懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 51


1261#
發表於 08-12-4 16:00 |只看該作者
我有用呀,不過有時都會痕痕地...都唔知點好...攪到個人好唔自在!


原文章由 Jcat 於 08-12-4 15:40 發表



你試過發炎, 好容易翻發架. 你最好每次去完toilet用lactacyd濕紙巾抹, 殺菌架.


大宅

積分: 1011


1262#
發表於 08-12-4 16:03 |只看該作者
原文章由 cadencetse 於 08-12-4 15:03 發表
我都覺得怕凍左,但體溫就無再度啦,所以唔知!
其實幾多wk先可以用手feel到bb脈搏/心跳呢?真係好想快d摸到。


好似好多媽咪都怕凍咗
但我就好似成日熱到出汗
係咪有問題?


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1263#
發表於 08-12-4 16:22 |只看該作者
原文章由 Mr.Cheung 於 08-12-4 13:33 發表
what brand name of olive oil should i buy? tks!!


我係卓悅度買架....得一隻OLIVE OIL架咋, 大既就$128細既就$28...我買左支細既黎搽, 沖完涼搽好快吸收架咋, 又唔會好笠既!!!


大宅

積分: 1913


1264#
發表於 08-12-4 16:22 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-4 15:59 發表
我噚日照bb已經有8wk+2d,1.7cm好大嗎?
唔通我會生大隻b???



的確比我地既bb大少少, 不過最重要健康!


大宅

積分: 1913


1265#
發表於 08-12-4 16:23 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-4 16:00 發表
我有用呀,不過有時都會痕痕地...都唔知點好...攪到個人好唔自在!



最近痕的話, 有可能係乾燥only, 不用擔心.


大宅

積分: 1913


1266#
發表於 08-12-4 16:25 |只看該作者
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-4 16:03 發表


好似好多媽咪都怕凍咗
但我就好似成日熱到出汗
係咪有問題?



人地話大肚婆應該係怕熱(正常係喎), 但我都係怕凍喎. 這兩天不是太凍, but我都著住背心羽絨呀.


大宅

積分: 1913


1267#
發表於 08-12-4 16:26 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:22 發表


我係卓悅度買架....得一隻OLIVE OIL架咋, 大既就$128細既就$28...我買左支細既黎搽, 沖完涼搽好快吸收架咋, 又唔會好笠既!!!



小米媽
點解你阿b叫小米既? 幾得意!


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1268#
發表於 08-12-4 16:26 |只看該作者
其實有無話幾多個星期就會聽到BB既心跳架, 因為我上次產檢6W4D都未睇到個胎莫講話心跳呀...但我之前照超陰係見到個胎個喎....但照肚就見唔到...不過個胎LONG就大左囉~~


大宅

積分: 1065


1269#
發表於 08-12-4 16:28 |只看該作者
我星期六照, 醫生又冇睇心跳有幾快喎~
待我下次問下先~

要到13號先再見醫生, d時候好似好慢咁.......

原文章由 Avla 於 08-12-2 17:14 發表
hi,

我照到BB心跳啦, 嘩跳到189下!!好似好驚青甘。
你地個B係唔係都係心跳得甘快??


大宅

積分: 1913


1270#
發表於 08-12-4 16:28 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:26 發表
其實有無話幾多個星期就會聽到BB既心跳架, 因為我上次產檢6W4D都未睇到個胎莫講話心跳呀...但我之前照超陰係見到個胎個喎....但照肚就見唔到...不過個胎LONG就大左囉~~ ...



你幾時再產檢?


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1271#
發表於 08-12-4 16:30 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-4 16:26 發表



小米媽
點解你阿b叫小米既? 幾得意!


因為我第二次產檢既時候見到個胎得一粒米咁大咋~~所以我地咪叫佢做小米囉..HEHE....

其實我想問下大家幾多歲有BB架...你地會唔會介意呀?? 因為我得23歲咋, 咁現在D人知道我有左成日都話我浪費晒D二人世界又話我有排捱咁...但我又唔係咁諗喎!!! 你地呢??


大宅

積分: 1913


1272#
發表於 08-12-4 16:30 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-4 16:28 發表
我星期六照, 醫生又冇睇心跳有幾快喎~
待我下次問下先~

要到13號先再見醫生, d時候好似好慢咁.......



hehe....等產檢既心情, 仲緊張過當年等影結婚相, 等big date當天啊. 好期待!


大宅

積分: 1065


1273#
發表於 08-12-4 16:32 |只看該作者
書通常都講7wk會見倒心跳, 不過人人唔同, 有d姊妹早d, 有d又遲d~


原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:26 發表
其實有無話幾多個星期就會聽到BB既心跳架, 因為我上次產檢6W4D都未睇到個胎莫講話心跳呀...但我之前照超陰係見到個胎個喎....但照肚就見唔到...不過個胎LONG就大左囉~~ ...


大宅

積分: 1913


1274#
發表於 08-12-4 16:33 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:30 發表


因為我第二次產檢既時候見到個胎得一粒米咁大咋~~所以我地咪叫佢做小米囉..HEHE....

其實我想問下大家幾多歲有BB架...你地會唔會介意呀?? 因為我得23歲咋, 咁現在D人知道我有左成日都話我浪費晒D二人世界又話我有 ...



我今年30了.
其實每個人既價值觀唔同, 我妹妹今年27, 已經係三個小孩的媽媽了. 佢話到佢40歲, 仔女都行得走得, 到時唔駛理, 可以同老公周圍去玩. 而我到40歲仲係捱緊. so....我覺得係早享受, 和遲享受的分別吧.


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1275#
發表於 08-12-4 16:35 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-4 16:28 發表



你幾時再產檢?


聽日會去健康院但唔知會唔會照....C+就下星期六會去呀!


別墅

積分: 809


1276#
發表於 08-12-4 16:39 |只看該作者
原文章由 <i>BB_CHAN</i> 於 08-12-4 15:59 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=29382753&ptid=1823089" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
[quote]原文章由 Jcat 於 08-12-4 15:38 發表 http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif<br />
<br />
<br />
<br />
其實我都分唔到係我個肚腩大左, 還是阿b大左囉!<img src="images/smilies/bb15.gif" smilieid="88" border="0" alt="" /> [/quot<br />
e]<br />
<br />
我嗰個就一定主要係肚腩啦,阿b先得嗰1cm ...
<br />


大宅

積分: 1913


1277#
發表於 08-12-4 16:39 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:35 發表


聽日會去健康院但唔知會唔會照....C+就下星期六會去呀!



健康院無得照架. 你等下星期睇私家時照吧.
祝你快d見到bb心跳!


別墅

積分: 809


1278#
發表於 08-12-4 16:40 |只看該作者
呢度有個產前講座班,睇下大家有無興趣 join 啦。我 join 了。

http://####.com/ecoupon2.php?catID=88394101&itemID=3695708&page=1


大宅

積分: 1065


1279#
發表於 08-12-4 16:40 |只看該作者
原文章由 <i>BB_CHAN</i> 於 08-12-4 15:59 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=29382753&ptid=1823089" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
[quote]原文章由 Jcat 於 08-12-4 15:38 發表 http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif<br />
<br />
<br />
<br />
其實我都分唔到係我個肚腩大左, 還是阿b大左囉!<img src="images/smilies/bb15.gif" smilieid="88" border="0" alt="" /> [/quot<br />
e]<br />
<br />
我嗰個就一定主要係肚腩啦,阿b先得嗰1cm ...
<br />


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1280#
發表於 08-12-4 16:41 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-4 16:39 發表



健康院無得照架. 你等下星期睇私家時照吧.
祝你快d見到bb心跳!


係呀..我都希望快D見到呀....咁我先放心呀!! 因為我現在成日都會好擔心架!! 係呢~ 你洗唔洗番工架??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo