立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3433
原文章由 jlac 於 08-10-28 16:20 發表 cash ma 第一次訂$1076, 隔左一星期再訂多箱就好似$1125
瑪瑙宮
積分: 135797
原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:14 發表 今日朗b都攞左校服啦, 等佢訓醒起身比佢試下先. 下星期一就開學lu. 我都係成日同佢洗腦, 話返學好開心, 好多小朋友同佢玩架. 點知.. 佢話, 唔要小朋友同佢玩. 吹脹. ...
原文章由 jlac 於 08-10-28 14:34 發表 好彩上次昕媽提我會加價, 我都入左2箱大仔1箱細仔
積分: 2205
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 16:16 發表 朗b媽, 我聽日都攞校服la~ 但係..我果d係冬季校服... 11月頭著..會唔會好熱呢.... 依家我成日同曦曦講, 下星期返學la~ 好多小朋友同曦曦玩,一齊食野,飲水水,讀書書好唔好? 佢答好... 但係都唔知佢係咪明... ...
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:25 發表 但係明治真係加得好 "離譜" 囉 ! :;pppp: :;pppp: :;pppp: 一星期貴過一星期嘅價錢, 真搶錢 ...
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 16:26 發表 朗b返全日定平日呀!坐校車定自己送返學? 叻仔,識講唔番學,唔同小朋友玩,
男爵府
積分: 7164
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 16:32 發表 明治上個月打電話去東西,佢老闆講開話明治已經一個月內加了三次價啦!真係得人驚.
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 16:22 發表 永安定一田減價138一can,不過唔知完了未
原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:31 發表 我都係冬季校服黎架, 但係我諗住同佢著短袖衫返學, 入到學校先著校服, 因為我要行成10-15分鐘先返到學校, 著住返去, 真係會熱c.
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 16:38 發表 係森永,唔係明治,明治要$169/can
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 16:40 發表 呢幾日都好熱,著唔到冬季,點解唔買夏季,佢下年都要著
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 16:37 發表 朗b都好叻識得講,囡囡到而家仲係ee哦哦,都唔知佢講什麼 昨晚教佢答問題,佢好叻都識答,但全部用bb話,99聽到,笑到死.問點解哥哥咁叻,妹妹一句話都講唔到 ...
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:43 發表 唔緊要啦, 遲 d 之嘛, 唔好咁心急啦 ! 到時一開咗巷, 就有排您受呀, 成屋嘈到震添 !
子爵府
積分: 14295
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:37 發表 鬼仔媽, 咪係囉 ! 依家 $184/罐, 一加就加咗成 $30/罐, 不過今日又見番有 "到門巿自取九折 discount" 喇 !
原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:48 發表 朗b好多咀架, 一日講到黑. 想靜下都唔得. 但出到街, 見到陌生人. 就粒聲唔出.
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:55 發表 都正常嘅 ! 我果 2 個 b 都係架, 叫佢哋嗌人就偏唔嗌, 人哋走咗先至轉頭嗌人 !
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 16:52 發表 natalie, $184/罐明治大仔 嘩...離哂譜wor!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy