立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20493
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 14:44 發表 我來也
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-14 11:07 發表 各位 今日帶孖b返學, 大b真係完全適應啦! 仲自己去換白鞋 , 細b重有喊, 不過唔算嚴重叫他say bye bye 都可以! 他們已經返正常時間啦! 8:30-4:30 好開心呀! ...
原文章由 joannelai930 於 07-9-14 08:53 發表 佢退哂燒, 冇事啦, 仲有少少鼻塞塞, 係甜媽放下左心頭大石, 放心病啦, 但又冇覺好訓
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 09:51 發表 今朝佢無事, 但我地都發現佢1日唔痾佢就係咁架
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:07 發表 :-( :-( :-( 今日蝦仔一起身就唔要我呀, 唔比我掂佢, 一味喊, 佢好唔想返學, 只要 daddy, 今日喊得好大聲, 又唔肯入學校門口, lur 地. 尋日問左老師政政返學有冇唔妥, 因岩岩病好, 原來尋日係 9 月班第一日o係學 ...
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:31 發表 佢唔要我呀, 梗係心痛啦, 咁辛苦為乜??
伯爵府
積分: 18803
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 14:46 發表 唉! 我today出post very slow ah:-( :-( 1. 唔慣用lab-top; 2. 未裝輸入法要用手寫板
男爵府
積分: 8509
積分: 6658
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:41 發表 尋日朝早同事先走, 去旺角中心睇 e 生, 佢話有 ngng 既感覺, 大鑊 ... e 生叫佢快 d 入屯門醫院, 佢又唔聽, 要求高 (有錢人呀), 去左荃灣港安, 點知唔收佢, 叫佢入屯門醫院, 因冇儀器, 萬一 bb 出世就好煩. 尋日臨 ...
原文章由 mankat06 於 07-9-14 12:01 發表 有事梗係去左大醫院先架啦,點會咁架, 仲咁粗心大意,有乜野梗係入院先架啦,仲等到收工先去 你同事都好大問題啵?-(
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:22 發表 yes, 3 次啦, 有 2 次都咁大個肚.
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 12:34 發表 我係睇2邊 不過我覺得tmh既產檢真係好求其, 反而健康院仲好d
原文章由 gutgut22 於 07-9-14 15:02 發表 我傾完電話返黎了~~~~~~
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 15:17 發表 係架, 通常政府E院見你好地地佢地就求Q其架啦:tongue: :tongue:
積分: 16535
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:43 發表 係, 佢既臨危意識唔得, 佢唔會覺得有咩問題, 佢係完美主意者, 講真, 唔知尋日中午唔去港安, 救唔救到 bb 呢 ... 我都講屯門 e 院都好好架, 佢地唔會待薄產婦. ...
公爵府
積分: 28259
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 13:51 發表 但我覺得個問題係在mami度囉, 因港安都叫佢入tmh, 但佢無做到囉 過左4個月係法律上已經當一個人計架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy