立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 121417
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:18 屋企開支全部你負責啊?仲有四大長老家用呢?
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:19 有工人幫你應該唔會好辛苦啊?
公爵府
積分: 27224
原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表 都好D, 起碼家頭細務唔使我做, 我都要每日買餸俾佢煮, 有時有D佢唔識, 我都要自己黎 同埋姐姐都會放假, ...
原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表 係喎.... 6299就老公自己俾返 娘家就我自己俾返
水晶宮
積分: 55089
原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表 距好得閒啊?
原帖由 Small_i 於 13-06-27 發表 應該係
原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表 我個隻又係打地主....
原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表 睇來距好寂寞
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:25 你係距老婆啊距可能唔想同姐姐溝通呢~
原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表 但明明都知道唔係我做, 同我講無人, 應該同當事人講架嘛
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:26 咁距都有付出~算啦~你都好啊有工人~我自己食自己啊
原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表 無啦....用埋今年, 唔要啦 到時我都要食自己
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:37 好多男人都係咁~我老公有時候同距阿媽講嘢都係叫我打電話~唔係大問題就算啰~費事多句啦~傷感情 ...
原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表 有時真係覺得好煩架嘛..... 一入門口個囡就好似痴出痴入, 有時係廁所佢都可以企係門口不停咁講....
Small_i 發表於 13-6-27 16:39 點解呀?
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:43 你囡囡都大個~其實要唔要都得~一家三口都唔會太辛苦
原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表 阿囡放完暑假小六啦, 係時候可以戒唔要姐姐
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:44 我個個都係~媽咪媽咪~媽到人都癲啊
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy