家事百科

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1281#
發表於 07-9-8 13:57 |只看該作者
原文章由 ^~螞蟻人~^ 於 07-9-8 13:36 發表


幾百我就唔敢買啦


me 2

★★★★


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


1282#
發表於 07-9-8 14:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1283#
發表於 07-9-8 14:01 |只看該作者
原文章由 B二姑媽 於 07-9-8 13:55 發表



I'm still here ar.....


甘即係88 ant ant la..

★★★★


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


1284#
發表於 07-9-8 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4342


1285#
發表於 07-9-8 14:08 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 07-9-8 14:00 發表
b2
咪幾好!嘩!!!!b2原來妳用咁貴護膚品可以用幾耐,好有興趣:mrgreen: :mrgreen:



san sam,

依家用咗兩個多月,好多都未用完,e.g.

洗面膏 - $960(佢話用到 6 個月,依家真係重有好多
保濕水(可能寫錯名,今年新出果支,去角質的) - $960(依然有好多,有排用
Liquid - $2,430(又係重有好多,應該又係有排用
精華素(共三支,每支可用個半至兩個月左右) - $2,430(剛用完一支,依家第二支,佢都係話用個半至兩個月左右
眼霜(部機 check 到對眼一條幼紋 or 皺紋都冇呀) - $1,900(未用晒,不過好似差不多用完一支,佢話一支用兩個零月,又冇呃我喎
佢哋皇牌果支 Beauness,$480(重有五分一支,未用晒

雖然貴,但一支都真係可以用幾耐吓,計番條數又唔算貴!


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1286#
發表於 07-9-8 14:09 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 07-9-8 14:04 發表
bobo
幾十歲先做不回家老少女


講緊後生果時....

★★★★


大宅

積分: 4342


1287#
發表於 07-9-8 14:09 |只看該作者
原文章由 bobomami 於 07-9-8 14:01 發表


甘即係88 ant ant la..



係呀,ant ant 88 我哋嘛......


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


1288#
發表於 07-9-8 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


1289#
發表於 07-9-8 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4342


1290#
發表於 07-9-8 14:21 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 07-9-8 14:14 發表
b2、boma、lo ant

c6急call出去 !!!!bye bye
enjoy your happy saturday



san sam,

ok la..... 同您 c6 玩得開心 d 啦!!


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1291#
發表於 07-9-8 14:24 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 07-9-8 14:14 發表
b2、boma、lo ant

c6急call出去 !!!!bye bye
enjoy your happy saturday


886~~ 3 sam

Enjoy yourself too....

★★★★


大宅

積分: 4342


1292#
發表於 07-9-8 14:25 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 07-9-8 14:21 發表
b2
妳係咪member有冇拆 ,我想試下不過想試個別產品,全line驚唔岩會好呎 出街返黎再king



san sam,

我係 member,有 9 折,不過您買嘢都可即時做 member,可儲分換產品架,生日又有 coupon 用嚟買嘢,大概 7 折左右啦,係喎,我 10 月生日應該到時有 coupon,可以有 7 折左右買產品, 您唔介意等我收到 coupon 再通知您啦,等您 happy 完返嚟再 king 過,bye :loveliness: :loveliness:


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1293#
發表於 07-9-8 14:26 |只看該作者
原文章由 B二姑媽 於 07-9-8 14:21 發表



san sam,

ok la..... 同您 c6 玩得開心 d 啦!!


B2

Only u and me now

二人世界

★★★★


大宅

積分: 4342


1294#
發表於 07-9-8 14:27 |只看該作者
原文章由 bobomami 於 07-9-8 14:24 發表


886~~ 3 sam

Enjoy yourself too....



bobo 靚媽,

我發現 ant ant 又整咗個新 blog,您有時間去 look look 丫.....

http://www.baby-kingdom.com/index.php?uid-122091


大宅

積分: 4342


1295#
發表於 07-9-8 14:28 |只看該作者
原文章由 bobomami 於 07-9-8 14:26 發表


B2

Only u and me now

二人世界



我哋咪想點都得囉.....:loveliness: :loveliness:


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1296#
發表於 07-9-8 14:31 |只看該作者
原文章由 B二姑媽 於 07-9-8 14:08 發表

san sam,

依家用咗兩個多月,好多都未用完,e.g.

洗面膏 - $960(佢話用到 6 個月,依家真係重有好多
保濕水(可能寫錯名,今年新出果支,去角質的) - $960(依然有好多,有排用
Liquid - $2,430(又係重有好多,應該又係有排用
精華素(共三支,每支可用個半至兩個月左右) - $2,430(剛用完一支,依家第二支,佢都係話用個半至兩個月左右
眼霜(部機 check 到對眼一條幼紋 or 皺紋都冇呀) - $1,900(未用晒,不過好似差不多用完一支,佢話一支用兩個零月,又冇呃我喎
佢哋皇牌果支
Beauness,$480(重有五分一支,未用晒

雖然貴,但一支都真係可以用幾耐吓,計番條數又唔算貴!


B2
Liquid, 精華素and Beauness 有咩用ga??
你個後生15years post 太長.......無去see呀...

★★★★


水晶宮

積分: 67993


1297#
發表於 07-9-8 14:33 |只看該作者
原文章由 B二姑媽 於 07-9-8 14:28 發表



我哋咪想點都得囉.....:loveliness: :loveliness:


Hello 2b & bobo :mrgreen:
天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 67993


1298#
發表於 07-9-8 14:34 |只看該作者
原文章由 B二姑媽 於 07-9-8 14:25 發表



san sam,

我係 member,有 9 折,不過您買嘢都可即時做 member,可儲分換產品架,生日又有 coupon 用嚟買嘢,大概 7 折左右啦,係喎,我 10 月生日應該到時有 coupon,可以有 7 折左右買產品, 您唔介意等我收 ...


講緊乜牌子呀?:mrgreen:
天空之城, 快樂之地


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1299#
發表於 07-9-8 14:35 |只看該作者
原文章由 B二姑媽 於 07-9-8 14:27 發表



bobo 靚媽,

我發現 ant ant 又整咗個新 blog,您有時間去 look look 丫.....

http://www.baby-kingdom.com/index.php?uid-122091


又有新 blog.....去 look look 先....
佢都好有"胸"....我整一個都整到eye king king....仲係要用pre-set既背景....:-( :-(

★★★★


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1300#
發表於 07-9-8 14:37 |只看該作者
原文章由 PCCW2319 於 07-9-8 14:33 發表


Hello 2b & bobo :mrgreen:


PC

原來系.......3人行

★★★★

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo