興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


1281#
發表於 15-2-6 09:34 |只看該作者

引用:4。藍向外,繩頭是在外的。+ +

原帖由 jolo 於 15-02-06 發表
4。藍向外,繩頭是在外的。
好詳細。些些




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1282#
發表於 15-2-6 09:40 |只看該作者

回覆:牛棚吹水站~最愛笑但最是害怕假面具~PART112~歡迎棚友

morning!




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1283#
發表於 15-2-6 10:00 |只看該作者
jolo 發表於 15-2-6 09:13
識分上下。係內外點分?有colour 果面外?


原來講口罩!!


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1284#
發表於 15-2-6 10:02 |只看該作者
Pleasure 發表於 15-2-6 00:15
呢件都做政協,非常「高」質素,明晒
亞視班員工應該人人俾個政協位啦!!!
無薪有甘獅子山下精神


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1285#
發表於 15-2-6 10:06 |只看該作者
jolo 發表於 15-2-6 09:13
識分上下。係內外點分?有colour 果面外?



always color out

點評

jolo    發表於 15-2-6 10:19


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1286#
發表於 15-2-6 10:41 |只看該作者

引用:2.++跟繩頭在內戴,會白色向外。+ +

原帖由 jolo 於 15-02-06 發表
2. 跟繩頭在內戴,會白色向外。
象象你仔仔肯帶口罩嗎




翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


1287#
發表於 15-2-6 10:44 |只看該作者
gemiling 發表於 15-2-6 10:41
象象你仔仔肯帶口罩嗎
巧似係有象大佢話病咗矛得去女痕

點評

jolo    發表於 15-2-6 10:47


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1288#
發表於 15-2-6 10:47 |只看該作者
本帖最後由 jolo 於 15-2-6 11:19 編輯
gemiling 發表於 15-2-6 10:41
象象你仔仔肯帶口罩嗎

肯........ 因為我話有『病』無得去女痕...........

阿仔細時, 我話扮超人...... 戴左就係變左身..................

點評

chan803    發表於 15-2-6 11:30


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1289#
發表於 15-2-6 10:50 |只看該作者
講開口罩, 呢排返學, 我家長老都有叫兔B 返學帶口罩, 同另一個同學都有帶(長老提議佢家人叫佢帶埋), 全班只佢兩個帶.
咁其他家長同老師見到, 都以為兔B 病, 跟住長老同返佢地講, 係因為流感勁先帶, 兔B 無病架~


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1290#
發表於 15-2-6 10:53 |只看該作者
jolo 發表於 15-2-6 10:47
肯........ 因為我話有左無得去女痕...........

阿仔細時, 我話扮超人...... 戴左就係變左身............. ...
象媽you are so cute!!! hahaha


翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


1291#
發表於 15-2-6 10:57 |只看該作者
jolo 發表於 15-2-6 10:47
肯........ 因為我話有左無得去女痕...........

阿仔細時, 我話扮超人...... 戴左就係變左身............. ...
有左都可以去女痕架喎


點評

jolo    發表於 15-2-6 11:20


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1292#
發表於 15-2-6 11:01 |只看該作者
chan803 發表於 15-2-6 10:57
有左都可以去女痕架喎



你抽稱象媽, 係咪五行欠打, 想C ?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1293#
發表於 15-2-6 11:01 |只看該作者
jolo 發表於 15-2-6 10:47
肯........ 因為我話有左無得去女痕...........

阿仔細時, 我話扮超人...... 戴左就係變左身............. ...



呢排我都叫兔B 唔好食咁多熱氣野 +朱古力住, 等去完旅行返黎先, 唔係病左去唔到旅行就麻煩


翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


1294#
發表於 15-2-6 11:02 |只看該作者
miffymiffy 發表於 15-2-6 11:01
你抽稱象媽, 係咪五行欠打, 想C ?
咁有左真係可以去女痕呀 ma


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1295#
發表於 15-2-6 11:20 |只看該作者
miffymiffy 發表於 15-2-6 11:01
呢排我都叫兔B 唔好食咁多熱氣野 +朱古力住, 等去完旅行返黎先, 唔係病左去唔到旅行就麻煩
...
阿仔連汽水都無飲... 怕咳~~~

點評

miffymiffy    發表於 15-2-6 12:56
chan803    發表於 15-2-6 11:21


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1296#
發表於 15-2-6 11:23 |只看該作者
本帖最後由 jolo 於 15-2-6 11:23 編輯

不過, 佢好易喉嚨痛... 一來成日用錯地方發音, 玩得HAPPY 又嗌住講..... 2來喉嚨已經起左"沉".... 好多時放學已聲沙............


翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


1297#
發表於 15-2-6 11:32 |只看該作者
jolo 發表於 15-2-6 11:23
不過, 佢好易喉嚨痛... 一來成日用錯地方發音, 玩得HAPPY 又嗌住講..... 2來喉嚨已經起左"沉".... 好多時放 ...
有無諗過叫佢去學唱歌? 好似會教人點用丹田發聲?


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1298#
發表於 15-2-6 11:43 |只看該作者

回覆:牛棚吹水站~最愛笑但最是害怕假面具~PART112~歡迎棚友

HKTV超快送貨


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1299#
發表於 15-2-6 11:46 |只看該作者
牛精仔 發表於 15-2-6 11:43
HKTV超快送貨
wat did you buy? expensive?


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1300#
發表於 15-2-6 11:50 |只看該作者

引用:Quote:牛精仔 發表於 15-2-6 11:43 HKTV超

原帖由 gemiling 於 15-02-06 發表
wat did you buy? expensive?

1423194624210.jpg


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo