跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 830


1261#
發表於 04-5-24 19:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

真好呀, 唔該晒你.


大宅

積分: 2240


1262#
發表於 04-5-25 09:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hi !

好開心,有day camp 去.

仲有我返埋31/5, 就唔駛返工 lu, yeah ! 我自由啦,冇收入啦 :-P .各方有好多多支持~~~~鄧我高興炸


複式洋房

積分: 494


1263#
發表於 04-5-25 10:37 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位媽咪,

請問有冇 Step by Step Book 3 可以借出??


男爵府

積分: 6686


1264#
發表於 04-5-25 14:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位參加 Summer Day Camp 既媽咪,

已 pm 大家有關 [size=large]Day Camp 既入數安排, 請大家在 deadline 前入數比 ChuChu 啦 !

今個星期中我都未能上網啦, 人大機器壞, 要入廠修修, 大家有問題就問住 ChuChu 先啦 .

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1265#
發表於 04-5-25 16:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY

辛苦晒, 小心保重.


chu chu
恭喜! 恭喜! 係咪以後都唔駛番呀?!


男爵府

積分: 7665


1266#
發表於 04-5-25 17:49 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

CHU CHU


恭喜你

你工人幾時走呀


別墅

積分: 575


1267#
發表於 04-5-26 00:18 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

今個星期中我都未能上網啦, 人大機器壞, 要入廠修修


Please take good care of yourself! 保重 ah!


別墅

積分: 627


1268#
發表於 04-5-26 01:41 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey & Chu Chu,

Thank you so much for your great work!!

Zoey,

Take care!!!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


1269#
發表於 04-5-27 10:43 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ChuChu,

恭喜你加入我們既行列呀!!!


男爵府

積分: 5482


1270#
發表於 04-5-27 10:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
今個星期中我都未能上網啦, 人大機器壞, 要入廠修修, 大家有問題就問住 ChuChu 先啦 .


zoey,

你無野丫嘛! 我前兩日睇仲以為你話部電腦壞所以上唔到網o添,你小心身體,好好調理呀! 無事快d上bk報平安,知無?

chuchu,

恭喜恭喜,我對你地呢班太太既善且慕。


別墅

積分: 1416


1271#
發表於 04-5-27 12:03 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ChuChu,

I got some question. Pls check PM.


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1272#
發表於 04-5-27 14:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey

我fax唔倒俾你呀, 唔該check


大宅

積分: 2240


1273#
發表於 04-5-27 18:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位媽咪,

[size=medium]多謝多謝 做埋星期一就走啦.一齊去wet 囉,yeah! :-P

桃子,
覆咗pm啦


別墅

積分: 830


1274#
發表於 04-5-27 22:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

chuchu,
歡迎你加入做全職媽媽, 我都係做左3個月咋,剛滿試用期 :-P


大宅

積分: 3888


1275#
發表於 04-5-29 16:51 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hi~~~~~有冇人呀!

等我出下聲先~~~~ :-P :-P :-P


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


1276#
發表於 04-5-29 23:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MsChanChan,

christy考芭蕾舞考成點呀? 幾時知成績. 唔知趕唔趕得及放暑假前知結果呢 cherry要6月9日先考.

Zoey,

Take care.


男爵府

積分: 5482


1277#
發表於 04-5-31 10:41 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cherryma,

阿女話自己無跳錯 :-P
但佢PARTNER冼低左,唔知有無影響呢!
老師話成績要等三個月呀,聽講今次計分制度唔同左。
祝CHERRY考試成功!

各位靚媽,

暑假安排了什麼活動比小朋友? 我剛剛幫個女報了長笛,希望個女會學得好喇!


男爵府

積分: 6686


1278#
發表於 04-5-31 11:03 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位, 我番黎喇! 首先多謝大家關心, 我出左院, 依家係屋企坐下, 訓下咁, 仲未出得門, 希望快 d 好番晒, 可以出去 wet 啦 .

好喇 . . . . . 冇上黎幾日, 好多野要講呀!

關於 [size=large]Summer Day Camp 的:

上星期入院前, 唔記得話比個佬聽可能有 fax, 所以佢冇幫我開機, 所以或者有媽咪 fax 唔到過黎比我, 真係唔好意思 :-( ! 暫時我收到了 Olivia1997 既 fax, 其他還有哪位媽媽已經入左數 OR 已經 confirm 了 ChuChu 呢?

還有哪位媽咪未入數呀? 今日內最好通知埋我啦, thanks!

關於 [size=large]30/7 音樂劇 的:

對不起大家, 我問過預訂門票那邊, 佢地話因為係先到先留位, 而今次反應好熱烈, 所以 entertain 唔到我地既留位喇, 因為好多人好快咁話 wor , 咁大家記緊想睇既, 到時自己去買飛啦!!!!! 或者想一齊睇既, 我地再諗諗去捕飛丫!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1279#
發表於 04-5-31 11:23 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

剛過數,已faxslip。
pls check pm

好失望呀,個音樂劇訂唔到飛,不過唔緊要喇,到正式售票時你話我知等我蛇出去買喇。

你保重呀!


子爵府

積分: 10749


1280#
發表於 04-5-31 11:28 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

Glad to you know you have back to home. Take a chance to have a good rest & hope you get full recovery soon.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo