烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1261#
發表於 13-4-28 13:51 |只看該作者

引用:請問開蓋是指開一開後就立即上番蓋,定還是

原帖由 acca_macau 於 13-04-27 發表
請問開蓋是指開一開後就立即上番蓋,定還是開後要等數分鐘才上番蓋呢? 我不想有酒味,但又怕開得多會有黑 ...
當糖熔化晒後除左要扭鬆蓋仲要日日/隔日搖勻一定要汁液浸到水果甘就無甘易發毛。黑毛就唔要得,其他毛就要用干既筷子夾走




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1262#
發表於 13-4-28 13:53 |只看該作者

引用:溝咩飲?

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-27 發表
溝咩飲?
用凍水溝稀/加冰飲用。不能溝太熱既水以免破壞酵素




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1263#
發表於 13-4-28 13:57 |只看該作者

引用:有淨幾多空間比樽野發?

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-27 發表
有淨幾多空間比樽野發?
一般水果加糖加檸檬浸時都係放到滿因為當佢熔化時只得一半份量所以不用怕太滿。但如果浸酒/浸醋就要留返一寸而且要每日/隔日都要扭鬆蓋再扭緊不用打開蓋(甘做係防止酵素過勁會爆)如果太多地方唔明建議溫下書就會更清楚(我都係新手)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1264#
發表於 13-4-28 14:01 |只看該作者

引用:一睇完好想整,屋企有檸檬,橙同薑,可以嗎

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-27 發表
一睇完好想整,屋企有檸檬,橙同薑,可以嗎??另外,想問青梅可以嗎,想問加醋分量要幾多?加左有咩用?

...
請睇返P112(#1119)有講點浸





桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1265#
發表於 13-4-28 14:04 |只看該作者

引用:青梅要篤穿嗎?定抹一抹封乾就得?

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-27 發表
青梅要篤穿嗎?定抹一抹封乾就得?
請睇返P86(#856)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 14376


1266#
發表於 13-4-28 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mosquitomon1031+於+13-04-27

原帖由 fly2happy 於 13-04-28 發表
請睇返P86(#856)
十分感激,咁落醋有咩用?




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1267#
發表於 13-4-28 14:05 |只看該作者

引用:落醋就唔洗落檸檬???唔好意思太多問題

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-27 發表
落醋就唔洗落檸檬???唔好意思太多問題
不一定係你要浸咩囉。不如你先參考一下其他jm收成品來浸。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 14376


1268#
發表於 13-4-28 14:07 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

我就係唔明點解落醋!


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1269#
發表於 13-4-28 14:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-28+發表

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
十分感激,咁落醋有咩用?
應該會加速新陳代謝




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1270#
發表於 13-4-28 14:09 |只看該作者

引用:我就係唔明點解落醋!

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
我就係唔明點解落醋!
無人要你一定要落醋喎。你想浸咩?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 14376


1271#
發表於 13-4-28 14:19 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

落醋就唔洗落檸檬?我想試浸一樽青梅,一樽蕃茄,薑,橙(三選二)再加檸檬,想通便,我腸胃好差,飲過市面上通便飲品好多都有酵素,尤其係梅!請指教


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1272#
發表於 13-4-28 14:26 |只看該作者

引用:落醋就唔洗落檸檬?我想試浸一樽青梅,一樽

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
落醋就唔洗落檸檬?我想試浸一樽青梅,一樽蕃茄,薑,橙(三選二)再加檸檬,想通便,我腸胃好差,飲過市面 ...
我有見過有人浸左以下組合:
橙+檸檬+冰糖+蘋果醋(加左醋/薑浸既時間要一個月)
任何水果+檸檬+糖(已經係算一個組合(二星期完成)
方法可溫P12(#119)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1273#
發表於 13-4-28 14:31 |只看該作者

引用:落醋就唔洗落檸檬?我想試浸一樽青梅,一樽

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
落醋就唔洗落檸檬?我想試浸一樽青梅,一樽蕃茄,薑,橙(三選二)再加檸檬,想通便,我腸胃好差,飲過市面 ...
如果浸梅一定最少三個月〜6個月(梅酵素/濃縮梅汁)
材料:青梅、糖(份量1:1)

做法:梅一層糖一層最後一層一定係糖。
以下圖係我浸左3日既梅酵素
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1274#
發表於 13-4-28 14:37 |只看該作者

引用:落醋就唔洗落檸檬?我想試浸一樽青梅,一樽

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
落醋就唔洗落檸檬?我想試浸一樽青梅,一樽蕃茄,薑,橙(三選二)再加檸檬,想通便,我腸胃好差,飲過市面 ...
你可以先浸
組合一:薑+檸檬+糖(一個月完成)

組合二:番茄+檸檬+糖(二星期完成)
做法要睇返P2(#12)
以下圖係我浸左5日既薑酵素
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 2199


1275#
發表於 13-4-28 14:39 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

今日試整了,希望成功!
1367131097036.jpg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1276#
發表於 13-4-28 14:44 |只看該作者

引用:今日試整了,希望成功!+

原帖由 Maggie96088506 於 13-04-28 發表
今日試整了,希望成功!
好豐富喎




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 14376


1277#
發表於 13-4-28 14:54 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

即係加薑要長少少時間?點先知道已浸完?


子爵府

積分: 14376


1278#
發表於 13-4-28 14:56 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

我以為白醋已經得。。。
好!呢家去買樽買料!


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1279#
發表於 13-4-28 18:45 |只看該作者

引用:即係加薑要長少少時間?點先知道已浸完?

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
即係加薑要長少少時間?點先知道已浸完?
一般只浸一個月(好明顯見到出左好多水)你可睇下先以一個月為準有幾多水(一般一滿樽最多好似一般)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


男爵府

積分: 8797


1280#
發表於 13-4-28 19:45 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我嘅蕃茄酵素可以收成鳥謝謝玫瑰小姐指導
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo