返完Night duty 真係好攰--->仲有今晚
tim...haha!!!
同我間一樣要

mori 寫道:
[quote]
Lionkiki 寫道:
Miffy, Cherry, & all,
真係要轉工--->事關噚晚返工,連樓下個"食蕉"都話我瘦咗好多wor....我老公都叫我食多d嘢......唉!我其實無乜瘦到,不過可能個樣殘d la......... :-( :-(
Lionkiki 寫道:
MM,
嘩!D 生日相好Sweet, 好開心bor!!!!Jne Jne仲係度
![]()
![]()
tim...haha!!!
你梗係"甜到漏"喇噚晚........有冇吔糖水先???![]()
Miffy, Cherry, & all,
真係要轉工--->事關噚晚返工,連樓下個"食蕉"都話我瘦咗好多wor....我老公都叫我食多d嘢......唉!我其實無乜瘦到,不過可能個樣殘d la......... :-( :-(
[img align=left] http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD3/57582/banner02.gif[/img]mori 寫道:
哈!係囉,我家陣好有心理壓力呀!我諗我要日日盛裝+濃粧+SET頭+高跟鞋+笑面迎人準備隨時撞到MM啦!![]()
係囉,咁好彩撞到你,平時我出街唔會留意到人架,咁你記住咁做喎
[img align=left] http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD3/57582/banner02.gif[/img]
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-)
朗朗's Family updated on 05/06/06櫻桃子 寫道:
cs,
要o架!! 一定要同 bb 打流感針呀!!! 仲有我o地大人都要呀, 因為 1 月就o係高峰期喇!! 我問o左朗朗睇開o果個醫生, 佢收我 HKD120.00/枝。 同埋呢, BB o係要分開兩針打o架, 咁即o係 total HKD240.00 囉!!
Li o係藍田打就 HKD150.00/枝, 一樣o係要分開兩次打o架!! 因為 BB 唔可以一次過打晒 1 枝囉。