立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 annieannieleung 於 10-3-11 17:46 發表 咁真係睇雙方o架喎!! 我以前, 年年情人節都同 ex-bf 去野餐, 我會整定一大堆野食~ 生日又會去食 buffet, 年年唔同~ 我日日都唸住佢, 成日都做小禮物o架喎!! 不過宜家懶左好多, 可能時間又無乜啦!! 小禮物一份都未整 ...
大宅
積分: 2326
原帖由 wayso 於 10-3-11 17:46 發表 會唔會只係你無變咋,唔係佢都唔會咩啦
禁止訪問
積分: 24347
原帖由 annieannieleung 於 10-3-11 17:52 發表 咁又唔係呀!! 我相信一個人同時會鍾意兩個人o既~ o個時我地公司o係隔離, 佢逢收工都會過黎我公司攞碗湯 (我買外賣, 自己唔飲留比佢), 但求見一面o既~ 定係我唸得太過美好呢?? ...
侯爵府
積分: 24874
原帖由 wayso 於 10-3-11 19:34 發表 呢樣野,我都唔知係咪諗得太美好!!因為真係要雙方付出,當然自己最清楚想要乜,可做乜,但對方諗乜就真係得佢至知囉
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-11 17:42 發表 如果你所謂既"保鮮"="熱戀" 真係可以有2年.....?? 下個月, 我地一齊2年LA...好平淡 頭半年, 我會成日諗佢, 會做小禮物, COOKIES等等... 佢會成日諗星期六/日同我去邊.....又會同我行山... 半年之後, 活動已停 ...
男爵府
積分: 7999
積分: 145167
原帖由 ikle 於 10-3-12 08:20 發表 早晨 佢答左我啦 話我岩佢喎
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 09:14 發表 早晨.....其實大家要互相遷就架,你只要忍下D脾氣,你地2個嘅感情會好好多架喇!!
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 09:32 發表 早晨呀~~mama~ikle
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 09:37 發表 早晨呀~~
原帖由 ikle 於 10-3-12 09:38 發表 早晨呀 果支野我買左啦 今晚比佢 希望好似你個仔咁 好快冇事啦 琴晚佢食藥訓 今朝又唔知醒呀
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 09:59 發表 個支野姐係蜂膠定係鼻靈呀??
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 10:00 發表 比我呻下得唔得呀??我諗大家都比嫁呵?? 我真係唔開心啦~勁想喊呀~
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 09:53 發表 各位早晨~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy