想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1261#
發表於 11-8-13 15:19 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 07:58
lee幾日開始有dd經痛feel,琴晚仲強烈到痛醒,雖然未有規律,但我諗差唔多生得啦!下星期一就足月啦! 但 ...
BABY 會知道咩事侯應該出黎...爽爽過期居留...不過就係因為咁...佢就大隻d...後期既時候...我覺得訓覺係最辛苦...訓左又唔係..訓右又唔係...真係好難入睡...就算真係訓左...都好易比bb 踢返醒...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1262#
發表於 11-8-13 15:22 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 12:46
我大約16wks feel到d野,但孟煒話太早,應該唔係,但17wks就好似有人係裡面幫我R左幾下,咁胎動就正式開始 ...
我捕左成日先影到丫...同你一樣...次次一開機佢就唔郁...



哈哈


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1263#
發表於 11-8-13 15:35 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-13+12:46+我大約16

原帖由 small531 於 11-08-13 發表
我捕左成日先影到丫...同你一樣...次次一開機佢就唔郁...
好難捕,我開住機等佢就唔肯郁,
等到冇心機,趶等佢就郁喇




男爵府

積分: 7967


1264#
發表於 11-8-13 15:57 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 22:47
我估落麻醉劑後插

我知佢幾時插架, 係落麻醉劑後插

果時仲有FEELING架,
我仲好驚咁, 問點解我會痛既....
個麻醉C話好快唔痛架啦...
我都唔知幾驚...


男爵府

積分: 7967


1265#
發表於 11-8-13 16:02 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-13 13:56
24小時2個月

如果佢好, 真係值架!!!

但你一定要好放心去休息.


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1266#
發表於 11-8-13 16:59 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 22:51
我其實淨係食豬腳,唔食egg同薑嫁

蛋好好味架喎!!!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1267#
發表於 11-8-13 17:01 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 07:58
lee幾日開始有dd經痛feel,琴晚仲強烈到痛醒,雖然未有規律,但我諗差唔多生得啦!下星期一就足月啦! 但 ...

下星期就足月, 唔使擔心咁多!!
你小心d, 留意吓, 有咩唔妥就準備入院喇!
咁當然希望bb住耐少少, 大隻d啦!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1268#
發表於 11-8-13 17:10 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 08:00
你都唔怕遠,我當然歡迎啦!

探你同bb, 遠d有咩所謂喎!!
而且火車轉地鐵, 都好方便~
只要帶d嘢搭車做, 車程唔悶就ok


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1269#
發表於 11-8-13 17:13 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 08:02
我已經想問,做咩幾日唔見你同minna。

我諗第日都會少咗上嚟, 因為我要快快做晒d嘢, 準時放工返去陪叮叮
同埋, tea time已經蛇咗去泵奶, 費事仲hea住上網, 俾人講閒話


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1270#
發表於 11-8-13 17:13 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 08:33
kiki你果時有無用水泡黎坐?

梗係有啦!! 坐水泡都仲痛
可能係用產鉗, 傷口比較大


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1271#
發表於 11-8-13 17:16 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-13 09:50
TOUCH WOOD .佢兩樣都用到呀..我已經買番chu chu 母乳咀俾佢用返, 可能因為甘易D 喇... ...

叻女~
我都係用母乳咀, 叮叮未滿月嗰時都唔識用
係準備返工前先夾硬train佢用, 初頭喊都飛起, 擰成個鐘先勉強食完支奶
e+就快囉!! 唔使10mins, 扯晒180ml


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1272#
發表於 11-8-13 17:19 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 12:46
我大約16wks feel到d野,但孟煒話太早,應該唔係,但17wks就好似有人係裡面幫我R左幾下,咁胎動就正式開始 ...

我都係影得一次咋!
嗰次食完lunch, 發覺佢郁得好勁
不過喺公司, 偷雞影, 影得唔靚


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1273#
發表於 11-8-13 17:20 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 12:48
有個人好開心,話佢個bb好好訓,完全唔醒,唔喊,去到健康院,原來bb太黃,所以令到佢超級乖乖。
咩bb太 ...

係呀!
初生嬰兒黃疸係會令bb成日想瞓覺, 食奶意慾都下降
所以姑娘先叫mama們要叫醒bb食奶, 食多d, d黃快d退


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1274#
發表於 11-8-13 17:28 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-13 17:16
叻女~
我都係用母乳咀, 叮叮未滿月嗰時都唔識用
係準備返工前先夾硬train佢用, 初頭喊都飛起, 擰成 ...

我都唔敢俾晒佢用呀...驚佢唔係埋身呀..所以剩係2/3點個餐先叫c6用樽餵我訓多陣....


伯爵府

積分: 17022


1275#
發表於 11-8-13 17:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gangting+於+11-08-13+發表24

原帖由 黃二少奶 於 11-08-13 發表
唔怪得
我怕完全搞唔掂,所以請24小時加二個月




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1276#
發表於 11-8-13 17:29 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-13 17:19
我都係影得一次咋!
嗰次食完lunch, 發覺佢郁得好勁
不過喺公司, 偷雞影, 影得唔靚

我日日捕住佢所以拍左段movie 呀...


伯爵府

積分: 17022


1277#
發表於 11-8-13 17:30 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-13+13:56+24小

原帖由 hunghung215 於 11-08-13 發表
如果佢好, 真係值架!!!

但你一定要好放心去休息.
我朋友用過佢2次都話佢好好,所以我好放心




水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1278#
發表於 11-8-13 17:31 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-13 16:59
蛋好好味架喎!!!

我麻麻地全熟O既蛋


侯爵府

積分: 21177


1279#
發表於 11-8-13 17:36 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-13 17:13
梗係有啦!! 坐水泡都仲痛
可能係用產鉗, 傷口比較大

因為你傷口大,一定比普通傷口痛d。我係屋企搵到個水泡,諗緊有無需要帶入院。heehee

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1280#
發表於 11-8-13 17:39 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-13 17:29
我日日捕住佢所以拍左段movie 呀...

原來大家都要捕全日架,

真係唔易影到呀!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo