懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 809


1281#
發表於 08-12-4 16:41 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-4 16:40 發表
呢度有個產前講座班,睇下大家有無興趣 join 啦。我 join 了。

http://####.com/ecoupon2.php?catID=88394101&itemID=3695708&page=1



show 唔晒 d 字.. 再 send

http://####.com/ecoupon2.php?catID=88394101&itemID=3695708&page=1


大宅

積分: 4075


1282#
發表於 08-12-4 16:42 |只看該作者
我都27歲la! 如果可以,我寧願早d結婚, 早d生bb! 不過,未遇到就無辦法la! 只好抓緊現時嘅時間同老公儘量多d過下2人世界, 第時想去食餐飯, 個心都心掛排la! 莫講話去旅行ar, 之前仲plan 去邊去邊, 依家留番個$做產檢,買下d bb 野lor


別墅

積分: 809


1283#
發表於 08-12-4 16:42 |只看該作者
唔個乜野事.. 個 d 符號其實係 ####.com (不用打 www.)


原文章由 TY33819 於 08-12-4 16:41 發表



show 唔晒 d 字.. 再 send

http://####.com/ecoupon2.php?catID=88394101&itemID=3695708&page=1


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1284#
發表於 08-12-4 16:42 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-4 16:40 發表
呢度有個產前講座班,睇下大家有無興趣 join 啦。我 join 了。

http://####.com/ecoupon2.php?catID=88394101&itemID=3695708&page=1


入唔到去既點解???


別墅

積分: 809


1285#
發表於 08-12-4 16:44 |只看該作者
我懷疑 bk block 了人地 d 會.. 你 pm 我,我 send 條 link 比你地啦


原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:42 發表


入唔到去既點解???


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1286#
發表於 08-12-4 16:46 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-4 16:42 發表
我都27歲la! 如果可以,我寧願早d結婚, 早d生bb! 不過,未遇到就無辦法la! 只好抓緊現時嘅時間同老公儘量多d過下2人世界, 第時想去食餐飯, 個心都心掛排la! 莫講話去旅行ar, 之前仲plan 去邊去邊, 依家留番個$做產檢, ...


我同左我老公一齊已經八年架喇...今年先結婚既...但我覺得2人世界都過左咁耐喇...同埋我好恨有BB架,因為我好鐘意小朋友架!! 不過聽到D人咁話我既時候就會覺得唔係太開心囉~~


別墅

積分: 809


1287#
發表於 08-12-4 16:49 |只看該作者
原文章由 <i>Jcat</i> 於 08-12-4 15:38 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=29381741&ptid=1823089" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />

<br />

<br />

<br />
其實我都分唔到係我個肚腩大左, 還是阿b大左囉!<img src="images/smilies/bb15.gif" smilieid="88" border="0" alt="" />
<br />


大宅

積分: 1913


1288#
發表於 08-12-4 16:52 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:46 發表


我同左我老公一齊已經八年架喇...今年先結婚既...但我覺得2人世界都過左咁耐喇...同埋我好恨有BB架,因為我好鐘意小朋友架!! 不過聽到D人咁話我既時候就會覺得唔係太開心囉~~ ...



唔駛理別人怎說, 最重要係你和老公有共識, 大家都覺得comfortable就得了.


別墅

積分: 809


1289#
發表於 08-12-4 16:54 |只看該作者
個肚大.. 可能係胎盤脹大所致,要比 baby 空間 develop。如果照 u/s 個醫生細心 d,佢可以指比你睇,雖然 baby 得 1.x cm,但旁邊有個圓形的營養 "long",所以,有乜法個肚唔大。不過,大幾多各有不同,可能係 mami 本身肚細,但要谷大 d 比 baby 發展,感覺就好似個肚 / b 大了。其實,我有 d friend 5 個月都唔覺肚,有d3個月 = 人地5個月大..最緊要健康啦


大宅

積分: 1913


1290#
發表於 08-12-4 16:54 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:41 發表


係呀..我都希望快D見到呀....咁我先放心呀!! 因為我現在成日都會好擔心架!! 係呢~ 你洗唔洗番工架??



我要返工架, 不過我份工一時忙死, 一時得閒c, hehe.... 今天就係得閒既日子.


大宅

積分: 1065


1291#
發表於 08-12-4 17:00 |只看該作者
出晒亂碼....再打過......

我而家個肚"腩" 都大左, 我著開d牛仔褲都唔可以著喇, 因為會好緊!!

可能我有便秘, 3日先去倒大大, 但又食多左野喎, 救命呀........
係呢妳地去大大敢唔敢用力? 我唔敢用力呀, 攪到明明有feel想去, 但坐左係個toilet度又去唔倒喎7wk就咁, 遲d都唔知點算!!

現在買了兩條孕婦牛仔褲著, 舒服好多~



<BB_CHAN>
我嗰個就一定主要係肚腩啦,阿b先得嗰1cm到我個肚就大咗幾吋

仲要係實嘅


複式洋房

積分: 110


1292#
發表於 08-12-4 17:00 |只看該作者
我昨天去產檢, e生話見到bb的頭, 腳...仲見到心跳tim (其實我見唔到閃閃下的心跳), 不過兩個星期已經見到好多野la~ 上兩個星期都只係得個黑色細波波~
好開心呀! 希望bb快高長大~ 但我一有左都未病好過, 都唔知咩事!


洋房

積分: 51


1293#
發表於 08-12-4 17:01 |只看該作者
我今年都27啦,今次係第一胎,我仲係未同我男朋友結婚,不過我地就有共識咯。我都覺得不論早生or遲生都好,只要有心令bb幸福,幾時生都好....


大宅

積分: 1913


1294#
發表於 08-12-4 17:02 |只看該作者
原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:00 發表
我昨天去產檢, e生話見到bb的頭, 腳...仲見到心跳tim (其實我見唔到閃閃下的心跳), 不過兩個星期已經見到好多野la~ 上兩個星期都只係得個黑色細波波~
好開心呀! 希望bb快高長大~ 但我一有左都未病好過, 都唔知咩事! ...



嘩...你bb幾week? 咁快見到頭和腳la, 好開心呀!


大宅

積分: 1011


1295#
發表於 08-12-4 17:02 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 16:30 發表


因為我第二次產檢既時候見到個胎得一粒米咁大咋~~所以我地咪叫佢做小米囉..HEHE....

其實我想問下大家幾多歲有BB架...你地會唔會介意呀?? 因為我得23歲咋, 咁現在D人知道我有左成日都話我浪費晒D二人世界又話我有 ...


我反而羨慕你
有仔襯後生生
唔洗擔心咁多嘢
我就係之前諗住二人世界
玩夠先生,到以為玩夠就已經三十頭
点知想生又生唔出
攪攪吓又睇中医又睇西醫咁就攪咗幾年
經過幾年嘅努力
付出了很多時間同金錢先幸運得到你哋垂手可得嘅bb
就算而家有咗,因為係高齡嘅關係
我要擔心嘅嘢都仲有好多
睇返我啲朋友一早生咗
而家都仔大女大
佢哋返而可以專注返事業又得享受人生又得
以前以為佢哋好儍
其實最儍係自已
btw 我37啦


複式洋房

積分: 110


1296#
發表於 08-12-4 17:03 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-4 17:00 發表
出晒亂碼....再打過......

我而家個肚"腩" 都大左, 我著開d牛仔褲都唔可以著喇, 因為會好緊!!

可能我有便秘, 3日先去倒大大, 但又食多左野喎, 救命呀........
係呢妳地去大大敢唔敢用力? 我唔敢用力呀, 攪到明明有 ...


複式洋房

積分: 110


1297#
發表於 08-12-4 17:04 |只看該作者
e生話o個o的係肚風呀! (我都有呢個問題)
同埋便秘左四日, 個人好燥!
(我現在8week呀!)


大宅

積分: 1913


1298#
發表於 08-12-4 17:06 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-4 17:00 發表
出晒亂碼....再打過......

我而家個肚"腩" 都大左, 我著開d牛仔褲都唔可以著喇, 因為會好緊!!

可能我有便秘, 3日先去倒大大, 但又食多左野喎, 救命呀........
係呢妳地去大大敢唔敢用力? 我唔敢用力呀, 攪到明明有 ...



我有左之後都有便秘既情況呀, 人地話七八個月才會有, 但我現在已經係咁了.
不過我發現早上一杯奶, 再加兩個生果, 就好好多了. 你都試下.


大宅

積分: 1011


1299#
發表於 08-12-4 17:09 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-4 16:54 發表
個肚大.. 可能係胎盤脹大所致,要比 baby 空間 develop。如果照 u/s 個醫生細心 d,佢可以指比你睇,雖然 baby 得 1.x cm,但旁邊有個圓形的營養 "long",所以,有乜法個肚唔大。不過,大幾多各有不同,可能係 mami 本身肚細,但要谷大 ...


有d3個月 = 人地5個月大

我呀!有人問我係咪6個月
嗰時我得5 wk幾咋


大宅

積分: 1913


1300#
發表於 08-12-4 17:10 |只看該作者
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-4 17:09 發表


有d3個月 = 人地5個月大

我呀!有人問我係咪6個月
嗰時我得5 wk幾咋



我個肚都似人地三四個月了, 但我現在都未夠二個月呀! 鳴....嗚...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo