跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 225


1281#
發表於 05-1-19 22:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora ,

我有入惠氏會呀,多謝你提醒!^^
CatCat


禁止訪問

積分: 46216


1282#
發表於 05-1-19 23:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


1283#
發表於 05-1-20 11:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all:
唔駛客氣,未必幫到你地,都係分享下姐.

smallfish:
其實seba med有分shampoo, bath lotion同泡泡浴,不過我地暫時只用過佢隻shampoo,感覺比chicco同be be果兩隻shampoo好.泡泡浴都未用過.但我家姐都係用呢隻幫我姨甥女沖涼的.seba med隻baby lotion都好好用.

致於皂粉,洗潔精,果時我地係jusco買kuoyami,都冇乜話好唔好,ok la.

cacatmami:
你可以係p1第一個message到搵到所有mami的預產資料,只係諗住比大家知道其他mami的有關資料,有需要時可以搵人問.

Happy@happy/mrs_e.c:
你地知道係仔/女未?定係我之前miss左冇幫你地update? ?-(


男爵府

積分: 6155


1284#
發表於 05-1-20 11:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hi, 各位,
兩日冇上嚟就多咗咁多留言啦!
各位小心身體, 呢排天氣好易病, 我一直都有鼻敏感, 近兩個月非常嚴重, 訓覺時個鼻絕不能呼吸, 要用口呼吸, 非常辛苦, 也非常口乾.
我尋日終於係c+醫生度切除咗生係子宮頸的息肉, 總共有兩粒, 1大1小, 然後攞去化驗, 希望不再出血啦, 因為之前10日都出血. 原來, 在切除過程中, 一d都唔痛, 只係放入張開鴨咀來時痛.

另外, 我都打算餵人奶, 所以都收集咗一d資料.
如果想租奶泵, 可以去尚健醫療之家的分店租用:
銅鑼灣 tel:2915 3388
香港仔 tel:2555 0333
北角 tel:2915 3388
尖沙咀 tel:2191 9122
元朗 tel:2443 3554
沙田 tel:2692 8666
荃灣 tel:2940 7111
屯門 tel:2453 3686
www.meridianhk.com.hk

至於價錢方面如下:

租用樂天型一號吸奶器(聽聞很多醫院也用這個型號)
按金 $2000
租用一星期 $150
租用一個月 $450
租用兩個月 $690
租用三個月 $790
租用六個月 $1290
租用十二個月$2190
租滿一個月後, 續租每月 $250
另要買配件:
單泵配件 $250
雙泵配件 $380

租用韻律型吸奶器
按金 $3000
租用一個月 $680
租用兩個月 $980
租用三個月 $1180
租用六個月 $1980
租用十二個月$3280
租滿一個月後, 續租每月 $380
另要買配件:
單泵配件 $250
雙泵配件 $500

其實, 租奶泵都幾貴, 而且我會做全職媽媽, 所以打算買一個迷你雙泵就算啦, $1280, 而荷花會員價就$1150.

我本來想scan咗兩款奶泵的圖片比大家睇, 但係唔識post上嚟, 有冇人知點放圖片上嚟?








珍珠宮

積分: 34740


1285#
發表於 05-1-20 13:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

貝拉:

其實你係全職媽媽,點解唔埋身餵呢?同bb親近之餘又唔怕bb會有乳頭混淆的情況出現,又唔駛清潔消毒奶泵/奶樽,既方便又慳時間.最重要係泵奶的stimulation唔及埋身餵食,奶冇咁多之餘又會好快冇奶.埋身餵就長食長有.


男爵府

積分: 6155


1286#
發表於 05-1-20 15:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,
謝謝妳的建議!
我都打算埋身餵,不過,出街餵覺得好尷尬,所以打算出街時就pump出嚟餵,而且我驚會谷奶,買個奶泵會保險一d.
不過,最初兩個月,我會儘量全時間埋身餵,等bb適應得好一d.


珍珠宮

積分: 34740


1287#
發表於 05-1-20 17:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

貝拉:

買條餵奶披肩出街餵奶,d人唔覺架!
如果你只打算出街/谷奶時先pump奶,不如你買個二手迷你泵算啦,兩三舊水有排玩,化算d.


民房

積分: 63


1288#
發表於 05-1-20 17:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hi everymami!
I will also become 2005年5月媽咪 because my baby's expected date is on 6/5/2005.

This is my 2nd bb and will be a "GIRL" and my first one is "SON", nice to see u everyone!!

Shirley


民房

積分: 63


1289#
發表於 05-1-20 17:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear ^O^,

Nice to seeing that your details post before and I've aslo interested to the topic "要唔要買奶泵/買邊隻牌子"

Because I've 買 a pigeon的奶泵,因唔好用又慢, same as your description, so I can't continue to 餵人奶 when I come back to work in office (in my first bb), and very disappointed! I'm really appreciated that you can continue to 母乳餵哺 so long long time, it's very great!

I heard that you"結果我係二手市場買左個medela electric迷你泵,由大女兩個半月大用到17.5個月大,跟住仲借埋比我家姐用" I want to ask u how much about it if u don't mind?? because I've no idea! Do u know if I want to buy a new one, need how much leh?? Can u help me?!

Many thanks!! :wink:
Shirley


珍珠宮

積分: 34740


1290#
發表於 05-1-20 18:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

shirley_cyy:

welcome!
你睇邊個e生呀?同埋會係邊到生呢?

全新的medela迷你電泵係萬0有得賣,大約好似$690左右(兩年前的價,而家有冇+就唔知).

我個medela迷你電泵係二手的,但唔係二手市場買,係2002年11月一個媽咪讓比我的,$200大元,只用過2-3次.我以前係二手市場/母乳餵哺見過有人賣$300-$350,但唔知用過幾多次.亦有見過有人賣$4xx-$5xx claiming that只係用過1-2次or even未用過.

我覺得$300-$350會比較reasonable,如要$4xx-$5xx,我不如買個新既!


別墅

積分: 603


1291#
發表於 05-1-20 18:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

mrs_e.c 寫道:
小谷
4d最好28w前後照~
你幾w喇?係照就快d book,d c+ dr 好似排好耐架,唔係過左週數(好似32w?唔sure)又照唔到架喇~

你搬屋,搬附近/跨區?因為有左bb而搬?

大家up to now照過幾多次超聲波呀?政府幾多次?c+又幾多次?



mrs_e.c,
小b現在24w. 多謝你的提醒,不過其實我仲心大心細考慮緊好無照4d,因為曾經聽過話4d可能對bb有影響.... 再會諗一諗! thanks!
我搬係附近,因現在住兩房單位,遲d請工人就唔夠地方,搬左就可以大少少。
我在c+只照了4次,政府就連埋一次入急症照左3次.


民房

積分: 63


1292#
發表於 05-1-20 18:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Thank you very much ^O^, you are really very helpful!!

I am seeing private e生, his name is "吳國光" in Champion Building, Nathan Road. I'm also planning to deliver my babe in Baptist Hospital because my first one is also in here. I think it is Okay and many people said that Baptist H is better that St. Teresa H ma!

I've also check up in Prince Wales Hospital before, but I'm really have no confidence about PWH because my bad experience!
Shirley


珍珠宮

積分: 34740


1293#
發表於 05-1-20 18:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

shirley_cyy:

唔好客氣,我答到你先答,希望可以幫到你啦!


大宅

積分: 1515


1294#
發表於 05-1-20 21:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^0^
謝謝你的經驗之談,對於我這些第一胎準媽媽,有時真係睇完資料都不知點買。不過真是多謝你不舒服也打了這麼多資料給我們,謝謝!

ALL
大家都要小心身體,特別是這排成日都這麼凍!


翡翠宮

積分: 75533


1295#
發表於 05-1-20 21:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

多謝各位對朗朗的祝福。
mrs_e.c:
唔該你呀,我都唔知上唔上好呀,果時係東區一開好就會問,所以我覺得係健康院登好唔同。


複式洋房

積分: 410


1296#
發表於 05-1-21 10:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^ 寫道:

Happy@happy/mrs_e.c:
你地知道係仔/女未?定係我之前miss左冇幫你地update? ?-(


^o^,

我果個係百厭星囝囝, 成日踢到我飛起.....^-^


民房

積分: 63


1297#
發表於 05-1-21 11:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear ^O^,

Thank you for your kindly updated, I've seen my name on the first page la!

加入大家一份子, very nice!!
Shirley


珍珠宮

積分: 34740


1298#
發表於 05-1-21 11:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy:
already updated...
我個都係仔,又係成日郁,真係好似比陀家姐時郁得勁d.

shirley_cyy:
咁多d上黎chat la.


民房

積分: 63


1299#
發表於 05-1-21 12:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hi ^O^,

原來you also belongs to the 2002年11月媽咪會, because I've seen u over there! My son also borned in 12 Nov 2002 ka! But because I don't know how to type in Chinese(too slowly), so I havn't join it, too lazy!

As same as u, now this is our second bb, do u worry about your 1st daugther do not like the little one!!
Shirley


別墅

積分: 606


1300#
發表於 05-1-21 13:50 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

very busy at work recently and haven't read this thread for weeks....

Hi ^O^,

Thanks a lot for posting the detailed information here !! I plan to breastfeed BB, yet will buy feeding bottles as backup. In this case, should I buy "short" bottles or simply buy "tall" bottles? I'm not very clear what's the benefit of "short" bottles .... and I overheard that "short" bottles are for NB and need to be changed to "tall" bottles very soon.... ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo