懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6170


1261#
發表於 06-4-18 15:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

三千....
我淨係向Ikea見1 ..石不過未睇實貨 吾知穩吾穩震
KIKI--MAMI 寫道:
JojoB,

原來而家都有BB用嘅4筒櫃+換片墊呀,我都有打算買呢種櫃,我上次行荷花時見到呢隻櫃要成三千蚊嫁(好貴).

因為我老公都好高,所以無咗呢個櫃,我怕佢同BB換片時會好辛苦.我都唔想成日烏低身好易整傷條腰,到時睇醫生仲唔化算啦.




大宅

積分: 1815


1262#
發表於 06-4-18 15:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JacquelineD,

你唔好咁唔開心啦,其實我同你一樣,起初都係揀咗QE, 因為我自己本身都係喺QE出世,所以有種歸屬感,但之後再上好多個唔同嘅網站都話廣華口啤好D(但唔代表QE真係好差).但我都有再同我老公商量,最後都決定轉去廣華.因為我出世時都好多年前嘅事lu. 但點解QE又再轉番去健康院做產檢,其實當我第一次去健康院做登記產檢時都有聽當日嘅講座,姑娘話去到你自己選擇嘅醫院比醫生Check 完後如果無什麼大問題,一切正常的話就會有機會轉返去健康院產檢.

但點解廣華又唔會呢
我都真係唔係太清楚
有無其他媽媽知道


大宅

積分: 1815


1263#
發表於 06-4-18 15:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB,

係呀,但當時件貨係比人訂咗嫁,包到實哂,我見到三千果張已經係最平,仲有其他款色同牌子仲貴呀,所以我都會去而家再睇吓.


大宅

積分: 1815


1264#
發表於 06-4-18 15:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,

你出完Trip (大陸)番嚟果日係咪好多人呀??
鮮奶都唔得咩
我覺得鮮奶最易入口,比起奶粉(媽媽奶),你可以試吓維記高鈣果隻.我唔覺有So 味,幾好.


大宅

積分: 2747


1265#
發表於 06-4-18 16:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位,

我想問你地係咪有興趣孕婦yoga.

我仲問緊資料.

暫時係知係$500,4堂. 一小時 (太子)



持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


禁止訪問

積分: 910


1266#
發表於 06-4-18 16:14 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 910


1267#
發表於 06-4-18 16:15 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


1268#
發表於 06-4-18 16:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB & Waikiki,

如果時間許可我都盡量會去聽講座,仲有其他唔同機構攪嘅講座我都會去,因為我實在太緊張之後唔知點樣處理BB嘅嘢.但又唔想假手於人.


別墅

積分: 685


1269#
發表於 06-4-18 16:27 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI

我有個朋友在廣華生(預產期10月尾), 她去初檢D護士話廣華雖然屬醫管局監管, 但不是政府醫院, 很多費用是全免的, 不像政府醫院會選擇性收費, 好像我報了產前運動及呼吸法, 原來要收$160, 等我以為是免費的 ....
http://lb4f.lilypie.com/GiZMp8.png


大宅

積分: 1815


1270#
發表於 06-4-18 16:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,

見你粗身大細都咁辛苦,真係好慘,去玩就話心甘命抵同人逼啫.

我呢個假期都要開工,只放咗16同17號咋.不過都Okay,係公司果兩日都無乜嘢做,齋坐同聽歌上網.好似係屋企咁.哈哈


男爵府

積分: 6170


1271#
發表於 06-4-18 16:39 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

係呵 第一堂$100 跟住$60一堂
廣華係東華三院..所以有免費醫療服務
其實d錢係東華三院俾番醫管局
所以就選擇性有d人先有得照結構性u/s啦
JacquelineD 寫道:
KIKI--MAMI

我有個朋友在廣華生(預產期10月尾), 她去初檢D護士話廣華雖然屬醫管局監管, 但不是政府醫院, 很多費用是全免的, 不像政府醫院會選擇性收費, 好像我報了產前運動及呼吸法, 原來要收$160, 等我以為是免費的 ....


男爵府

積分: 9835


1272#
發表於 06-4-18 16:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI 寫道:
JojoB,

原來而家都有BB用嘅4筒櫃+換片墊呀,我都有打算買呢種櫃,我上次行荷花時見到呢隻櫃要成三千蚊嫁(好貴).

因為我老公都好高,所以無咗呢個櫃,我怕佢同BB換片時會好辛苦.我都唔想成日烏低身好易整傷條腰,到時睇醫生仲唔化算啦.






以我經驗可以話你知..........呢個櫃你買了將會後悔. 除非三千蚊對你來講無乜所謂啦! 否則都係浪費多過用!!
個櫃最多比你用一年, 跟住.........阻地方!!
同埋到BB四五個月時, 會轉來轉去, 放係上面換片都唔係咁安全!! 最好的地方都係你張床, 但一定要加換片墊!! 否則~~~~~ 你張床分分鐘比佢當片用!!

個人意見!!


大宅

積分: 3551


1273#
發表於 06-4-18 17:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hinhei~~

我同意你的睇法...

hinhei 寫道:
以我經驗可以話你知..........呢個櫃你買了將會後悔. 除非三千蚊對你來講無乜所謂啦! 否則都係浪費多過用!!
個櫃最多比你用一年, 跟住.........阻地方!!
同埋到BB四五個月時, 會轉來轉去, 放係上面換片都唔係咁安全!! 最好的地方都係你張床, 但一定要加換片墊!! 否則~~~~~ 你張床分分鐘比佢當片用!!

個人意見!!


大宅

積分: 1815


1274#
發表於 06-4-18 18:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hinhei,

你又講得啱喎,到BB 再大D時就真係未必夠位同佢換片片.不過我都會買個櫃比BB放衣物,所以就有留意這類型嘅櫃,睇嚟都要再考慮吓先得,唔該哂你嘅意見.


大宅

積分: 1815


1275#
發表於 06-4-18 19:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JacquelineD & Jojob,

係呀 原來有收費嫁,真係唔講唔知.
唔怪得之廣華嘅講座咁怏就Full 哂啦.
我都唔知Book 唔Book倒.

JacquelineD 寫道:
KIKI--MAMI

我有個朋友在廣華生(預產期10月尾), 她去初檢D護士話廣華雖然屬醫管局監管, 但不是政府醫院, 很多費用是全免的, 不像政府醫院會選擇性收費, 好像我報了產前運動及呼吸法, 原來要收$160, 等我以為是免費的 ....


別墅

積分: 824


1276#
發表於 06-4-18 21:08 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Bol,

我有飲孕婦奶粉, 之前就一日飲一杯, 依家就隔日飲一杯, 而每日就飲一杯高鈣低脂鮮奶。



bol 寫道:
mabelkee

我家下都19幾wk不過仲唔係好覺bb動. :cry:
你有沒有飲媽媽奶,我真係頂唔到d味, 一聞想嘔,不過見完我朋友個bb同我弟婦bb比我就擋飲苦茶飲.因為我弟婦個b出時8磅幾,家下2個幾月成13磅幾,bbsize仲好似4個月bb.
而我個friend bb出時6磅幾.個size 真係好細.
見到咁我一兩日都飲一次媽媽奶.俾多d營養佢. :lol:
:-P :-P


大宅

積分: 2426


1277#
發表於 06-4-19 00:27 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-Mami and Schan:
我都鐘意飲維記高鈣,凍飲,好好味架!
我未覺得有胎動wor?! 但有時會陰D陰D痛?!

Demio:
我都係諗注去生o個間醫院聽講座ge!

JacquelineD:
聯合同QE一樣,都係18週後refer去健康院產檢,唔知點解?!


男爵府

積分: 6170


1278#
發表於 06-4-19 09:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

多謝你地意見, 我都要重申諗下

我都係會買個柜放BB D衫仔..
若果個柜到腰位, 咁你估向個柜頂換片又得吾得呢
KIKI--MAMI 寫道:
hinhei,

你又講得啱喎,到BB 再大D時就真係未必夠位同佢換片片.不過我都會買個櫃比BB放衣物,所以就有留意這類型嘅櫃,睇嚟都要再考慮吓先得,唔該哂你嘅意見.


大宅

積分: 4531


1279#
發表於 06-4-19 09:54 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

I agree! :mrgreen:

lkfkitty 寫道:
hinhei~~

我同意你的睇法...

[quote]
hinhei 寫道:
以我經驗可以話你知..........呢個櫃你買了將會後悔. 除非三千蚊對你來講無乜所謂啦! 否則都係浪費多過用!!
個櫃最多比你用一年, 跟住.........阻地方!!
同埋到BB四五個月時, 會轉來轉去, 放係上面換片都唔係咁安全!! 最好的地方都係你張床, 但一定要加換片墊!! 否則~~~~~ 你張床分分鐘比佢當片用!!

個人意見!!
[/quote]


大宅

積分: 4531


1280#
發表於 06-4-19 09:58 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB

通常唔會係柜頂同bb換片, 好危險架. 我就會係床換, 先放換片墊係床,再同bb換片. 你唔駛彎腰, 可以坐係床同佢換.

JojoB 寫道:
多謝你地意見, 我都要重申諗下

我都係會買個柜放BB D衫仔..
若果個柜到腰位, 咁你估向個柜頂換片又得吾得呢 [quote]
KIKI--MAMI 寫道:
hinhei,

你又講得啱喎,到BB 再大D時就真係未必夠位同佢換片片.不過我都會買個櫃比BB放衣物,所以就有留意這類型嘅櫃,睇嚟都要再考慮吓先得,唔該哂你嘅意見.
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo