KIKI--MAMI 寫道:
JojoB,
原來而家都有BB用嘅4筒櫃+換片墊呀,我都有打算買呢種櫃,我上次行荷花時見到呢隻櫃要成三千蚊嫁(好貴).
因為我老公都好高,所以無咗呢個櫃,我怕佢同BB換片時會好辛苦.我都唔想成日烏低身好易整傷條腰,到時睇醫生仲唔化算啦.
![]()
![]()
![]()
原來有收費嫁,真係唔講唔知.JacquelineD 寫道:
KIKI--MAMI
我有個朋友在廣華生(預產期10月尾), 她去初檢D護士話廣華雖然屬醫管局監管, 但不是政府醫院, 很多費用是全免的, 不像政府醫院會選擇性收費, 好像我報了產前運動及呼吸法, 原來要收$160, 等我以為是免費的 ....
![]()
lkfkitty 寫道:
hinhei~~
我同意你的睇法...
[quote]
hinhei 寫道:
以我經驗可以話你知..........呢個櫃你買了將會後悔. 除非三千蚊對你來講無乜所謂啦! 否則都係浪費多過用!!
個櫃最多比你用一年, 跟住.........阻地方!!![]()
同埋到BB四五個月時, 會轉來轉去, 放係上面換片都唔係咁安全!! 最好的地方都係你張床, 但一定要加換片墊!! 否則~~~~~你張床分分鐘比佢當片用!!
![]()
![]()
![]()
個人意見!!![]()