興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1261#
發表於 06-11-6 17:24 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


1262#
發表於 06-11-6 17:25 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

要send大file, 可通過 www.yousendit.com, 接收一方需log in (免費), 可send至100MB.

Chloepapa, 我都未有, 我如有需要會搵你, 最好唔好有需要啦.


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1263#
發表於 06-11-6 17:25 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1264#
發表於 06-11-6 17:29 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

純粹手痕, 有 17-55, 真係有無需要呢?

jacqueline,
file sent -----> sent 唔到wow??
原來不可以send .exe file, 已改為 .rar 格式


子爵府

積分: 13356


1265#
發表於 06-11-6 17:30 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
星爺 : 我有個蠢問題...我支 kit 18-135 係咪光圈唔夠大, 所以 d 師兄會買 d range 細 d , 但可能光圈會大 d 的鏡
咁我依家支 18-135 其實係咪影出黎冇咁 sharp 的呢


除左光圈唔夠大之外, 所用的鏡片也較平宜, 較少用球面鏡.

靚鏡通常唔會做倒超過三倍的變焦, 例如 12-24, 17-55, 28-70, 70-200. 全部都是恆定光圈.


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1266#
發表於 06-11-6 17:32 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


1267#
發表於 06-11-6 17:33 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

chloepapa 寫道:
純粹手痕, 有 17-55, 真係有無需要呢?

jacqueline,
file sent


如果我有左17-55, 我就唔會買35/2. 我有70-200都買85/1.8是因為70-200實在太大支, 唔夠輕便.

我唸你應該可以連50/1.8都賣埋, 幫手舒緩Nikon鏡的緊張情況.


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1268#
發表於 06-11-6 17:37 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1269#
發表於 06-11-6 17:43 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Jacqueline, File sent

星爺, 我就係唔想支 70-200 VR 咁少機會用, 所以諗住迫自己賣晒 50mm f1.8, 90mm macro (tamron), 要影 70mm 以上, 一定要用 70-200VR

支35mm 用來影d小品


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1270#
發表於 06-11-6 17:46 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 83


1271#
發表於 06-11-6 19:29 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

無錯呀f1.4 唔係膠。乜原來ultrasonic係嫁、有d心郁郁添。but 我剛剛先買在支17∼40mmf4L、又買實比人丙屎都似。


pakyu0429 寫道:
用我肉眼所見支f1.4同f1.8嘅分別係:

f1.4 - made in japan,
手感好d, 因為唔係膠, 冇咁玩具,
口徑大d
有ultrasonic

我睇到嘅係咁多, 因為未有時間去試! 試左再話你知!


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1272#
發表於 06-11-6 20:13 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

景深尺而家都好少人用,50mm f1.4的景深尺得f22有刻度又真係有等如冇,正常應該有幾個大光圈值。

用法就好簡單,你對好焦後,睇吓景深尺你用緊光圈刻度中間的距離就係清(景深)的範圍。例如:你用f4,對焦在10m
景深及正中間冇字的刻度指住10m,你睇旁邊4字的兩個刻度指住的(例如5同20)就是景深,即係由5m去到20m都會清。50mm f1.4支鏡得22的刻度,所以冇乜用。

而家用DSLR想知景深,不如影左去,喺LCD放大睇吓就得,我諗用film 會用途大啲。

紅色刻度係用紅外線菲林對焦時用,因為用紅外線菲林時焦點會有啲唔同。


pakyu0429 寫道:

如果去到f4, 咁個景咪冇咁懞law?

仲有, 而家支f1.4多左個景深尺, 查實有冇用架?


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1273#
發表於 06-11-6 20:22 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

17-40 f4 L 都條USM 來嫁,L 鏡更加係好嘢來喎,不過就重啲。
joeysuen 寫道:
無錯呀f1.4 唔係膠。乜原來ultrasonic係嫁、有d心郁郁添。but 我剛剛先買在支17∼40mmf4L、又買實比人丙屎都似。


洋房

積分: 83


1274#
發表於 06-11-6 22:40 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

經過咁多師夫既心得、好多人影自己既小朋友時、都係採用50mm f1.4~f1.8 既鏡渦.........


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1275#
發表於 06-11-6 23:05 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

平平地入支50mm f1.8 la, 一定過到海關的


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1276#
發表於 06-11-7 11:37 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我唔知點解成日都有人話50mm F1.8係膠,其實只係個mount 係膠,鏡片唔似膠掛?因為比較輕,好似拎起舊膠姐ma。
joeysuen 寫道:
無錯呀f1.4 唔係膠。乜原來ultrasonic係嫁、有d心郁郁添。but 我剛剛先買在支17∼40mmf4L、又買實比人丙屎都似。


[quote]
pakyu0429 寫道:
用我肉眼所見支f1.4同f1.8嘅分別係:

f1.4 - made in japan,
手感好d, 因為唔係膠, 冇咁玩具,
口徑大d
有ultrasonic

我睇到嘅係咁多, 因為未有時間去試! 試左再話你知!
[/quote]


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1277#
發表於 06-11-7 12:33 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1278#
發表於 06-11-7 12:35 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

can you e-mail the Resure Pro to me too?

I will pm you my gmail account.

Just deleted some photos.... Many Thanks!
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1279#
發表於 06-11-7 12:37 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

個software多數救到80%左右, video 比較難d recover

一次救晒先, 之後至delete d 唔要的相


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1280#
發表於 06-11-7 12:40 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo