跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1281#
發表於 07-7-18 17:30 |只看該作者
你LUNCH來蒲一圈報下平安, CHAT兩句都得掛:mrgreen:
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 17:24 發表
88喇

如果公司請左人, 我諗有一排日頭唔上得 bk lu


子爵府

積分: 13946


1282#
發表於 07-7-18 17:30 |只看該作者
咁你同園長真係有排先至再傾lu!
原文章由 happyma 於 07-7-18 17:25 發表
26-30號呀


伯爵府

積分: 19429


1283#
發表於 07-7-18 17:30 |只看該作者
me 2

原文章由 karencircle 於 07-7-18 17:28 發表
咁我聽日先祝佢一路順風! 玩得開開心心!!


伯爵府

積分: 19429


1284#
發表於 07-7-18 17:31 |只看該作者
一有機會我就上黎啦


原文章由 karencircle 於 07-7-18 17:30 發表
你LUNCH來蒲一圈報下平安, CHAT兩句都得掛:mrgreen:


子爵府

積分: 13946


1285#
發表於 07-7-18 17:32 |只看該作者
你老闆咁麻煩, 有排都未請到人啦!
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 17:24 發表
88喇

如果公司請左人, 我諗有一排日頭唔上得 bk lu


伯爵府

積分: 17542


1286#
發表於 07-7-18 17:34 |只看該作者
你估佢會唔會高薪留你呀啦
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 17:32 發表
你老闆咁麻煩, 有排都未請到人啦!


伯爵府

積分: 19429


1287#
發表於 07-7-18 17:34 |只看該作者
試下先.....

天氣

原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 16:55 發表
你先打咗 CLICK HERE 呢行字, 然後 HIGHLIGHT 佢, 再 CLICK 連結既 ICON, PASTE 個網址落去, 咁個網址就會自動隱藏係入面架喇


伯爵府

積分: 17542


1288#
發表於 07-7-18 17:38 |只看該作者
你地都去旅行, 我都好想去三鷹美術館呀


伯爵府

積分: 19429


1289#
發表於 07-7-18 17:38 |只看該作者
都有咁ge 可能, 我生個細囡時, 公司請左個 part time, 老闆初初對佢讚不絕口, 當我坐完月返黎後, 佢就彈人呢樣果樣.....

但個 part time 一樣話頂佢地唔順呀


原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 17:32 發表
你老闆咁麻煩, 有排都未請到人啦!


伯爵府

積分: 19429


1290#
發表於 07-7-18 17:38 |只看該作者
成功

原文章由 AE_bb 於 07-7-18 17:34 發表
試下先.....

天氣


伯爵府

積分: 17542


1291#
發表於 07-7-18 17:39 |只看該作者
成功啦
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 17:34 發表
試下先.....

天氣


伯爵府

積分: 19429


1292#
發表於 07-7-18 17:40 |只看該作者
我記得你好似話放舊曆新年假先可以出門


原文章由 karencircle 於 07-7-18 17:38 發表
你地都去旅行, 我都好想去三鷹美術館呀


伯爵府

積分: 17542


1293#
發表於 07-7-18 17:40 |只看該作者
係呀
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 17:40 發表
我記得你好似話放舊曆新年假先可以出門


伯爵府

積分: 19429


1294#
發表於 07-7-18 17:42 |只看該作者
根據以往經驗.....佢地係果種 "公司就算冇左你都唔會有問題" 果種人...

原文章由 karencircle 於 07-7-18 17:34 發表
你估佢會唔會高薪留你呀啦


子爵府

積分: 13946


1295#
發表於 07-7-18 17:47 |只看該作者
OO,

剛收到呢個mail, 睇下你信唔信啦! 不過你唔好覺得我嚇你, 只係待你有機會去驗身時留意下啦!


小腿常抽筋,小心肝臟已經受傷!

肝炎 - 肝硬化 - 肝癌三部曲

肝臟有問題時,尤其已得了肝炎,以下的4個現象不可以有任何一個現象經常性的發作:
一、右上腹悶痛
二、右後腰酸痛
三、右肩感覺酸.麻.痛,甚至造成右手舉不起來
四、小腿晚上睡覺時容易抽筋
>
肝臟出現問題時我們的身體會產生的現象會有:肝臟像拳頭一樣,有正面,有背面正面如果硬化、腫大,會擠到我們的肋間神經,肋間神經就會脹痛;
如果在背後,會造成右腰酸痛。 全身的筋,都是由肝臟主管,晚上血液必須進到肝,若肝臟有問題,血液進到肝臟會比較困難,所以翻來覆去睡不著;血液好不容易進入了肝臟,出去也相對的困難,全身的筋需要血來滋養,人在睡覺翻身的時後需要動,動就需要血液提供,血液不容易從肝臟出來,筋就會僵硬,僵硬過度就會
抽筋。
>
肝臟不好,晚上睡眠的品質會不好,翻來覆去不容易睡著;起床後口乾、口苦、口臭,刷牙時牙齦會流血。平常為食物沒有興趣,不吃不餓,吃一點點就有飽感;走路走個兩步小腿 就會很酸,會感覺全身越來越疲勞,手腳也是越來越沒有力。肝臟不好的人,腳會經常扭到,扭到了又好不了;不小心割傷了,傷口也不容易癒合。喜歡喝酒的朋友,忽然酒量減少了或是有久治不癒的皮膚病,週而復始好不了,都要注意肝! 。


伯爵府

積分: 17542


1296#
發表於 07-7-18 17:51 |只看該作者
肥媽,
THX, 但好彩....我成日都係左邊不舒服...食慾佳:mrgreen:...訓得好:mrgreen: , 右邊就無MUD事. 真係左手左腳
不過我都覺得個肝毒毒地, 所以有食清肝毒GA藥
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 17:47 發表
OO,

剛收到呢個mail, 睇下你信唔信啦! 不過你唔好覺得我嚇你, 只係待你有機會去驗身時留意下啦!


小腿常抽筋,小心肝臟已經受傷!

肝炎 - 肝硬化 - 肝癌三部曲

肝臟有問題時,尤其已得了肝炎,以 ...

[ 本文章最後由 karencircle 於 07-7-18 17:54 編輯 ]


子爵府

積分: 13946


1297#
發表於 07-7-18 17:53 |只看該作者
決定咗就唔好再諗, 今晚早啲瞓待明天俾個大信封你老闆就安樂晒!

我放工喇!
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 17:42 發表
根據以往經驗.....佢地係果種 "公司就算冇左你都唔會有問題" 果種人...


伯爵府

積分: 17542


1298#
發表於 07-7-18 17:54 |只看該作者
ME TOO
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 17:53 發表
我放工喇!


伯爵府

積分: 19429


1299#
發表於 07-7-18 17:59 |只看該作者
唔好:-( .....一於過年去啦

原文章由 karencircle 於 07-7-18 17:40 發表
係呀


伯爵府

積分: 19429


1300#
發表於 07-7-18 18:00 |只看該作者
oo, 肥仔媽咪




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo