跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


1261#
發表於 09-9-21 23:58 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-21 23:34 發表
我呢排個 facebook 成日都痴左線 ~~~ 次次入去一陣就出晒怪獸 !!!

係呢,我add左你未呀?


大宅

積分: 4684


1262#
發表於 09-9-22 00:03 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-21 23:58 發表

係呢,我add左你未呀?


應該未add 呀, 我入左去一陣就痴左線喇 ~~ 我聽日add 你啦, 我訓喇 ~~~
今日出左成日街, 聽日又約左人 ~~~


男爵府

積分: 5770


1263#
發表於 09-9-22 00:53 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-22 00:03 發表


應該未add 呀, 我入左去一陣就痴左線喇 ~~ 我聽日add 你啦, 我訓喇 ~~~
今日出左成日街, 聽日又約左人 ~~~

咁我等你add我,我聽日都要去見阿b~~
大家都早d瞓啦!


大宅

積分: 4438


1264#
發表於 09-9-22 07:37 |只看該作者
大家早呀
我成夜轉黎轉去 因為隻腳成晚 yuen住痛
轉身後 又到另一隻腳yuen痛
要坐起身一陣先得

http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4922


1265#
發表於 09-9-22 08:30 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-21 11:05 PM 發表

thanks~
你真係好young喎~~


good morning~~

haha...我要做潮媽啊嘛


大宅

積分: 4922


1266#
發表於 09-9-22 08:31 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-9-22 07:37 AM 發表
大家早呀
我成夜轉黎轉去 因為隻腳成晚 yuen住痛
轉身後 又到另一隻腳yuen痛
要坐起身一陣先得


morning~
我都訓得唔好啊~。。如果晚晚都系咁,我都唔知小B出細之后點挨。。


複式洋房

積分: 470


1267#
發表於 09-9-22 09:02 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-9-22 07:37 發表
大家早呀
我成夜轉黎轉去 因為隻腳成晚 yuen住痛
轉身後 又到另一隻腳yuen痛
要坐起身一陣先得

唉,我都係咁,攪到今日返工好眼瞓


禁止訪問

積分: 2556


1268#
發表於 09-9-22 09:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1269#
發表於 09-9-22 10:11 |只看該作者
Good morning...

我噚晚又開多2機洗小B嘢喇...
到而家為止, 開咗5機, 淨係洗佢啲嘢喎...
但係依然仲有嘢未洗晒...

係呀, 我睇咗安撫奶咀嘅說明, 真係可以烚架...
我下次會同奶樽一齊烚架喇...


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1270#
發表於 09-9-22 10:15 |只看該作者
你而家都係32w幾...
如果真係轉咗落去, 都仲有時間轉返上去架嘛...
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-22 09:44 發表
早呀, 咁多位 ~~~ 我比我衰 B 玩 C ~~ 尋日返健康院, 姑娘話摸到懷疑阿 B 都係未轉頭, PAT PAT 行先呀 ~~~ 明明一 WK 前返 C+, 都照到話阿 B 個頭係下面嫁!唔知佢係咪又轉返上去 ...=.= .... 希望姑娘摸錯啦!依家要等1 ...


禁止訪問

積分: 2556


1271#
發表於 09-9-22 10:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


1272#
發表於 09-9-22 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 706


1273#
發表於 09-9-22 10:29 |只看該作者
wow~ 之前你仲講緊未洗bb啲嘢...話咁快已開咗5機啦~勁!!
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 10:11 發表
Good morning...

我噚晚又開多2機洗小B嘢喇...
到而家為止, 開咗5機, 淨係洗佢啲嘢喎...
但係依然仲有嘢未洗晒...

係呀, 我睇咗安撫奶咀嘅說明, 真係可以烚架...
我下次會同奶樽一齊烚架喇... ...

係小牛仔嚟~


大宅

積分: 4684


1274#
發表於 09-9-22 10:37 |只看該作者
morning ~~~


大宅

積分: 1139


1275#
發表於 09-9-22 10:42 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-9-21 17:47 發表


但係佢兩點幾又到咗期啦....


我剛剛pm咗你! 你試下email佢吖!


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1276#
發表於 09-9-22 10:52 |只看該作者
就係星期六gathering聽到你哋好多媽咪都開始洗嘢, 我當時仲一樣都未洗...

所以星期日邊度都唔去, 喺屋企洗咗3機...
噚晚洗2機...
原帖由 miumiu29 於 09-9-22 10:29 發表
wow~ 之前你仲講緊未洗bb啲嘢...話咁快已開咗5機啦~勁!!


大宅

積分: 3518


1277#
發表於 09-9-22 11:00 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-22 10:21 發表



嘩, 勁呀 ~~~ 我暫時都係洗得果套 pooh pooh 床品咋!哈哈!好懶呀真係!我都要努力 d 先得 ~~~ d 奶樽呀, 奶咀又一次都未烚過 ...=.= ....


我爭一機床單同被仔未洗喳...不過我d奶樽又係未洗過...仲有個奶泵..要一次過洗完去烚


大宅

積分: 3518


1278#
發表於 09-9-22 11:02 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 10:52 發表
就係星期六gathering聽到你哋好多媽咪都開始洗嘢, 我當時仲一樣都未洗...

所以星期日邊度都唔去, 喺屋企洗咗3機...
噚晚洗2機...


襯依兩日仲有太陽...禮拜尾好似又落雨喇


男爵府

積分: 5770


1279#
發表於 09-9-22 11:33 |只看該作者
morning~


男爵府

積分: 5770


1280#
發表於 09-9-22 11:34 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 08:30 發表


good morning~~

haha...我要做潮媽啊嘛

你真係好潮,見到你就覺得自己好老tim~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo