親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 11547


1281#
發表於 08-10-28 13:34 |只看該作者
唔係化, 我上網仲見到佢地d資料嘅???? 不過相比之下, 都係恐龍餐廳正d!

原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-28 11:51 發表

監獄餐廳好像...已關了好幾年了


子爵府

積分: 11547


1282#
發表於 08-10-28 13:53 |只看該作者
fi-fi,

妳地四個大人湊一個更係無問題啦! 我晌大仔兩歲時去布吉自由行都諗住好難搞, 因為佢睏覺好麻煩架, but好彩到最後都算好ok吓!

咁妳晌亞仔兩歲時去台灣帶佢玩咗d乜呀? 木柵動物園係咪好精彩架?

話時話, 我好掛住西門丁的阿宗麪線呀!!!

原文章由 fi-fi 於 08-10-28 12:37 發表
一姐,
都係嫁....帶個歲多ge小b旅行都幾難plan嫁....我果次帶個足2歲ge囝都麻煩喇,果次仲4個大人跟1個小b喎,你呢次係....2個大人跟2個小b呀,真係辛苦哂~~

我果次其實都無乜為個囝而去plan行程,因為佢地真係未識enjo ...


男爵府

積分: 9345


1283#
發表於 08-10-28 14:11 |只看該作者
一姐,
係呀....摺左好幾年囉!!!


原文章由 yatjeh 於 08-10-28 13:34 發表
唔係化, 我上網仲見到佢地d資料嘅???? 不過相比之下, 都係恐龍餐廳正d!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1284#
發表於 08-10-28 14:21 |只看該作者
一姐,
木柵動物園係咪好精彩呀?見仁見智喇...而我自己就覺得好超值喇,事關入場費只是nt60,香港小朋友好難親眼近距離見到活潑精靈的動物走黎走去....我覺得順個手教埋佢地,呵呵呵!!!
http://www.zoo.gov.tw/


原文章由 yatjeh 於 08-10-28 13:53 發表
fi-fi,

妳地四個大人湊一個更係無問題啦! 我晌大仔兩歲時去布吉自由行都諗住好難搞, 因為佢睏覺好麻煩架, but好彩到最後都算好ok吓!

咁妳晌亞仔兩歲時去台灣帶佢玩咗d乜呀? 木柵動物園係咪好精彩架?

話時話, ...

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 11547


1285#
發表於 08-10-28 15:50 |只看該作者
FI-FI & ABCD媽咪,

咁請問我要預留幾耐時間去木柵ZOO呢? 咁BABY BOSS CITY又要預幾多時間玩好呢?

另外妳地有無BOOK/包車的資料呀?

原文章由 fi-fi 於 08-10-28 14:21 發表
一姐,
木柵動物園係咪好精彩呀?見仁見智喇...而我自己就覺得好超值喇,事關入場費只是nt60,香港小朋友好難親眼近距離見到活潑精靈的動物走黎走去....我覺得順個手教埋佢地,呵呵呵!!!
http://www.zoo.gov.tw/


...


大宅

積分: 2080


1286#
發表於 08-10-28 16:28 |只看該作者
原文章由 chrischris 於 08-10-28 10:42 發表
fionlai60
你好!,好開心可以和你商量商量呀!
我諗住join機票連酒店套票,叫朋友幫我問,佢話過年套票價錢未有,所以暫時覆機票價錢先,不過我都唔知係邊間航空公司,我想台北兩晚,再搭高鐵去墾丁住兩晚,我想去墾丁海洋生物館,同埋 ...


Dear chriscgris:
我都好開心大家可以交流下,原來我地都係第一次自由行,哈哈!
你可否知道邊間航空公司後話埋比我知呀?其實我4日都會係台北玩,因我無你咁叻,


子爵府

積分: 11547


1287#
發表於 08-10-28 17:15 |只看該作者
請問有無人去過烏來呀? 我剛有朋友話果度好值得去喎!

原文章由 fionlai60 於 08-10-28 16:28 發表


Dear chriscgris:
我都好開心大家可以交流下,原來我地都係第一次自由行,哈哈!
你可否知道邊間航空公司後話埋比我知呀?其實我4日都會係台北玩,因我無你咁叻, ...


大宅

積分: 1361


1288#
發表於 08-10-28 18:00 |只看該作者

ABCD 媽咪,
請問點樣由台北中正機場去花蓮兆豐農場? 火車定包車好 ? 時間如何? 定係在另一個機場 (e.g. 台中) 方便d?


大宅

積分: 1976


1289#
發表於 08-10-28 18:11 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-27 19:56 發表
ilovefamily

因為你day3晚會有機會住淡水(福格)或桃園林口(華廈),如果呢2間...我真係希望你入住淡水福格喇,起碼佢近淡水捷運站,自遊行去邊都得....但如果住華廈,我都唔知可以點搞,因為我唔識果頭~~

福格 http://ww ...


FiFi:謝謝你的提供,
請問各位:
中正紀念堂 / 國父紀念館 邊個會行得舒服些(因父母都70歲,不太壯健)


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1290#
發表於 08-10-28 18:38 |只看該作者
原文章由 LaLa 於 08-10-28 18:00 發表

ABCD 媽咪,
請問點樣由台北中正機場去花蓮兆豐農場? 火車定包車好 ? 時間如何? 定係在另一個機場 (e.g. 台中) 方便d?

由台中去一定唔方便
台灣的鐵路..基本上分為兩條主線...如果一個島型來計...分開左邊同右邊..
高鐵主要係行

高鐵係行台灣的左邊(希望你明我講咩)
而花蓮係在台灣的右邊線

表面睇台中同花蓮好近
其實如果你坐火車的話...你要圍住半個台灣坐
我check過快極也要6-11小時

如果由高雄火車站坐去花蓮火車站..也要5-8小時(視乎班次)

如果桃園火車站...也係要兜去台北再落花蓮
機場去桃園火車站的車又會兜路好利害

((哈哈...以上我打的...你未必明))
總括來說...
包車我check過要8千幾(台幣)...超唔化算
建議在機場坐車去台北車站(1小時),轉坐火車去花蓮火車站(2小時-3個半小時)

如果夾岩坐到太魯閣號的話...火車只要2小時7分就到
就算坐不到..其他普通火車也會約3小時車程內就到
只有某一兩個班次會超耐


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1291#
發表於 08-10-28 18:39 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-10-28 17:15 發表
請問有無人去過烏來呀? 我剛有朋友話果度好值得去喎!

其實不錯的
近年開左好多靚的溫泉酒店
又有老街行下
又可去雲仙樂園行下


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1292#
發表於 08-10-28 18:41 |只看該作者
原文章由 fionlai60 於 08-10-28 16:28 發表


Dear chriscgris:
我都好開心大家可以交流下,原來我地都係第一次自由行,哈哈!
你可否知道邊間航空公司後話埋比我知呀?其實我4日都會係台北玩,因我無你咁叻, ...

當你有左初次經驗
下次就可進攻郊區景點
你就會發現....郊區的景點更正!!
同埋d人好熱情的幫手


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1293#
發表於 08-10-28 18:45 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-10-28 15:50 發表
FI-FI & ABCD媽咪,

咁請問我要預留幾耐時間去木柵ZOO呢? 咁BABY BOSS CITY又要預幾多時間玩好呢?

另外妳地有無BOOK/包車的資料呀?

babyboss看來要留多小小時間
因為每個工作也半小時左右
然後又要排隊
4-5小時真係跑唔甩
入場費o甘貴...當然想玩多幾個job

而動物園
如果你想連埋貓空玩...也一樣要留多一點時間
如果以前單係動物園...3個多小時已會行到好累而放棄
現在加埋貓空...睇怕又要再加多2-3小時

包車的料...在首頁的data有介紹


男爵府

積分: 5746


1294#
發表於 08-10-28 18:57 |只看該作者
ABCD媽咪

如玩完動物園,搭的士回西門盯,大約要幾錢?(驚行到累)


男爵府

積分: 9345


1295#
發表於 08-10-28 20:04 |只看該作者
ilovefamily,

國父紀念館會行得舒服d...有室內,有室外,有花草樹木,湖光山色~

另外...國父紀念館翠湖鵲橋旁有一間"BIGTOM-美國冰淇淋文化館",不坊試試....

http://tw.lifestyle.yahoo.com/biz.html?bizid=dbe5e185436a41bd

原文章由 ilovefamily 於 08-10-28 18:11 發表


FiFi:謝謝你的提供,
請問各位:
中正紀念堂 / 國父紀念館 邊個會行得舒服些(因父母都70歲,不太壯健)

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-28 20:06 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1296#
發表於 08-10-28 20:20 |只看該作者
一姐,

動物園呢家野...可長可短,我通常10點行到2點就會走人...去醫肚!!!
通常我的路線是首先睇左"無尾熊",跟住就坐小火車上山,總站為鳥區...下車後一路沿著"正門口"指示牌出發,見乜睇乜....我咁樣快行仲要唔係所有區都睇到哂,通常行到門口....2點左右!!!

至於babyboss,我自己就未去過...我都幾想帶個囝去玩,但票價實在太貴了,我諗佢六七歲&普通話唔再普通時去玩好似抵玩d,再加上我今次是新春假期,我估會排隊排到傻(所以我推銷左六福村比個囝,嘻~)....另外,你是不是平日去呀,全日場....但你要留意,聽說好多時平日會有好多學校會去嫁,有時仲會包場添,你最好check清楚或訂定票!

book車呢家野,你真係要喇...2拖2...book車出入機場著數d
ABCD媽咪用過:e-go (讚,貴少少咁囉)
我自己就用過:白宮,宅航通 (ok,ABCD媽個朋友上次被白宮放了鴿子)
fatwater:推薦"犘克動力",我今次都會試下呢間,平日價機場>台北車nt900,台北市回機場nt800 (TOYOTA WISH 七人車)

原文章由 yatjeh 於 08-10-28 15:50 發表
FI-FI & ABCD媽咪,

咁請問我要預留幾耐時間去木柵ZOO呢? 咁BABY BOSS CITY又要預幾多時間玩好呢?

另外妳地有無BOOK/包車的資料呀?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1297#
發表於 08-10-28 20:26 |只看該作者
Man04,

嘩...好遠喎!!!

其實幾攰都可以坐捷運...是關動物園正門口就是捷運站,而呢個係總站...一定有位坐(起碼有九個站有得坐)

原文章由 Man04 於 08-10-28 18:57 發表
ABCD媽咪

如玩完動物園,搭的士回西門盯,大約要幾錢?(驚行到累)
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5746


1298#
發表於 08-10-28 20:37 |只看該作者
fi fi

thanks

另請問網上訂書,我找不到選擇取放地點有出7-11店?我見只出ok/全家超商/萊爾富超商?請幫忙


男爵府

積分: 9345


1299#
發表於 08-10-28 21:05 |只看該作者
Man04

你是訂金石堂嗎?金石堂是用呢幾間便利店的,只是博客來才用7-11嫁

我幫你搵到最方便應該係下面呢間
服務代號 :10602
名 稱 :全家萬國店
電 話 :02 -23894642
地 址 :台北市萬華區峨嵋街21號1樓

原文章由 Man04 於 08-10-28 20:37 發表
fi fi

thanks

另請問網上訂書,我找不到選擇取放地點有出7-11店?我見只出ok/全家超商/萊爾富超商?請幫忙

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-28 21:07 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5746


1300#
發表於 08-10-28 21:10 |只看該作者
fi fi

請問怎樣去這個地址?我住西門盯萬事達

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo