |只看該作者
原文章由 fionlai60 於 08-10-27 18:59 發表


你好chrischris:
我都係第一次自由行.我都係咩都吾識,都係度問緊2位高人.我帶5歲仔,12歲女.我睇過港龍航空公司網,年初三最平2370.你問邊度睇到咁平?你是否睇去台北桃園機場?我諗住4日3晚.你快訂酒店吧,而家訂會平d ...


大宅

積分: 1152


1264#
發表於 08-10-27 20:30 |只看該作者

剛剛,點解唔見個post!

真係開心呀,有你和我商量商量呀!
我重以為等機票先訂酒店!我叫我朋友同我問,有冇農歷年套票,佢話重未出,所以同我問住機票價先,我諗住玩5日,兩晚墾丁民宿,由高雄走,我想去墾丁海洋生物館,搭高鐵,$2050呢個價係今日先問,不過唔知咩野航空公司,聽日問佢先,


原文章由 fionlai60 於 08-10-27 18:59 發表


你好chrischris:
我都係第一次自由行.我都係咩都吾識,都係度問緊2位高人.我帶5歲仔,12歲女.我睇過港龍航空公司網,年初三最平2370.你問邊度睇到咁平?你是否睇去台北桃園機場?我諗住4日3晚.你快訂酒店吧,而家訂會平d ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1265#
發表於 08-10-27 22:16 |只看該作者
原文章由 LaLa 於 08-10-27 18:40 發表
Thanks, ABCD 媽咪, 我應該會包車 (如果不太貴的話). 其實我都唔係好清楚苗栗,清境等位置, 只係見各位好似去得好開心, 所以咪諗住去 lor! 其實 lee 兩個地方使唔使搭高鐵? 近唔近南投? 另外, 你推介的花蓮兆豐農 ...

http://www.skcf.com.tw/

苗栗同清境條路就麻麻地岩

如果上清境...多數建議坐高鐵去到台中
再包車上


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1266#
發表於 08-10-27 22:19 |只看該作者
http://indian.maxfortune.com.tw/max/front/bin/home.phtml
我無去過..不過聽comment係ok的
原文章由 Man04 於 08-10-27 19:24 發表
fi fi

請問妳有设有印地安侏羅記餐廳網址?(想第1日晚餐同囝囝一起去)

你有设有試過這間,ok嗎?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1267#
發表於 08-10-27 22:20 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-27 19:35 發表
ABCD媽咪,

你放心喎....人地有個靚仔老公同行嫁


一姐,
其實九份/十份唔係太適合小b,極度唔適合推車....大b都會悶悶地!!!

o甘就唔怕了...


子爵府

積分: 11708


1268#
發表於 08-10-27 23:16 |只看該作者
我想聖誕節去台灣, 請問台中/台北/高雄, 邊處啱小朋友玩呀?


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1269#
發表於 08-10-28 06:17 |只看該作者
ABCD媽咪~
我諗住24/11去台灣5日4夜.如果頭3日會留係台北玩,淡水.北投溫泉.陽明山.如果住同一間酒店會唔會唔方便/灑時間搭車?(有咩酒店介紹4大1b13個月)
day4去亞里山住一晚.
day5行森林回程(請問我應係台北定高雄走?)
第一次同埋父母去台灣怕佢去失望mouth:

[ 本文章最後由 梓軒媽咪 於 08-10-28 06:19 編輯 ]
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1270#
發表於 08-10-28 09:00 |只看該作者
原文章由 worldpeace 於 08-10-27 23:16 發表
我想聖誕節去台灣, 請問台中/台北/高雄, 邊處啱小朋友玩呀?

HIHI
你小朋友幾大?和你想帶d咩類型的活動比小朋友?
自然?主題公園?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1271#
發表於 08-10-28 09:02 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-28 06:17 發表
ABCD媽咪~
我諗住24/11去台灣5日4夜.如果頭3日會留係台北玩,淡水.北投溫泉.陽明山.如果住同一間酒店會唔會唔方便/灑時間搭車?(有咩酒店介紹4大1b13個月)
day4去亞里山住一晚.
day5行森林回程(請問我應係台北定高 ...

如果亞里山...台北入台北走也ok
我反而建議你...先去亞里山,果d
因為你如果去台北先...你會買一大堆手信呀,食物回hk
而果d食物又有食用限期
你要拿住呢堆野上亞里山,也幾痛苦下架
同果到又浪費了幾天有食用限期的手信


大宅

積分: 1152


1272#
發表於 08-10-28 09:50 |只看該作者
**
原文章由 fionlai60 於 08-10-27 18:59 發表


你好chrischris:
我都係第一次自由行.我都係咩都吾識,都係度問緊2位高人.我帶5歲仔,12歲女.我睇過港龍航空公司網,年初三最平2370.你問邊度睇到咁平?你是否睇去台北桃園機場?我諗住4日3晚.你快訂酒店吧,而家訂會平d ...


大宅

積分: 2354


1273#
發表於 08-10-28 09:54 |只看該作者
ABCD媽咪,

有事想請教呀! 我打算11月頭同歲半囡囡去台灣, 見你介紹過兆豐農場&清境農場, 請問:

1. 你覺得邊到啱玩d?
2. 兩個農場近台中or台北機場?
3. 3日2夜夠玩嗎?

唔該晒!


原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-27 15:13 發表

如果要去也ok的...
你可skip個動物園...去農場代替
day1~去花蓮住兆豐農場...夜浸溫泉
day2~兆豐農場玩到下午...然後坐火車到瑞芳..再轉火車去十分..
夜住河灣渡假村..(晚上可在渡假村放天燈)
day3~早上行十分瀑布. ...


子爵府

積分: 11547


1274#
發表於 08-10-28 10:00 |只看該作者
man04,

我十年前去過印地安侏羅記餐廳, 當時係我的台灣同事帶我地去的, 裡面的裝修真係幾特別架, 小朋友應該會鍾意的. 係喎, 而家比妳提醒了我, 我都可以帶吓亞仔去果道食嘢玩吓架播!

http://indian.maxfortune.com.tw/max/front/bin/ptlist.phtml?Category=101574 <---餐廳網址

另外仲有一間係監獄餐廳, 都係特色餐廳之一, 妳不妨參考吓啦!

http://www.taiwantvl.com/taipei/eating/yard_restaurant.html <---監獄餐廳網址

原文章由 Man04 於 08-10-27 19:24 發表
fi fi

請問妳有设有印地安侏羅記餐廳網址?(想第1日晚餐同囝囝一起去)

你有设有試過這間,ok嗎?

[ 本文章最後由 yatjeh 於 08-10-28 10:17 編輯 ]


子爵府

積分: 11547


1275#
發表於 08-10-28 10:16 |只看該作者
fi-fi,

妳真識講嘢, 等我今晚show妳個post比佢睇吓, 氹佢開心吓啦!

我見好多人都話九份/十份的風景靚嘛, 所以先想去睇吓咋! 我真係會帶bb車出門.....如果係咁仲有邊度好去玩呢???

唉, 帶埋細b出門真係唔易plan行程呢......

原文章由 fi-fi 於 08-10-27 19:35 發表
ABCD媽咪,

你放心喎....人地有個靚仔老公同行嫁


一姐,
其實九份/十份唔係太適合小b,極度唔適合推車....大b都會悶悶地!!!


大宅

積分: 1152


1276#
發表於 08-10-28 10:42 |只看該作者

尋晚打兩個post都唔見!

fionlai60
你好!,好開心可以和你商量商量呀!
我諗住join機票連酒店套票,叫朋友幫我問,佢話過年套票價錢未有,所以暫時覆機票價錢先,不過我都唔知係邊間航空公司,我想台北兩晚,再搭高鐵去墾丁住兩晚,我想去墾丁海洋生物館,同埋想住下墾丁民宿,綱上睇好似好正!台北都想住一晚北投溫泉酒店!唉我乜都未搞,我以為訂機票先訂酒店!


大宅

積分: 1152


1277#
發表於 08-10-28 11:39 |只看該作者

各位唔好意思,出幾十個post!sorry

哇!間地安侏羅記餐廳好得意呀,亞仔一定好鐘意,唔知多唔多人呢!唔洗book呱?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1278#
發表於 08-10-28 11:49 |只看該作者
原文章由 littlebb.ng 於 08-10-28 09:54 發表
ABCD媽咪,

有事想請教呀! 我打算11月頭同歲半囡囡去台灣, 見你介紹過兆豐農場&清境農場, 請問:

1. 你覺得邊到啱玩d?
2. 兩個農場近台中or台北機場?
3. 3日2夜夠玩嗎?

唔該晒!


...

歲半的話...不如我講兩者的分別

清境離台北約6個小時車程的
如果你由桃園機場出發,你可坐車去台中
再由台中包車上清境玩
清境在山上的..好靚的
主要係去青青農場睇羊,買羊的產品
住特色民宿
行下靚靚的公園~小瑞士花園(步道)

3日兩夜也ok..其實如果單去清境..可考慮買去台中的來回機票

===========
另一個農場係花蓮兆豐農場
主要係睇牛,喂牛bb飲奶...(其實也有羊...和好大的一個動物園的部份)
兆豐農場係好大....大到...無車牌(hk車牌也ok)...就唔好諗去果到
果到最好係租golf四處遊..
兆豐農場有好大的公園(數個)
又有好多果園,可買佢地出餐的水果
和新鮮牛奶,雪糕,奶酪...全部也好好味

3日兩夜也ok...不過單係去花蓮玩...
==================

好了.看完介紹...現在要看你...想給小孩看羊?還是看牛
哈哈


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1279#
發表於 08-10-28 11:51 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-10-28 10:00 發表
man04,

我十年前去過印地安侏羅記餐廳, 當時係我的台灣同事帶我地去的, 裡面的裝修真係幾特別架, 小朋友應該會鍾意的. 係喎, 而家比妳提醒了我, 我都可以帶吓亞仔去果道食嘢玩吓架播!

http://indian.maxfortune ...

監獄餐廳好像...已關了好幾年了


男爵府

積分: 9345


1280#
發表於 08-10-28 12:37 |只看該作者
一姐,
都係嫁....帶個歲多ge小b旅行都幾難plan嫁....我果次帶個足2歲ge囝都麻煩喇,果次仲4個大人跟1個小b喎,你呢次係....2個大人跟2個小b呀,真係辛苦哂~~

我果次其實都無乜為個囝而去plan行程,因為佢地真係未識enjoy,我估佢地跟住爸爸媽媽就已經滿足,開心嫁喇!!!就算係淡水街邊舖度玩機動遊戲都已經好happy(類似冒險樂園果d~),跟住再加多個動物園比佢,而坐木柵線果程捷運都當一個節目(因為是....無人駕駛列車,佢當正自己係司機....),行下書局兒童書,佢都ok嫁喇...



老實講,又唔洗for小b plan行程喎,因為

原文章由 yatjeh 於 08-10-28 10:16 發表
fi-fi,

妳真識講嘢, 等我今晚show妳個post比佢睇吓, 氹佢開心吓啦!

我見好多人都話九份/十份的風景靚嘛, 所以先想去睇吓咋! 我真係會帶bb車出門.....如果係咁仲有邊度好去玩呢???

唉, 帶埋細b出門真係唔易plan行 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo