懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23679


12921#
發表於 05-9-2 17:48 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

my-baby 寫道:
我地隱左型 唔見得光 琳琳係大婆

咁都俾妳諗到!!


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12922#
發表於 05-9-2 17:49 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cokikaki 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
我地隱左型 唔見得光 琳琳係大婆

咁都俾妳諗到!![/quote]
hehe


侯爵府

積分: 23679


12923#
發表於 05-9-2 17:50 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

my-baby 寫道:
咁就c火啦

妳係c火喇,一係她忍心少少,佢扭抱時,妳唔抱佢,而同佢講野啦!!睇下改唔改到!!


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12924#
發表於 05-9-2 17:54 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cokikaki 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
咁就c火啦

妳係c火喇,一係她忍心少少,佢扭抱時,妳唔抱佢,而同佢講野啦!!睇下改唔改到!! [/quote]
都係99衰 激c我啦 佢今日 :-( 到嘔呀


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12925#
發表於 05-9-2 17:58 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

一陣見


侯爵府

積分: 23679


12926#
發表於 05-9-2 18:01 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby:
妳慢慢教返宏宏囉!!
唉......仲乜d奶奶多數都係做攪棍架!! ?-( ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18962


12927#
發表於 05-9-2 18:40 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cokikaki 寫道:

唉......仲乜d奶奶多數都係做攪棍架!! ?-( ?-( ?-(


絕對認同妳呢句說話


伯爵府

積分: 18962


12928#
發表於 05-9-2 18:44 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

all:
卓然睇左醫生喇,醫生話佢感冒,喉嚨發炎引致發燒,頭先落去探patpat仲101度,醫生話屬高燒,佢開左d藥俾卓然食,佢話好快會好返,叫我唔駛擔心~頭先探熱,姑娘同佢探patpat,卓然冇喊,仲對住姑娘笑,姑娘讚佢叻,好多小朋友都會喊,卓然好乖wor~


侯爵府

積分: 23679


12929#
發表於 05-9-2 19:20 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳:
今晚妳要成日同佢探熱,以防萬一!!
上次晴晴發燒,我成2晚無訓咁制,半夜起身同佢探熱!!
希望卓然食左藥後,d燒無咁高啦!!


伯爵府

積分: 18962


12930#
發表於 05-9-2 19:25 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

咦...依家連我都冇左"在線上"喇


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12931#
發表於 05-9-2 19:27 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

會唔會家陣天氣問題呀?!早兩日有風,今日就熱到 咁你小心睇住卓然勒!!我隻肥豬,睇醫生好似帶佢去劏咁!喊到劏豬咁聲呀!!我次次都聽唔到個醫生講乜架!


c,

查實neipa都好貴,我都想轉吓fitti.....最平L/54 $82.5(JUSCO).


P,

睇唔出卓嵐咁扭架喎~喊成個鐘都唔收聲?!嘻嘻!我睇到你個新工人!咁嵐嵐鍾唔鍾意佢呀?!


BABY,

初生BB都係咁架!我個時抱又係喊唔抱又係喊!!激水人!


[size=large]我而家起行帶肥豬去褓姆到勒!


侯爵府

積分: 23679


12932#
發表於 05-9-2 19:29 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

m琳琳 寫道:
咦...依家連我都冇左"在線上"喇

係喎,妳依家唔係baby所講既大婆喇!! :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18962


12933#
發表於 05-9-2 19:31 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki:
我姑奶上緊黎睇卓然~
妳今晚食咩呀??
卓然食左藥好好訓,夠鐘食粥,但我唔想整醒佢,怕唔怕??


侯爵府

積分: 23679


12934#
發表於 05-9-2 19:31 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

gogoblue 寫道:
c,

查實neipa都好貴,我都想轉吓fitti.....最平L/54 $82.5(JUSCO).

岐:
妳要向吉之島買,要佢做尿片po mo先平架!!
但計返,係藥房買會抵d咁!!


侯爵府

積分: 23679


12935#
發表於 05-9-2 19:33 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳:
妳姑奶真係好!!
睇下佢幾點醒啦,若果成9點先醒,就唔好餵粥喇,開奶俾佢飲會好d!!

我今晚會煮麵食!!


伯爵府

積分: 18962


12936#
發表於 05-9-2 19:48 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki:
如果唔餵粥,咁今晚d粥係咪俾我老公宵夜呀
btw.我姑奶真係好好人ga,佢好錫我老公ga~
妳聽日帶唔帶粥呀??


侯爵府

積分: 23679


12937#
發表於 05-9-2 19:54 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳:
留黎自己食都得架!!

我maybe會帶掛!!睇下聽日煲唔煲得切先!!


男爵府

積分: 5088


12938#
發表於 05-9-2 19:58 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳、c
你地聽日又去邊呀?
直明月耀安
極星輝照長


侯爵府

積分: 23679


12939#
發表於 05-9-2 20:04 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

靚靚媽媽 寫道:
琳、c
你地聽日又去邊呀?

咩又去邊呢,唔好咁講啦!!
睇pm!!


侯爵府

積分: 23679


12940#
發表於 05-9-2 20:07 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳:
我改去"來多客"食晚餐呀!!
老公剛打黎話收工,咁佢問我想去邊食,我話又想落樓下食,可以涼冷氣!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo