懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5088


12941#
發表於 05-9-2 20:27 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki
我聽日要返屋企揍仔呀,政南到依家仲有發燒呀,今日同佢轉左醫生,醫生話佢口腔發炎呀,成日都燒到39度幾,真係擔心死啦!
直明月耀安
極星輝照長


侯爵府

積分: 23679


12942#
發表於 05-9-2 20:34 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

靚媽:
咁政南有無退過燒呀?
同佢沖一沖個暖水涼啦,會好D架!!
晴晴果時發燒,我都係咁同佢沖,一日沖成3次涼,再開埋冷氣俾佢 !!

聽日我可以攞奶粉俾妳先,依家天氣熱,又焗,好驚D奶粉變壞哂呢!! :-| :-| :-|

睇車!!


侯爵府

積分: 23679


12943#
發表於 05-9-2 20:38 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

我要換衫落樓喇,返黎再傾!!


男爵府

積分: 5295


12944#
發表於 05-9-2 21:48 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

hihi大家~


[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


男爵府

積分: 5295


12945#
發表於 05-9-2 21:49 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[size=x-large]請問有冇人有citybank卡呀???我想買rain演唱會飛呀!!!!麻煩晒

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


子爵府

積分: 13842


12946#
發表於 05-9-2 22:14 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳琳,
甘希望卓然快d好啦,嵐嵐同卓嵐都係用肛探ga,我係屋企自己佢地探,佢地都好叻冇喊又冇郁ga

baby,
我個卓嵐都係成日扭計,不過我初初都冇抱佢ga,都唔知點解佢甘扭

岐,
嵐嵐都鍾意依個工人ga,最衰佢都係只可黎14日果隻之後又要返上去做證先落得黎啦,如果hk可以請中國女傭幾好呢,因為我老公好唔鍾意印印同賓賓,所以佢唔想請
我諗好多人都估唔到卓嵐甘扭ga,平時唔扭就斯斯文文甘,但一扭就嚇死人,下次同佢出黎俾你見識下


伯爵府

積分: 18962


12947#
發表於 05-9-2 23:15 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

all:
卓然暫時已經退左燒,多謝大家關心,岩岩同佢沖左涼,同佢探熱已經降到97度,好開心 希望佢快d好返~~

phoebe:
嵐嵐同卓嵐都好叻叻,肛探唔喊,我亞媽話我以前細個肛探喊到好似劏豬咁,佢話卓然叻過我好多


子爵府

積分: 11818

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12948#
發表於 05-9-2 23:25 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

HIHI~ 我上黎喇?.?

m琳琳:
卓然快啲好返同我B女玩!


伯爵府

積分: 18962


12949#
發表於 05-9-2 23:41 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmen:
多謝妳~
幾時可以見吓妳b女呀??


子爵府

積分: 11818

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12950#
發表於 05-9-3 00:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

m琳琳:
唔好意思呀~ 我頭先上上吓網B女 :-( 之後我老公返黎我又同佢食飯... ^^我B女大啲就帶佢出去威~


大宅

積分: 4443


12951#
發表於 05-9-3 00:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

咪落地
你又鍾意ar rain ar ..........講0的野大家知=.=
我ar媽都鍾意 =.= 我叫佢去睇alan tam 佢話
嫌佢老 要睇ar rain 話佢後生wor =.= :lol:
我已經叫左人幫我買la 咪落地 你想買幾多張ar
我問下個fd 可唔可以再幫我買到


伯爵府

積分: 18962


12952#
發表於 05-9-3 00:24 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

豬媽:
妳今晚咁夜ga??
ar rain邊度開??幾$張飛??


大宅

積分: 4443


12953#
發表於 05-9-3 00:33 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

m琳琳
係ar 我今晚去左睇戲ar 去睇人細鬼壞
好攪既bb


子爵府

積分: 11818

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12954#
發表於 05-9-3 00:33 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

B女 :-( , 我走喇 881~


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12955#
發表於 05-9-3 01:26 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[size=large]你地個個走哂勒?!我岩岩湊完肥豬食埋飯返屋企ja~

c,琳,

你地又去邊姐?!


p,

嵐嵐鍾意個工人咪好囉. 咁你幾時得閒帶卓嵐出黎比我見識吓姐!


all,

頭先肥豬好叻呀!佢同我亞媽講(做手勢)byebye.... 其實佢一早就識,不過無咁似樣,今次做得好好,我亞媽差啲唔比佢走.笑屎我!


侯爵府

積分: 23679


12956#
發表於 05-9-3 01:31 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到


岩岩同貓貓傾完電話咋,都傾左好耐呢!!


侯爵府

積分: 23679


12957#
發表於 05-9-3 01:37 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

咪:
我都好想睇呢,但老公話d飛一定貴,又唔知佢唱乜,唔睇喎!!

琳:
卓然退左燒真係好喇!!


岐:
肥豬say bye時個樣一定好得意!!


伯爵府

積分: 18962


12958#
發表於 05-9-3 01:40 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
我在此
肥豬好叻,識得byebye,我都要教吓卓然先,下次肥豬同卓然2個識互相講byebye

coki:


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12959#
發表於 05-9-3 01:42 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

c,

係呀!佢係望住自己隻手byebye囉!
我一間5點半要出門口,都唔知瞓唔瞓好..
不過我而家好


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12960#
發表於 05-9-3 01:43 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

係呀!一定好搞笑,我日日返工都同佢講byebye架,不過佢雙手放係邊就係邊到bye囉.即係佢雙手係心口既話,佢byebye就好似r緊心口咁. 好肉酸!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo