在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1261#
發表於 13-6-27 16:21 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:18
屋企開支全部你負責啊?仲有四大長老家用呢?

係喎....
6299就老公自己俾返
娘家就我自己俾返


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1262#
發表於 13-6-27 16:23 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:19
有工人幫你應該唔會好辛苦啊?

都好D, 起碼家頭細務唔使我做,
我都要每日買餸俾佢煮, 有時有D佢唔識, 我都要自己黎
同埋姐姐都會放假, 工人放假個日, 我就做阿4......
就算平時姐姐係到, 佢地都唔會叫姐姐, 只會叫我......
明明姐姐係佢對面, 都唔同佢講, 就專登走黎同我講....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1263#
發表於 13-6-27 16:25 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:19

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
都好D, 起碼家頭細務唔使我做,
我都要每日買餸俾佢煮, 有時有D佢唔識, 我都要自己黎
同埋姐姐都會放假, ...
你係距老婆啊距可能唔想同姐姐溝通呢~


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1264#
發表於 13-6-27 16:26 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:18

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
係喎....
6299就老公自己俾返
娘家就我自己俾返
咁距都有付出~算啦~你都好啊有工人~我自己食自己啊



水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1265#
發表於 13-6-27 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Small_i+於+13-06-27+發表岩

原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表
距好得閒啊?
應該係

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1266#
發表於 13-6-27 16:32 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:19

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
都好D, 起碼家頭細務唔使我做,
我都要每日買餸俾佢煮, 有時有D佢唔識, 我都要自己黎
同埋姐姐都會放假, ...
你重要嘛

龍馬精神.......


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1267#
發表於 13-6-27 16:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannychan1213+於+13-06-27+

原帖由 Small_i 於 13-06-27 發表
應該係
睇來距好寂寞


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1268#
發表於 13-6-27 16:34 |只看該作者

引用:Quote:lammi2012+發表於+13-6-27+15:21+我

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我個隻又係打地主....
我老公打pnd呀

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1269#
發表於 13-6-27 16:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Small_i+於+13-06-27+發表應

原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表
睇來距好寂寞


龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1270#
發表於 13-6-27 16:35 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:25
你係距老婆啊距可能唔想同姐姐溝通呢~

但明明都知道唔係我做, 同我講無人, 應該同當事人講架嘛


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1271#
發表於 13-6-27 16:37 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:25

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
但明明都知道唔係我做, 同我講無人, 應該同當事人講架嘛
好多男人都係咁~我老公有時候同距阿媽講嘢都係叫我打電話~唔係大問題就算啰~費事多句啦~傷感情


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1272#
發表於 13-6-27 16:38 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:26
咁距都有付出~算啦~你都好啊有工人~我自己食自己啊

無啦....用埋今年, 唔要啦
到時我都要食自己


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1273#
發表於 13-6-27 16:39 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:26

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
無啦....用埋今年, 唔要啦
到時我都要食自己
點解呀?

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1274#
發表於 13-6-27 16:43 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:37
好多男人都係咁~我老公有時候同距阿媽講嘢都係叫我打電話~唔係大問題就算啰~費事多句啦~傷感情

...
有時真係覺得好煩架嘛.....
一入門口個囡就好似痴出痴入,
有時係廁所佢都可以企係門口不停咁講....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1275#
發表於 13-6-27 16:43 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:26

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
無啦....用埋今年, 唔要啦
到時我都要食自己
你囡囡都大個~其實要唔要都得~一家三口都唔會太辛苦


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1276#
發表於 13-6-27 16:44 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:37

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
有時真係覺得好煩架嘛.....
一入門口個囡就好似痴出痴入,
有時係廁所佢都可以企係門口不停咁講....
我個個都係~媽咪媽咪~媽到人都癲啊


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1277#
發表於 13-6-27 16:44 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-27 16:39
點解呀?

阿囡放完暑假小六啦, 係時候可以戒唔要姐姐


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1278#
發表於 13-6-27 16:45 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:43
你囡囡都大個~其實要唔要都得~一家三口都唔會太辛苦



水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1279#
發表於 13-6-27 16:45 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+16:39+點解

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
阿囡放完暑假小六啦, 係時候可以戒唔要姐姐
我驚到時係我自己戒唔到

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1280#
發表於 13-6-27 16:47 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:44
我個個都係~媽咪媽咪~媽到人都癲啊



一入門口, 鞋到未除, 人未到, 聲先到 "媽咪~~~ 今日xxxxx, 跟住又xxxxxx"



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo