跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1261#
發表於 05-10-26 13:49 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

HelloMoon 寫道:
Pan & Mori
你哋咁out架,KCR尾站係TST,我咪由TST再轉1程車去金鐘囉 ?-(
我老公係係火炭返工,佢點會咁好屎朝朝車我返工喎


O....又係喎....諗唔到, 我絕對九龍人
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 1875


1262#
發表於 05-10-26 13:50 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

All,
瞓完一覺起身,仲食埋lunch tim.... 返完Night duty 真係好攰--->仲有今晚

Muimui,
有呀,我有"吃"你個Durin ah!不過我好白痴,唔識點send d 相俾你....不如send 去你個E-mail, 得唔得?? ?-(

MM,
嘩!D 生日相好Sweet, 好開心bor!!!! Jne Jne仲係度 tim...haha!!!
你梗係"甜到漏"喇噚晚........有冇吔糖水先???

Miffy, Cherry, & all,
真係要轉工--->事關噚晚返工,連樓下個"食蕉"都話我瘦咗好多wor....我老公都叫我食多d嘢......唉!我其實無乜瘦到,不過可能個樣殘d la......... :-( :-(
Little Natalie join to our family on12.2004.Little Hayden join to our family on 2.2007


大宅

積分: 1601


1263#
發表於 05-10-26 13:52 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy,

我都祝 Chester 愈大愈乖乖, 愈o黎愈靚仔, Yeahh~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1264#
發表於 05-10-26 13:56 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

bon712 寫道:
hi,

我公司又block 左MSN喇!


aiya.....人地而家有上msn你就唔上得
邊個同我傾計呀

請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 1875


1265#
發表於 05-10-26 13:58 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cs,
真係要小心d......好彩無事jar!!

Mori,
我點會嫌你屋企細ah? 等我哋同你"反"轉間屋完得...Hahahaha!!!! :mrgreen:

Bon,
乜你公司咁衰架!!! 同我間一樣要

pan, Tristan,Miffy,cherry,bon,
我遲d就會去派"Durin"架啦.....等我....等我
Little Natalie join to our family on12.2004.Little Hayden join to our family on 2.2007


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1266#
發表於 05-10-26 14:01 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

kiki
eat eat eat..... :wink:
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 5103


1267#
發表於 05-10-26 14:16 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MiffyRabbit 寫道:
Mori

From now on.. you need to put your eyes, nose, ears back while you are on the way to work...

哈!係囉,我家陣好有心理壓力呀!我諗我要日日盛裝+濃粧+SET頭+高跟鞋+笑面迎人準備隨時撞到MM啦!


男爵府

積分: 5103


1268#
發表於 05-10-26 14:17 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Lionkiki 寫道:
Miffy, Cherry, & all,
真係要轉工--->事關噚晚返工,連樓下個"食蕉"都話我瘦咗好多wor....我老公都叫我食多d嘢......唉!我其實無乜瘦到,不過可能個樣殘d la......... :-( :-(

下?你本身都已經唔係肥啦喎,仲瘦咗呀?!


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1269#
發表於 05-10-26 14:21 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Lionkiki 寫道:
pan, Tristan,Miffy,cherry,bon,
我遲d就會去派"Durin"架啦.....等我....等我


好呀, 我岩岩都upload左縉縉既9個月相
[size=large]~大家又黎睇睇啦~

請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 1875


1270#
發表於 05-10-26 14:25 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Mori,
咁你而家知乜嘢叫做"洗衫板"未?


mori 寫道:
[quote]
Lionkiki 寫道:
Miffy, Cherry, & all,
真係要轉工--->事關噚晚返工,連樓下個"食蕉"都話我瘦咗好多wor....我老公都叫我食多d嘢......唉!我其實無乜瘦到,不過可能個樣殘d la......... :-( :-(

下?你本身都已經唔係肥啦喎,仲瘦咗呀?![/quote]
Little Natalie join to our family on12.2004.Little Hayden join to our family on 2.2007


大宅

積分: 1601


1271#
發表於 05-10-26 14:29 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

KiKi,

咁你一有時間就休息多 d 喇, 陰公~~~ 你本身都已經咁瘦喇, 唔好再瘦落去喇!!!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5770


1272#
發表於 05-10-26 14:30 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Lionkiki 寫道:
MM,
嘩!D 生日相好Sweet, 好開心bor!!!! Jne Jne仲係度 tim...haha!!!
你梗係"甜到漏"喇噚晚........有冇吔糖水先???

Miffy, Cherry, & all,
真係要轉工--->事關噚晚返工,連樓下個"食蕉"都話我瘦咗好多wor....我老公都叫我食多d嘢......唉!我其實無乜瘦到,不過可能個樣殘d la......... :-( :-(


KiKi
無呀,尋晚無食糖水呀,事關我啱啱整完頭,唔可以攪亂架,糖水依家野,老公臨上機前執左我一濟啦 (我講緊糖水咋)

Last Sat見你又ok喎,都幾精神呀,不過我都覺得你要轉工呀,唔好做殘自己呀,女人要好好保養呀


男爵府

積分: 5770


1273#
發表於 05-10-26 14:35 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

mori 寫道:
哈!係囉,我家陣好有心理壓力呀!我諗我要日日盛裝+濃粧+SET頭+高跟鞋+笑面迎人準備隨時撞到MM啦!


Mori
係囉,咁好彩撞到你,平時我出街唔會留意到人架,咁你記住咁做喎


男爵府

積分: 5764


1274#
發表於 05-10-26 15:50 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

all

我想問你地d b 有無打流感針呀..??會唔會去打呀?? 我仲唸緊呀
:-D


男爵府

積分: 5764


1275#
發表於 05-10-26 16:10 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

nopan, MM ki bon & Miffy

食tea 呀..

我都有upload d 韻韻新相喎...click 依度啦 記得請我食野喎..你地呀,
:-D


大宅

積分: 2877


1276#
發表於 05-10-26 16:18 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

Everytime I see your new photo, I think it's Mui Mui tim.


大宅

積分: 1601


1277#
發表於 05-10-26 16:23 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

食 tea 啦, 嘻嘻~~

cs,
等陣去你度踩場先, YEAHHH!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1278#
發表於 05-10-26 16:27 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cs,

要o架!! 一定要同 bb 打流感針呀!!! 仲有我o地大人都要呀, 因為 1 月就o係高峰期喇!! 我問o左朗朗睇開o果個醫生, 佢收我 HKD120.00/枝。 同埋呢, BB o係要分開兩針打o架, 咁即o係 total HKD240.00 囉!!
Li o係藍田打就 HKD150.00/枝, 一樣o係要分開兩次打o架!! 因為 BB 唔可以一次過打晒 1 枝囉。
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1279#
發表於 05-10-26 16:27 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

ki,
我都唔覺得係瘦喎, 唔水驚.
不過, 好似mm話齋, 你都真係要轉工咯, 太辛苦喇......收唔收到.
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1280#
發表於 05-10-26 16:28 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

櫻桃子 寫道:
cs,

要o架!! 一定要同 bb 打流感針呀!!! 仲有我o地大人都要呀, 因為 1 月就o係高峰期喇!! 我問o左朗朗睇開o果個醫生, 佢收我 HKD120.00/枝。 同埋呢, BB o係要分開兩針打o架, 咁即o係 total HKD240.00 囉!!
Li o係藍田打就 HKD150.00/枝, 一樣o係要分開兩次打o架!! 因為 BB 唔可以一次過打晒 1 枝囉。


要打兩支....又唔知喎 ?-(
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo