美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   173


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1261#
發表於 17-5-21 11:29 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-5-21 11:25
我舊年去九州去咗9日,玩咗三個縣:福岡、長崎、大分。今年名古屋8日+大阪2日,玩晒樂園。如果自己將來自己 ...

福岡快閃超正架我舊年兩轉快閃就係買到平機票,仲要早去晚返


禁止訪問

積分: 61348


1262#
發表於 17-5-21 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


1263#
發表於 17-5-21 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1264#
發表於 17-5-21 11:33 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-5-21 11:31
係呀!你一個去?我驚特平機票咁搶,約唔到人

我同妹兩個偷走,我隻佬唔知(我話我同成班同事返大陸玩)佢隻佬就估到我地兩個d衰嘢


禁止訪問

積分: 61348


1265#
發表於 17-5-21 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8829


1266#
發表於 17-5-21 11:38 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-21 11:33
我同妹兩個偷走,我隻佬唔知(我話我同成班同事返大陸玩)佢隻佬就估到我地兩個d ...

偷走正


男爵府

積分: 6771


1267#
發表於 17-5-21 12:20 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-20 23:26
美白精華我未試過成支用,準備去買,未有建議, 睇下其他jm有冇經驗,冇特別抹角質的,有磨沙
...

磨砂gel我都有用開 一星期用一兩次,都ok. 不過覺得抹左角質先搽護膚品會吸收d
美白serum我用完好似無乜效,唔知係咪要成條line用定要keep住用耐d,所以諗緊繼續試定點


男爵府

積分: 6771


1268#
發表於 17-5-21 12:23 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-21 10:14
我覺得可以用其他牌子抹角質爽膚水,之後先由潤燥精華開始搽護膚品。

我而家都係咁用


男爵府

積分: 6771


1269#
發表於 17-5-21 12:28 |只看該作者
邊個product有助收毛孔?
同埋大家用完潤燥and toner後會用邊隻serum? 定唔洗再搽精華?


大宅

積分: 3432


1270#
發表於 17-5-21 12:48 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-5-21 11:03
謝謝妳
cpb我用緊粉底,真係夠遮瑕
粉餅同遮瑕膏就覺得麻麻。碎粉有冇閃架?

我少用粉餅所以冇買,遮瑕膏我喺日本買錯色,而且我覺得乾,所以已經轉贈他人。
碎粉冇閃㗎。


大宅

積分: 3432


1271#
發表於 17-5-21 12:51 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-5-21 11:06
不過我新手黎架咋!啲色既代名,我完全唔識分
我買啲細件野為主咋
你又買左乜 ...

我都冇記代名㗎,純睇色。
煲碟碗杯細件嘢都有,主要都係粉色為主。日本outlet買LC好抵,我上次喺輕井澤買咗個粉藍色不銹鋼煲,10000yen咋,香港賣$1500


大宅

積分: 3432


1272#
發表於 17-5-21 12:53 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-5-21 11:08
sofina我仲係妹妹仔嗰陣,用到出斑斑
shiseido冇問題 即使用spf50金版都好,我又唔覺 ...

我係貪佢夠清爽,實際做唔做到防曬作用其實我都唔知 不過我算係冇乜雀斑,係有啲荷爾蒙斑


大宅

積分: 3432


1273#
發表於 17-5-21 12:55 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-21 11:08
我煲用staub,LC全部都係stone,有個40cm上火盤

上火盤我冇買呀~睇嚟JM係烹飪高手


大宅

積分: 3432


1274#
發表於 17-5-21 12:56 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-5-21 10:50
我尋日去買左shiseido fs....
1 set night cream
2 set eye cream ( 因為聽另一位jm 建議,咁樣最抵)

好豐富呀!!Eye cream有排用


大宅

積分: 3432


1275#
發表於 17-5-21 13:04 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-5-21 11:14
想問下你地平均一枝30ml精華用幾耐?我見好多jm都用得好快,但唔知點解我用幾個月都未用晒,好想快d清存貨
...

我冇統計過,不過我視乎精華質地,水狀啲會用得得快啲。
不過一般都用到2-3個月


大宅

積分: 3432


1276#
發表於 17-5-21 13:05 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-21 11:14
呢間拉麵勁正

純情拉麵,個名好搞笑


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1277#
發表於 17-5-21 13:06 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-21 12:55
上火盤我冇買呀~睇嚟JM係烹飪高手

上火盤我用黎冬天整麻辣雞煲打邊爐用

我覺得staub煮嘢好用d,至少可以爆炒,煲湯夠熱,煲個半鐘已經好出味又唔走水,我尋晚煲印度椰子螺頭螺咀花膠,水落咁多,都係走左少少水,鎖水度會強過LC
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1278#
發表於 17-5-21 13:08 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-5-21 11:35
咁都唔知?!

我唔知佢會唔會估到無篤爆我

但因為我班舊同事成日包團返大陸玩,所以佢都相信


大宅

積分: 3432


1279#
發表於 17-5-21 13:11 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-5-21 11:22
會呀!我去名古屋8日+大阪2日,Legoland,鈴鹿,USJ,長島……全部玩嗰啲囉!我兩個都係仔,係鐘意玩!所以我 ...

正呀!legoland都係我下個target, 因為c6鍾意lego。
我覺得激安價錢偏貴,不過就多嘢行同埋開通宵。買藥或者日用品的話可以去kokumin,我之前格過價係最抵 ,不過佢就比較少化妝品同護膚品。
至於護膚品同化妝品就任何藥妝店都得,因為大家都好貼價。


大宅

積分: 3432


1280#
發表於 17-5-21 13:13 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-5-21 11:30
我鐘意Anessa隻防曬乳液二合一,之前有人介紹過Elixir隻二合一,兩者都好用,但Anessa仲平啲,我會買佢。 ...

AD+朋大都有推介,不過香港定價真係太高,而且屋企仲有2支sofina所以未入手。希望呢個暑假可以清哂防曬。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo