跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


1281#
發表於 07-9-14 14:44 |只看該作者
我來也


侯爵府

積分: 20493


1282#
發表於 07-9-14 14:46 |只看該作者
唉! 我today出post very slow ah:-( :-(

1. 唔慣用lab-top;
2. 未裝輸入法要用手寫板



原文章由 tupytupy 於 07-9-14 14:44 發表
我來也


侯爵府

積分: 20493


1283#
發表於 07-9-14 14:48 |只看該作者
yeah!!!!

原文章由 Mrswong1998 於 07-9-14 11:07 發表
各位

今日帶孖b返學, 大b真係完全適應啦! 仲自己去換白鞋 , 細b重有喊, 不過唔算嚴重叫他say bye bye 都可以!
他們已經返正常時間啦! 8:30-4:30 好開心呀! ...


侯爵府

積分: 20493


1284#
發表於 07-9-14 14:49 |只看該作者
甜媽&甜B都要保重呀!

原文章由 joannelai930 於 07-9-14 08:53 發表
佢退哂燒, 冇事啦, 仲有少少鼻塞塞, 係甜媽放下左心頭大石, 放心病啦, 但又冇覺好訓


侯爵府

積分: 20493


1285#
發表於 07-9-14 14:51 |只看該作者
吓, 都好辛苦喎:cry:

原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 09:51 發表
今朝佢無事, 但我地都發現佢1日唔痾佢就係咁架


侯爵府

積分: 20493


1286#
發表於 07-9-14 14:51 |只看該作者


原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:07 發表
:-( :-( :-( 今日蝦仔一起身就唔要我呀, 唔比我掂佢, 一味喊, 佢好唔想返學, 只要 daddy, 今日喊得好大聲, 又唔肯入學校門口, lur 地.

尋日問左老師政政返學有冇唔妥, 因岩岩病好, 原來尋日係 9 月班第一日o係學 ...


侯爵府

積分: 20493


1287#
發表於 07-9-14 14:53 |只看該作者
佢一時發脾4, 算啦, 唔好放喺心啦

原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:31 發表
佢唔要我呀, 梗係心痛啦, 咁辛苦為乜??


伯爵府

積分: 18803


1288#
發表於 07-9-14 14:54 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 14:46 發表
唉! 我today出post very slow ah:-( :-(

1. 唔慣用lab-top;
2. 未裝輸入法要用手寫板


咁當自己再培訓囉



男爵府

積分: 8509


1289#
發表於 07-9-14 15:00 |只看該作者
酌媽

快d裝番個輸入法啦! 不過我都用唔慣notebook.
我公司d日本人全部都用notebook?-( ?-(



原文章由 tupytupy 於 07-9-14 14:46 發表
唉! 我today出post very slow ah:-( :-(

1. 唔慣用lab-top;
2. 未裝輸入法要用手寫板

Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 6658


1290#
發表於 07-9-14 15:02 |只看該作者
我傾完電話返黎了~~~~~~


侯爵府

積分: 20493


1291#
發表於 07-9-14 15:02 |只看該作者
咁就無咗喇
佢一定好傷心啦:-( :-(
係喎我嗰陣喺浸會聽產前講座都係話in case 早產千期唔好出C+啊, 因為個B有排住院, 入C+分分鐘幾十萬埋單呀; 你個同事咁儍豬架, 有錢都留返做教育經費啦


原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:41 發表
尋日朝早同事先走, 去旺角中心睇 e 生, 佢話有 ngng 既感覺, 大鑊 ... e 生叫佢快 d 入屯門醫院, 佢又唔聽, 要求高 (有錢人呀), 去左荃灣港安, 點知唔收佢, 叫佢入屯門醫院, 因冇儀器, 萬一 bb 出世就好煩.

尋日臨 ...


男爵府

積分: 6658


1292#
發表於 07-9-14 15:03 |只看該作者
大b今日都係咁~小b今日去完睇黃low~


侯爵府

積分: 20493


1293#
發表於 07-9-14 15:05 |只看該作者
係囉?-( ?-(

原文章由 mankat06 於 07-9-14 12:01 發表

有事梗係去左大醫院先架啦,點會咁架, 仲咁粗心大意,有乜野梗係入院先架啦,仲等到收工先去 你同事都好大問題啵?-(


侯爵府

積分: 20493


1294#
發表於 07-9-14 15:14 |只看該作者
吓!!!試過幾次, 咁佢仲係咁無sense of urgency呀?

原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:22 發表
yes, 3 次啦, 有 2 次都咁大個肚.


侯爵府

積分: 20493


1295#
發表於 07-9-14 15:17 |只看該作者
係架, 通常政府E院見你好地地佢地就求Q其架啦:tongue: :tongue:

原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 12:34 發表
我係睇2邊
不過我覺得tmh既產檢真係好求其, 反而健康院仲好d


伯爵府

積分: 18803


1296#
發表於 07-9-14 15:18 |只看該作者
原文章由 gutgut22 於 07-9-14 15:02 發表
我傾完電話返黎了~~~~~~

你個電話都傾好耐下啵



伯爵府

積分: 18803


1297#
發表於 07-9-14 15:20 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 15:17 發表
係架, 通常政府E院見你好地地佢地就求Q其架啦:tongue: :tongue:

咁like呢句--------求q其,講得一d都無錯



伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1298#
發表於 07-9-14 15:21 |只看該作者
香港保護兒童會喺10月13同14日會舉辦一個大型親子活動,名為「Kids Power 親子智能部落」! 佢地有二十幾三十項親子活動,0至6歲小朋友到可以參加。最緊要係,「活動費用全免」!!!各位,萬物錯過!!! 大家去哩個網址報名la:www.hkspc.org

我想報10月14日下午時段,你地有興趣呀?唔知爹D肯唔肯去呢?


侯爵府

積分: 20493


1299#
發表於 07-9-14 15:34 |只看該作者
政府E院呢有時又係爭唔落嘅, 好似我咁係QM睇開糖尿, 到我知道有咗就即刻攞埋C+婦科E生信去同佢地講話要見E生, 因為我要立刻停口服藥轉打針, 點知果個阿嬸話:得啦, 你走啦, 今日唔會睇你架喇, 封信我會比E生睇架喇, 你得閒打返來問啦.

我話: 我有咗BB呀, 咁我又唔可以食藥, 咁即係點呀??
個阿嬸話:OK啦, 咁我地過幾日會CALL你啦!

你地話C唔C呀?? 結果我走返去睇自己另一個糖尿E生, 佢即地寫紙比我入浸會, 因為要check肝腎功能同調教我打胰島素針嘅份量.

原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:43 發表
係, 佢既臨危意識唔得, 佢唔會覺得有咩問題, 佢係完美主意者, 講真, 唔知尋日中午唔去港安, 救唔救到 bb 呢 ...

我都講屯門 e 院都好好架, 佢地唔會待薄產婦.


...


公爵府

積分: 28259


1300#
發表於 07-9-14 15:48 |只看該作者
佢有去 tmh, 佢係睇自己 c+ e 生, 叫佢入 tmh, 佢冇第一時間去, 反而自己去左港安先, 唔顧及 bb 只顧自己, 好笨.

原來法律, 係 bb 滿左 24 weeks 先會放入氧氣箱.



原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 13:51 發表
但我覺得個問題係在mami度囉, 因港安都叫佢入tmh, 但佢無做到囉
過左4個月係法律上已經當一個人計架
[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo