懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18962


12961#
發表於 05-9-3 01:51 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
點解要咁早起身呀??


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12962#
發表於 05-9-3 01:52 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

陪我亞媽去機場ma~


伯爵府

積分: 18962


12963#
發表於 05-9-3 01:57 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
妳有冇溫書ar?


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12964#
發表於 05-9-3 01:58 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

温咗啦!我唔專心呀?!


伯爵府

積分: 18962


12965#
發表於 05-9-3 01:59 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
卓然今日發燒ar :-(


侯爵府

積分: 23679


12966#
發表於 05-9-3 02:01 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

gogoblue 寫道:
琳,

係呀!一定好搞笑,我日日返工都同佢講byebye架,不過佢雙手放係邊就係邊到bye囉.即係佢雙手係心口既話,佢byebye就好似r緊心口咁. 好肉酸!

哈哈~~~

妳媽去邊呀? 我睇唔到妳媽話要出城既?


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12967#
發表於 05-9-3 02:01 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

今次係你無温書喎~


gogoblue 寫道:
琳,

會唔會家陣天氣問題呀?!早兩日有風,今日就熱到 咁你小心睇住卓然勒!!我隻肥豬,睇醫生好似帶佢去劏咁!喊到劏豬咁聲呀!!我次次都聽唔到個醫生講乜架!


c,

查實neipa都好貴,我都想轉吓fitti.....最平L/54 $82.5(JUSCO).


P,

睇唔出卓嵐咁扭架喎~喊成個鐘都唔收聲?!嘻嘻!我睇到你個新工人!咁嵐嵐鍾唔鍾意佢呀?!


BABY,

初生BB都係咁架!我個時抱又係喊唔抱又係喊!!激水人!


[size=large]我而家起行帶肥豬去褓姆到勒!


侯爵府

積分: 23679


12968#
發表於 05-9-3 02:03 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳琳豬媽 寫道:
m琳琳
係ar 我今晚去左睇戲ar 去睇人細鬼壞
好攪既bb

豬媽:
lee套我都好想睇呀,睇預告片段都好攪鬼呢!!
妳覺得好睇嘛?


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12969#
發表於 05-9-3 02:03 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

c,

無呀~我無係到講過呀~
你睇唔到係岩既! 佢自己一個跟團去大堡焦!
所以我好擔心呢!!


伯爵府

積分: 18962


12970#
發表於 05-9-3 02:07 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
係wor,不過依家退左燒,唔知聽日會唔會燒返 ?-(
大堡焦邊度黎ga??


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12971#
發表於 05-9-3 02:12 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

touch wood! 肥豬發燒,我都係比佢食一兩次藥ja...
我唔知咁樣岩唔岩.因為我係唔想比咁多西藥佢食...見好就收囉!

係澳洲呀!


伯爵府

積分: 18962


12972#
發表於 05-9-3 02:14 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
我希望佢快d好返,佢成個人冇晒心機咁ar :-(


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12973#
發表於 05-9-3 02:18 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

係呀!仲呆吓呆吓咁....
唔識笑tim呀! :-( 希望卓然快d好返啦!


侯爵府

積分: 23679


12974#
發表於 05-9-3 02:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
妳媽一個人去,又真係會好膽心!! :-| :-|
妳叫佢小心d,唔好咁易信人呀!!

如果係退燒藥,當然見好就收,但若果係收鼻水或止咳藥,就最好食哂先!!電視有教架!!


侯爵府

積分: 23679


12975#
發表於 05-9-3 02:24 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳:
妳今晚係邊樹食晚飯呀?係咪同埋姑奶一齊食?

妳老公頭先係電話到反野,激水我!!


伯爵府

積分: 18962


12976#
發表於 05-9-3 02:37 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki:
今晚姑奶買飯上黎俾我地食,佢好好,好錫卓然同埋我~
係啦,頭先老公反野,又話去mk,我一聽就知係佢反野


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12977#
發表於 05-9-3 02:49 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

c,

係囉...咁先擔心屎人....!
我而家講幾多野都無用...佢實唔記得我講乜既!


伯爵府

積分: 18962


12978#
發表於 05-9-3 02:55 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
妳叫妳亞媽帶定漫遊,一日同妳通一次電話,叫佢跟住大隊,唔好自己行左去,果時我細妹同個同學仔自己去澳洲悉尼自由行,去左半個月,我都係叫佢一日打一次電話返黎報平安ga~~


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


12979#
發表於 05-9-3 02:58 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

琳,

唉..我次次都係咁同佢講架啦...
但係佢次次都無打俾我囉!
返黎問佢點解唔打返黎..佢話唔識打喎!
咁又係既...長途電話好trouble!


伯爵府

積分: 18962


12980#
發表於 05-9-3 03:00 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

岐:
咁妳打俾佢嘛~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo