懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5295


12821#
發表於 05-9-1 13:28 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

COKI:

晴晴中意叫佢黎多D我到搵享肥仔玩囉!
重咩我個仔叫肥享?-(

M琳琳:

麻煩晒你改返我個仔個名哈哈~~~

你地一個2個尋日咁夜呀...悶死我囉!~

我想請問大家有冇唔要男BB仔既衫同用品???
因為我有個朋友勁窮佢老公又冇野做啦就~
佢BB3個月大衫都唔多件=.=佢片1日先用3條~~
佢話冇$係咁一一"激死我!
冇唔緊要O家!!!我只係問一問THX^^

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


禁止訪問

積分: 1457


12822#
發表於 05-9-1 13:29 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12823#
發表於 05-9-1 13:29 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳琳豬媽 寫道:
[size=xx-large]今日係我琳琳1歲生日 大個女LA

[size=xx-large]琳琳豬豬~~~生日快樂~~快高長大~~越大越靚~~精靈活潑~~聽教聽話~~


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12824#
發表於 05-9-1 13:30 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cokikaki 寫道:
baby:

我依家要落街食野先喇,返黎再傾!!



男爵府

積分: 5295


12825#
發表於 05-9-1 13:34 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki:

個接龍你只要係自己留言REPLY我之後打5點出黎
之後再去人地BABYHOME點個個人留個言叫佢接就可以!
明未?你去我HUMPHREY BABYHOME睇下留言係人地點我我點你!
不過段野我COPY唔到自己打~~~~哈哈
一陣COPY出黎LI 到你COPY之後去點人

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


男爵府

積分: 5295


12826#
發表於 05-9-1 13:36 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[size=large]COKI

[size=large]babyhome的接龍, 請寫出5個您或寶寶的怪癖, 並點5位媽媽繼續接下去.


[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


侯爵府

積分: 23679


12827#
發表於 05-9-1 16:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

終於都入得返黎喇!! bk又水左!!


侯爵府

積分: 23679


12828#
發表於 05-9-1 16:22 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

咪落地 寫道:
[size=large]COKI

[size=large]babyhome的接龍, 請寫出5個您或寶寶的怪癖, 並點5位媽媽繼續接下去.

好複雜咁=.=",我依家去睇睇先,thx!!


伯爵府

積分: 18962


12829#
發表於 05-9-1 18:02 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

今晚冇電視睇 :-( 頭先抹電視後面d塵時,唔小心整甩左d電線,我又唔識點插返,只好今晚等老公放工返黎整,唉.....今晚實悶c我 :-|


子爵府

積分: 13842


12830#
發表於 05-9-1 19:32 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby,
尋日我經過你屋企,hehe因為我去石澳

coki,
個手腳模真係好抵喎,甘等我又同卓嵐去整返個先

dear all,
尋日去左石澳游水呀,不過好遠呀,成個鐘頭先去到,嵐嵐驚沙呀,唔敢落地行,好彩之後都冇野,但果度好大浪,嵐嵐俾個大浪衝完個頭之後係甘喊,好驚呀,細佬我就俾佢0係岸邊浸下腳仔,不過佢都喊,尋日我成4點先去到,仲等左一陣車位,好多人呀,而且又唔係好勁太陽,所以d水都幾凍,我地玩到7點沖身,好凍呀d水,嵐嵐唔肯沖,我抱左佢埋去沖完就即日用返大毛巾抱住佢,同2個bb去游水真多野拎,唔計我自己個袋要拎成4大袋野,之後我地食完晚飯返屋企都成點喇,返到屋企我對腳攰到好似唔係我甘,仲痛到訓唔著,我成4am先訓呀,今朝對腳又痛醒,好彩訓到12點幾唔痛喇,今日同老公成日0係屋企係甘訓,,,,好耐都未試過甘攰

琳琳,
我諗電你想睇電視d線都唔會好難插0既姐,係插返條天線咪得囉

豬媽,
[size=x-large]祝琳琳豬生日快樂,愈大愈靚,大個要孝順父母


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12831#
發表於 05-9-1 20:10 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe^^ 寫道:
baby,
尋日我經過你屋企,hehe因為我去石澳

咁你唔黎揾我 係咪同埋你對寶貝呀 下次過開黎打比我呀 我想見下你對寶貝呀 :lol: :lol:


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12832#
發表於 05-9-1 20:14 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

m
有我地呀ma
m琳琳 寫道:
今晚冇電視睇 :-( 頭先抹電視後面d塵時,唔小心整甩左d電線,我又唔識點插返,只好今晚等老公放工返黎整,唉.....今晚實悶c我 :-|


伯爵府

積分: 18962


12833#
發表於 05-9-1 20:16 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe:
插晒喇,不過都係冇畫面,只係睇到有線,其他台睇唔到,追唔到台,都唔知點攪 :-|

baby:
妳住西灣河邊度呀??


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12834#
發表於 05-9-1 20:17 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

好嘢 宏宏今日去健康院檢查磅重差唔多有9磅呀


伯爵府

積分: 18962


12835#
發表於 05-9-1 20:17 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[quote]
my-baby 寫道:
m
有我地呀ma [quote]

妳真好


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12836#
發表於 05-9-1 20:19 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

m琳琳 寫道:

baby:
妳住西灣河邊度呀??

近西灣河消防局

你見唔見到我有"在線上"呀 我睇唔到ga


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12837#
發表於 05-9-1 20:20 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

m琳琳 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
m
有我地呀ma [quote]

妳真好

互相照顧呀ma 麥太


伯爵府

積分: 18962


12838#
發表於 05-9-1 20:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe:
咁嵐嵐鐘唔鐘意落水玩呀?佢係咪著3點式呀
拎4袋野 想像到係點,同小朋友去街真係要拎好多野,不過好彩妳地揸車去,如果唔係一定仲麻煩,有相睇未呀??


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12839#
發表於 05-9-1 20:22 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

點解冇左"在線上"


伯爵府

積分: 18962


12840#
發表於 05-9-1 20:23 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby:
睇唔到妳在線上,但我睇到自己有 ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo