跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1261#
發表於 04-12-3 12:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

pekkle女 寫道:
ada,

我好佩服你呀!
自己揍3個, 都可以就到咁多時間做自己野.
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1262#
發表於 04-12-3 12:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
宜家有冇人幫你揍3個呀???


子爵府

積分: 12555


1263#
發表於 04-12-3 12:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
冇呀, :mrgreen: 不過阿媽幫我凑兩我個大返學放學,放學後就自己攪返掂。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 48885


1264#
發表於 04-12-3 13:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy, all ma

my 除疤膏 same as sandy that one
係兩年前用黎除第一胎條巴
巴就除
但肉芽就除唔到啦


侯爵府

積分: 21537


1265#
發表於 04-12-3 13:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man,
唔辛苦, 因為我係泵奶餵佢! 不過, 就無休息時間囉! 仔仔三個鐘食一次, 24個鐘都係我餵佢, 不過好唔好彩(嘻嘻, 跟你哋講下反話先), 佢通常連掃風同換尿片45分鐘攪掂!跟著我就會瞓一個鐘, 然後起身準備泵奶, 3個鐘嘅時間就咁就用完, 好忙 好眼瞓


侯爵府

積分: 24274


1266#
發表於 04-12-3 14:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Sandy :
出街後遺症?當然有啦!
不過佢唔係即晚,係第二晚先黎料!
因為佢一出街就詐訓,其實就一路聽緊人地講野
聽聽埋埋,第二晚就訓唔著,狂喊
抱與唔抱都唔掂


侯爵府

積分: 24274


1267#
發表於 04-12-3 14:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hilda:
原來你係果d衰人:即係會在情人節呀,聖誕節呀,大除夕呀... 大日子擺酒,逼人同你過節!!!


侯爵府

積分: 24274


1268#
發表於 04-12-3 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

亞仔原來用羹仔食藥水仲易control!

佢尋晚touch wood都算訓得OK
不過今朝又黎料
我提早成個鐘餵奶
之後佢又訓唔到
依家先好少少,不過都係札札跳
用在米袋壓肚煲仔都係係咁跳,好緊張咁


男爵府

積分: 6998


1269#
發表於 04-12-3 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi, long time no talk la...


侯爵府

積分: 24274


1270#
發表於 04-12-3 14:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬茵,Joe...
出黎聚聚?
唔等埋月尾生果d媽咪先?
佢地可能都想出,不過未坐完月喎.....


男爵府

積分: 6998


1271#
發表於 04-12-3 14:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:lol: :lol: :lol:
kyleung 寫道:
Hilda:
原來你係果d衰人:即係會在情人節呀,聖誕節呀,大除夕呀... 大日子擺酒,逼人同你過節!!!


侯爵府

積分: 24274


1272#
發表於 04-12-3 14:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi, 雪人!

不過人地正想眠半個鐘
快到15:00果餐了...

See you later!!


男爵府

積分: 6998


1273#
發表於 04-12-3 14:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

恭喜阿絲cng, wendy

絲...乜你生仔生得咁神秘呀!


男爵府

積分: 6998


1274#
發表於 04-12-3 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol...我都要去眠一眠!see u


侯爵府

積分: 24274


1275#
發表於 04-12-3 14:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

"Good night"雪人!!


子爵府

積分: 12555


1276#
發表於 04-12-3 14:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

咦,人哋行開一陣去咗同小欣欣冲涼兼洗衫啫,個個傾完走駛喇,又走駛去眠
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1277#
發表於 04-12-3 15:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Now, 謙謙Cry = His meal time !

好準時!!


大宅

積分: 2640


1278#
發表於 04-12-3 15:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol,

而家party應該會係26號呀, book 左你先喇吓!


珍珠宮

積分: 33190


1279#
發表於 04-12-3 15:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
米袋唔係壓心厚既咩??


大宅

積分: 4607


1280#
發表於 04-12-3 16:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

fish ma
我隻囡 12 朝果日, 我奶奶話如果唔想 bb 夜晚攪到我哋冇得瞓的話, 叫我哋用一塊 look 友葉 cut 對眼仔, 用個利是封入住佢, 放係 bb 身上面, 唔好話比人知.... 我唔知 work 唔 work, 不過都有照做, so far 都 ok 喎!!!
你可以係擺滿月果日 try try

joe
你奶奶好堅, 咁磅重同檢查咪要好耐 law, 又要除, 又要著, total 6x2 = 12 件, hehe

豬 ma
你偏心, only 約 joe 聚聚, 咁其他人呢, 同埋我哋仲坐緊月果班咁點呀, 嬲你 :evil: :evil:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo