一姐,
動物園呢家野...可長可短,我通常10點行到2點就會走人...去醫肚!!!
通常我的路線是首先睇左"無尾熊",跟住就坐小火車上山,總站為鳥區...下車後一路沿著"正門口"指示牌出發,見乜睇乜....我咁樣快行仲要唔係所有區都睇到哂,通常行到門口....2點左右!!!
至於babyboss,我自己就未去過...我都幾想帶個囝去玩,但票價實在太貴了,我諗佢六七歲&普通話唔再普通時去玩好似抵玩d,再加上我今次是新春假期,我估會排隊排到傻(所以我推銷左六福村比個囝,嘻~)....另外,你是不是平日去呀,全日場....但你要留意,聽說好多時平日會有好多學校會去嫁,有時仲會包場添,你最好check清楚或訂定票!
book車呢家野,你真係要喇...2拖2...book車出入機場著數d
ABCD媽咪用過:e-go (讚,貴少少咁囉)
我自己就用過:白宮,宅航通 (ok,ABCD媽個朋友上次被白宮放了鴿子)
fatwater:推薦"犘克動力",我今次都會試下呢間,平日價機場>台北車nt900,台北市回機場nt800 (TOYOTA WISH 七人車)
原文章由 yatjeh 於 08-10-28 15:50 發表 
FI-FI & ABCD媽咪,
咁請問我要預留幾耐時間去木柵ZOO呢? 咁BABY BOSS CITY又要預幾多時間玩好呢?
另外妳地有無BOOK/包車的資料呀?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png