跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3433


1261#
發表於 08-10-28 16:22 |只看該作者
永安定一田減價138一can,不過唔知完了未

原文章由 jlac 於 08-10-28 16:20 發表
cash ma

第一次訂$1076, 隔左一星期再訂多箱就好似$1125


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1262#
發表於 08-10-28 16:22 |只看該作者
係, 朗 b 都係下星期一開學吖 !

嘩 ... 都幾多 b 插班返學喎 !


原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:14 發表
今日朗b都攞左校服啦, 等佢訓醒起身比佢試下先. 下星期一就開學lu. 我都係成日同佢洗腦, 話返學好開心, 好多小朋友同佢玩架. 點知.. 佢話, 唔要小朋友同佢玩. 吹脹. ...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1263#
發表於 08-10-28 16:25 |只看該作者
但係明治真係加得好 "離譜" 囉 ! :;pppp: :;pppp: :;pppp:

一星期貴過一星期嘅價錢, 真搶錢 ...


原文章由 jlac 於 08-10-28 14:34 發表
好彩上次昕媽提我會加價, 我都入左2箱大仔1箱細仔


大宅

積分: 3433


1264#
發表於 08-10-28 16:26 |只看該作者
朗b返全日定平日呀!坐校車定自己送返學?

叻仔,識講唔番學,唔同小朋友玩,

原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:14 發表
今日朗b都攞左校服啦, 等佢訓醒起身比佢試下先. 下星期一就開學lu. 我都係成日同佢洗腦, 話返學好開心, 好多小朋友同佢玩架. 點知.. 佢話, 唔要小朋友同佢玩. 吹脹. ...


大宅

積分: 2205


1265#
發表於 08-10-28 16:31 |只看該作者
我都係冬季校服黎架, 但係我諗住同佢著短袖衫返學, 入到學校先著校服, 因為我要行成10-15分鐘先返到學校, 著住返去, 真係會熱c.
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 16:16 發表
朗b媽,
我聽日都攞校服la~
但係..我果d係冬季校服...
11月頭著..會唔會好熱呢....
依家我成日同曦曦講,
下星期返學la~
好多小朋友同曦曦玩,一齊食野,飲水水,讀書書好唔好?
佢答好...
但係都唔知佢係咪明...
...


大宅

積分: 3433


1266#
發表於 08-10-28 16:32 |只看該作者
明治上個月打電話去東西,佢老闆講開話明治已經一個月內加了三次價啦!真係得人驚.



原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:25 發表
但係明治真係加得好 "離譜" 囉 ! :;pppp: :;pppp: :;pppp:

一星期貴過一星期嘅價錢, 真搶錢 ...


大宅

積分: 2205


1267#
發表於 08-10-28 16:33 |只看該作者
返全日呀, 但第一日就個半鐘. 我估有排都未可以全日.
hahah, 問佢返唔返學, 佢話返架, 但唔鐘意同小朋友玩囉. 正一獨家村.
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 16:26 發表
朗b返全日定平日呀!坐校車定自己送返學?

叻仔,識講唔番學,唔同小朋友玩,


男爵府

積分: 7164


1268#
發表於 08-10-28 16:37 |只看該作者
朗b都好叻識得講,囡囡到而家仲係ee哦哦,都唔知佢講什麼

昨晚教佢答問題,佢好叻都識答,但全部用bb話,99聽到,笑到死.問點解哥哥咁叻,妹妹一句話都講唔到
原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:14 發表
今日朗b都攞左校服啦, 等佢訓醒起身比佢試下先. 下星期一就開學lu. 我都係成日同佢洗腦, 話返學好開心, 好多小朋友同佢玩架. 點知.. 佢話, 唔要小朋友同佢玩. 吹脹. ...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1269#
發表於 08-10-28 16:37 |只看該作者
鬼仔媽,

咪係囉 !

依家 $184/罐, 一加就加咗成 $30/罐, 不過今日又見番有 "到門巿自取九折 discount" 喇 !


原文章由 S.Africa 於 08-10-28 16:32 發表
明治上個月打電話去東西,佢老闆講開話明治已經一個月內加了三次價啦!真係得人驚.


男爵府

積分: 7164


1270#
發表於 08-10-28 16:37 |只看該作者
鬼咩,連大陸人都同我地搶貨
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 16:32 發表
明治上個月打電話去東西,佢老闆講開話明治已經一個月內加了三次價啦!真係得人驚.


男爵府

積分: 7164


1271#
發表於 08-10-28 16:38 |只看該作者
係森永,唔係明治,明治要$169/can
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 16:22 發表
永安定一田減價138一can,不過唔知完了未


男爵府

積分: 7164


1272#
發表於 08-10-28 16:40 |只看該作者
呢幾日都好熱,著唔到冬季,點解唔買夏季,佢下年都要著
原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:31 發表
我都係冬季校服黎架, 但係我諗住同佢著短袖衫返學, 入到學校先著校服, 因為我要行成10-15分鐘先返到學校, 著住返去, 真係會熱c.


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1273#
發表於 08-10-28 16:40 |只看該作者
Cat,

喂喂 ... 有無格過價 ???

明治邊樹平 d 呀 ???


原文章由 catmilkw 於 08-10-28 16:38 發表
係森永,唔係明治,明治要$169/can


大宅

積分: 2205


1274#
發表於 08-10-28 16:42 |只看該作者
係校長話11月開始轉季, 叫我唔好買住喎.
原文章由 catmilkw 於 08-10-28 16:40 發表
呢幾日都好熱,著唔到冬季,點解唔買夏季,佢下年都要著


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1275#
發表於 08-10-28 16:43 |只看該作者
唔緊要啦, 遲 d 之嘛, 唔好咁心急啦 !

到時一開咗巷, 就有排您受呀, 成屋嘈到震添 !


原文章由 catmilkw 於 08-10-28 16:37 發表
朗b都好叻識得講,囡囡到而家仲係ee哦哦,都唔知佢講什麼

昨晚教佢答問題,佢好叻都識答,但全部用bb話,99聽到,笑到死.問點解哥哥咁叻,妹妹一句話都講唔到 ...


大宅

積分: 2205


1276#
發表於 08-10-28 16:48 |只看該作者
朗b好多咀架, 一日講到黑. 想靜下都唔得. 但出到街, 見到陌生人. 就粒聲唔出.
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:43 發表
唔緊要啦, 遲 d 之嘛, 唔好咁心急啦 !

到時一開咗巷, 就有排您受呀, 成屋嘈到震添 !


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


1277#
發表於 08-10-28 16:52 |只看該作者
natalie,
$184/罐明治大仔
嘩...離哂譜wor!
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:37 發表
鬼仔媽,

咪係囉 !

依家 $184/罐, 一加就加咗成 $30/罐, 不過今日又見番有 "到門巿自取九折 discount" 喇 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1278#
發表於 08-10-28 16:55 |只看該作者
都正常嘅 !

我果 2 個 b 都係架, 叫佢哋嗌人就偏唔嗌, 人哋走咗先至轉頭嗌人 !

原文章由 HoneySu 於 08-10-28 16:48 發表
朗b好多咀架, 一日講到黑. 想靜下都唔得. 但出到街, 見到陌生人. 就粒聲唔出.


大宅

積分: 2205


1279#
發表於 08-10-28 16:57 |只看該作者
無錯. 叫佢叫樓下叔叔, 通常入左笠先叫, 亞水聽到咩.
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 16:55 發表
都正常嘅 !

我果 2 個 b 都係架, 叫佢哋嗌人就偏唔嗌, 人哋走咗先至轉頭嗌人 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1280#
發表於 08-10-28 17:00 |只看該作者
Rain,

re-on 都要限住每人 2 罐咋 !

突然間, 好似好多人食明治, 炒高晒個價錢, 同埋唔夠貨添呀 !


原文章由 Rain~* 於 08-10-28 16:52 發表
natalie,
$184/罐明治大仔
嘩...離哂譜wor!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo